|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
druk weekend inderdaad... kom 2 okt terug van samael/strapping young lad, heb 3 okt een showtje staan met dodgy scene, 4 oktober kan ik kiezen uit autumn of engorge, en dan 5 okt dit ook nog i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Voor die mensen die zich afvragen of het een show met stoeltjes is, volgens mij niet, maar 013 is er nogal vaag over in hun antwoord. quote:Als het echt een beperkte capaciteit zonder stoelen is dan zullen ze een doek halverwege de zaal hangen om er een 'middelgrote' zaal van te maken -> sfeervoller. Lijstjes? 013, Tilburg - 5 oktober - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Yep!!! tkaartje voor het stockholm optreden is binnen!!! Opeth + Support..... nog niet bekend welke support! Ik kan nu al niet wachten I Find That I Am Not There... |
|
Ah kijk, dit antwoord is al een stuk duidelijker: quote: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
OJ OJ OJ OJ OJ!!! dit wordt gaaf!! Opeth doet op 23 september een warm up sessie voor de op te gaan nemen 2 uur durende dvd met materiaal van Deliverance, Blackwater Park en Damnation. DAAR GAAN WE BIJ ZIJN!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: In Amerika tourden ze met Porcupine Tree, dus wie weet... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: sja daar hoop ik stiekum ook al op!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: doe mij maar een tourtje met Dead Soul Tribe... heeft net een nieuwe cd uit... dus.... of Edge Of Sanity Mike en Dan zijn wel vrienden dacht ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: OEH!!! da zou ook niet verkeerd zijn! dead soul tribe past wel bij opeth dacht ik zo!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:ja dacht ik ook wel, maar wel erg weinig kans I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb vandaag ook vier kaartjes gekocht! Zenial |
|
Ik heb zo ookal en aangezien het geen vaste plaatsen zijn, wie van de aanwezige ZM-ers gaat uren van te voren voor de ingang wachten |
|
ha! ik ga gewoon 2 keer in stockholm! 23 september: "An Evening With Opeth" en dan nog een keer op 19 oktober: "Damnation Tour" I Find That I Am Not There... |
|
morgen kaartjes halen!!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik niet. Ik pak wel een stoeltje van de achterste rij en zet die voor de voorste rij neer Zenial |
|
*heeft gratis kaartjes* By the pain I see in others |
|
*heeft godver 19 fucking pleuro moeten betalen voor zijn kaartje* Zenial |
|
quote: goeie dag, een evening met opeth... klinkt netjes I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: sja, een warm up session voor de op te nemen DVD op 25 september in london! featuring songs from Deliverance, Damnation en Blackwater Park! he he! I Find That I Am Not There... |
|
quote: doe je netjes I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
yes!!! over een weekje naar het concert: AN EVENING WITH OPETH!!! I Find That I Am Not There... |
|
joepie heb der zin in! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Support in de Biebob: THE OLD DEAD TREE en voor zover ik weet zijn dat gewoon staanplaatsen. |
|
Oej!!! nu hoop ik dat THE OLD DEAD TREE ook in Stockholm komt spelen bij Opeth op 19 oktober!! dat zou fantastisch zijn!!! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |