IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : [Christenvideo] They sold their souls for rock \'n roll Volgende pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 04-09-2003 23:06 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht


Look and laugh your brains out. Dit is echt de meest idiote videoband ooit, zelfs de EO kan er nog een puntje aan zuigen. 4 uur durende christelijke propaganda. Ik heb hier de gehele videoband (via via in handen gekregen) en heb er gisteren een uurtje naar zitten kijken en schaamteloos zitten lachen om de idiote typerende bekrompenheid van onze schapige mede"mens".

Van de site:
quote:
They sold their souls for Rock 'n Roll
Vier maal 1 uur goed gedocumenteerde videoband over rock- en popmuziek, zeer onthullend over het ontstaan, het verloop en de huidige rock-/ popmuziek-scene (Elvis Presly, de Beatles, de Rolling Stones, AC/DC en The Doors tot en met Marilyn Manson, Madonna, David Bowie, de Spicegirls, Eminem, de Backstreet Boys en Britney Spears.)

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt satanisme achter muziek en de invloed op onze jongeren. (satanisme, geweld, drugs, rebellie, sex, abortus, homofilie, moord en zelfmoord) Gods visie vanuit de bijbel op dit alles geeft een duidelijke waarschuwing voor de hel en een oproep tot bekering tot de levende God en zijn Zoon Jezus.

Linkje naar de trailer ( LET OP!: 25MB ) :
http://www.naarhouse.nl/pics/naarhouse/groot/intro_tstsfrnr.mpg

-- edit --
op verzoek titel gecorrigeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-09-2003 11:25]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2003 23:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 23:06 schreef Magistus het volgende:
de Backstreet Boys en Britney Spears.)

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt satanisme achter muziek en de invloed op onze jongeren.
Dude, ik wist het, ik wist het!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-09-2003 23:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

oew yeah!!! ik hebben!!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-09-2003 23:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Mwahahaha.... evil!! \m/


I can't shoot straight unless I've had a pint!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-09-2003 23:22 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:

Wetenschappelijk onderzoek?
Gods visie?
Levende God?



Waar halen ze dat allemaal vandaan dan!?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-09-2003 23:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 september 2003 23:22 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Waar halen ze dat allemaal vandaan dan!?


de EO natuurlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-09-2003 23:34 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

zie sig.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-09-2003 23:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

en nog zoiets!!!

In het kleine videoclipje waarin ze AC/DC als satanisten afschilderen en jeugdcorrumpeerders, wordt er als bewijs geleverd dat Angus Young heeft gezegd dat hij bezeten is als hij speelt...

Tjeziz, de krampachtige kortzichtigheid van zulke enorme op de monty-python manier bord voor hun kop slaande christenen is gewoon te zielig voor woorden.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-09-2003 9:07 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 23:39 schreef Phriar het volgende:
goed verhaal


[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 05-09-2003 9:12]


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-09-2003 9:50 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 23:39 schreef Phriar het volgende:
en nog zoiets!!!

In het kleine videoclipje waarin ze AC/DC als satanisten afschilderen en jeugdcorrumpeerders, wordt er als bewijs geleverd dat Angus Young heeft gezegd dat hij bezeten is als hij speelt...

AC/DC: AntiChrist/DemonChild


changed to 'ouwe'


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-09-2003 10:11 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Waar is deze video te koop?? De sample is veelbelovend


changed to 'ouwe'


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-09-2003 10:15 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 10:11 schreef dzouwe het volgende:
Waar is deze video te koop?? De sample is veelbelovend
http://www.naarhouse.nl/php/content.php?Page=ontv_info


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-09-2003 10:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dus dit doet een Chisten?


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-09-2003 10:32 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

buhuhuuuu... Mods, aub een r in de titel erbij
[excuusmodus]zware week[/einde excuusmodus]
--edit--
Paul bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 05-09-2003 11:39]


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 05-09-2003 11:07 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Hehehe, die video was geweldig! Al die gristenen die zichzelf zo onwijs serieus nemen...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-09-2003 11:09 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Tja, ben benieud hoe de overige 3 uur zijn


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-09-2003 11:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hahahahaha

gaaaaaaaaf!! die tape MOET ik hebben


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-09-2003 11:17 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 11:13 schreef Snaack het volgende:
hahahahaha

gaaaaaaaaf!! die tape MOET ik hebben
Kunnen er geen kopieen gemaakt ofzo?


changed to 'ouwe'


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 05-09-2003 11:17 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 11:17 schreef dzouwe het volgende:
Kunnen er geen kopieen gemaakt ofzo?
daar zat ik aan te denken maar moe'k nog allemaal op zien te stellen


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-09-2003 11:19 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 11:17 schreef Magistus het volgende:
daar zat ik aan te denken maar moe'k nog allemaal op zien te stellen
Opzich een best idee, want om nou 25 euro te spenderen aan een christenorganisatie, vind ik een beetje overdreven... Komen er alleen nog maar meer van die malloten bij...


changed to 'ouwe'


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-09-2003 11:22 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ghehe.., paar jaar trug ging ik regelmatig naar hardcorefeesten, daar stonden ze ook altijd buiten met hun rooie bus...
"Ga hier niet naar binnen, hier waart de duivel rond, muziek van de duivel, blablablablabla"

Altijd leuk om met die gasten in discussie te gaan... Beetje een hele nacht in de kou gaan staan in de hoop het plezier van anderen te vergallen.., Leve het christendom!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-09-2003 11:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat van die homofilie blijkt wel een feit te zijn. In een Interview van Ruby wax aan de KKK, zeiden deze kristenhonden ook dat Homo's bezeten zijn door de duivel, en dat als je voorleest uit de bijbel dat ze dan gaan lopen. (En die kerel meende dat dus hé)


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 05-09-2003 11:45 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 5 september 2003 11:28 schreef campske666 het volgende:
Dat van die homofilie blijkt wel een feit te zijn. In een Interview van Ruby wax aan de KKK, zeiden deze kristenhonden ook dat Homo's bezeten zijn door de duivel, en dat als je voorleest uit de bijbel dat ze dan gaan lopen. (En die kerel meende dat dus hé)


die aflevering heb ik ook gezien... heb goed gelachen... damn er bestaan toch achterlijke mensen he


euhm... net die trailer gezien... damn die gast lijkt wel gebrainwashed

[Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 05-09-2003 11:48]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 05-09-2003 12:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht



campske666
Usericon van campske666
Posted 05-09-2003 12:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

wat een prutsertje "..zelfs n'sync shokeerde mij..."
Ik dacht echt dat we bijna van de kristen-plaag verlost waren. Shows me wrong
Ach ja, met een beetje geluk maken we de nieuwe kruistochten nog mee


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 05-09-2003 12:25 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik zie ze al staan preken bij een metal concert.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen