|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
en de rest deed alsof ze mij niet kenden |
|
quote: Ik heb eerst n stukje vanop het pdoium gekeken, en daarna ben ik in de zaal naast de PA gaan staan... behoorlijk int midden ook dus. |
|
quote:Toevallig aan de linkerkant, vanuit het publiek gezien? Want ik meende je daar even gezien te hebben tijdens TODT, maar voor ik het goed kon zien was je al weer verdwenen quote:Wij zaten op de vijfde rij van voren, niet in het middelste blok, maar wel helemaal rechts in het linkerblok. Volgende keer ff bellen/SMSen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jeps, daar heb ik nog keilang Opeth staan kijken ook... die hun gitaren (van Peter en Mikael) worden dus na elk nummer enorm secuur helemaal opnieuw gestemd hé... |
|
quote:Yep, ik heb regelmatig staan spieken naar wat die roadie aan 't doen was I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wat een geweldig concert! Dit had ik echt nooit willen missen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:jammer eigenlijk dat we niet echt geluld hebben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
merk ik daar was sarcasme |
|
nee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmm oke dan, volgende keer beter mocht het je echt dwarszitten, ik heb OV en ben morgenmiddag vrij, maar zo erg zal het nu ookweer niet zijn |
|
quote: t is dat ik een college over de archeologie het midden oosten heb [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 08-10-2003 19:31] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik mag volgende week zondag weer naar OPETH!!! joepie de peopie!! I Find That I Am Not There... |
|
-The Old Dead Tree- was er dus ook in Tilburg gvd dat wist ik dus niet anders was ik er wel bij geweest ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: maat van me gata ze OOK weer zien: In AUstralie |
|
quote: Beter opletten dus one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: he he, ik ga misschien naar Jordanie al waar ze ook schijnen te gaan op treden.... NOT maar wel de eerste heavy metal band die daar mag optreden!! www.opeth.com I Find That I Am Not There... |
|
offtopic: woon jij in Zweden? |
|
quote: Ik zou nog niet willen, wie weet krijgen ze dadelijk een bom in hun nek gegooid. |
|
quote: off topic: JA I Find That I Am Not There... |
|
(voeg me dna ff toe op msn , staat in me profiel, heb even vraagje) |
|
Off topic again! euh, ik heb geen MSN, wel yahoo messenger, meel me anders effe (kzit op me werk dus ken ik geen msn installeren.... ) I Find That I Am Not There... |
|
YEAH!! vanavond naar opeth met als voorprograma Extol!!!! I Find That I Am Not There... |
|
DAMN weer een gaaf Opeth optreden en WAT EEN PLAYLIST!!!!!: 1. In Mist She Was Standing 2. The Drapery Falls 3. Deliverence 4. Windowpane 5. In My Time Of Need 6. April Ethereal 7. Advent 8. Bleak 9. A Fair Judgement ---------------------------- toegift: DEMON OF THE FALL I Find That I Am Not There... |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGG wil je nu ophouden |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |