|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het is zeker een prachtige playlist... ik doe een moord om "In the mis she was standing" ooit nog eens live te zien. Maar Demon of the fall mogen ze van me wel eens achterwegen laten. Die hebben ze 4 van de 5 keer dat ik ze live zag gespeeld, en die ene keer dat ze dat (overigens puike nummer) niet speelde, was op de Damnation set |
|
volgens mij sluiten ze traditiegetrouw elk concert af met demon of the fall. ik vind het wel een heftig nummer... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ze gaan weer in Europa touren! Begin september staan ze in Antwerpen, mocht iemand weten waar en wanneer ze in Nederland komen dan hoor ik dit graag! |
|
quote: De 013 was er in ieder geval mee bezig om ze daar te krijgen. Ook ergens in september. |
|
quote: Dat is goed nieuws, Opeth mag altijd in mijn woonplaats komen optreden. |
|
quote: Mazzelaar. Maarja, dan weet ik tenmisnte waar ik aan moet kloppen als ik m'n laatste trein heb gemist |
|
Van het Metalfan-forum: 11 sept in de 013 14 sept in de Melkweg [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-05-2005 19:31] |
|
Al gelezen inderdaad, maarre eens even kijken bij welke ik aanwezig kan zijn. Ligt wederom aan een slaapplaats of speeltijden/treintijden. Oja en hopen dat het geen 40 euro kost ofzo. |
|
In de 013 ga ik zeker aanwezig zijn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Bij 1 van de 2 ben ik aanwezig. Ligt eraan waar ik er het goedkoopst heen kan |
|
quote: Heersch! |
|
Hmz, vast nog wel ergens in de buurt, anders in de 013. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-05-2005 20:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey, dan heb ik weer geld. |
|
Anders mag jij ook helemaal niet mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gerald, je heerscht! |
|
Ha, mooi. Kan ik ze eindelijk eens in een zaal gaan zien, ipv op festivals. |
|
Woei, hier ga ik zonder enige twijfel bij zijn!!! Iemand enig idee wanneer de voorverkoop begint? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Geen idee... Op de 013-site stond nog niet eens aangegeven dat ze zouden komen optreden, dus die voorverkoop zal denk ik nog even op zich laten wachten. Ik ben in elk geval aanwezig in 013! |
|
Concerten ook bevestigd door Mojo... Kaarten voor de Melkweg vanaf vandaag te verkrijgen!! Meteen 6 stuks gereserveerd.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
weet iemand al iets meer van de support act? ik heb wat geruchten gehoord, maar vraag me af of die kloppen i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ik heb iets gehoord over een Roadrunnertour .... |
|
dat is wel chill als ik daar kan zijn ben ik er ff kijken hoe het zit met de centen tegen die tijd |
|
quote: Bij de weg: er is een speciaal topic geopend voor de komende concerten. Misschien handiger als er daar wordt gereageerd. Gebruik de zoekfunctie of ga naar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1768198 |
|
bestaat een grote kans dat er ook minimaal een niet-roadrunner band meegaat; over een week of twee hoor ik meer of het inderdaad doorgaat [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 10-06-2005 2:04] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |