|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. Zeer lachwekkend en zorgwekkend. Nederland > Amerika. this user is dead |
|
En die vuile tering pleuris christenhond moet met zijn poten van mijn pensioen (pre pensioen verhaal) afblijven. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-09-2003 21:43] Bazzio Attacks!!! |
|
Ze hebben ook goede voorstellen hoor. Het minder zwaar belasten van lease auto's heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha hij zette zichzelf weer goed voor lul in Amerika |
|
Hij zet ons allemaal voor lul, die klootzak. Van mij mag 'ie dood. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sterf Christenhond |
|
quote: Hehe,ik hoop dat op z'n terugreis een moslim met een plofjas meereist spelfout weggehaald... |
|
Ik vond hem trouwens sterk op Mr. Bean lijken, mede door de manier waarop ie praat. this user is dead |
|
Een plofjas. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Een plofloodventer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hij mag wel's de fitness zaal in om iets aan de bovenkant van z'n postuur te doen ja. |
|
quote: indruk? hoezo indruk? nix indruk! |
|
wij hebben Mister Bean als premier |
|
ach, zie het positief...we hoeven niet bang te zijn voor een sexschandaal...zelfs "macht" is niet zo opwindend |
|
Ieder land krijgt de leider die het verdient. Ik heb gesproken. Uch! |
|
quote: Haha,een sexschandaal,nou,als er eentje verkracht word dan is het onze jan petertje wel.Waarschijnlijk door een stel bejaarden die em wel een lekker ding vinden spelfout weggehaald... |
|
quote: Uit uw nek. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 05-09-2003 22:08] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: How Chief Two Bunnies |
|
quote: Ja Geronimo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ON TOPIC!!! |
|
Ik weet niet wat voor indruk Balkenende achterlaat, daarvoor zou je met de Amerikanen moeten spreken. Hij is een goede christen en Bush ook dus dat moet geen probleem zijn. |
|
Dwaallicht. Gewoon meedoen en zeggen dat ie een eitje is, komop zeg this user is dead |
|
Nee, nee, zo werkt dat niet. Trouwens, ik vind Balkenende helemaal niet zo'n eitje, als je ziet wat-ie hier allemaal al over zich heen heeft gehad en toch de door hem ingeslagen weg blijft verdedigen en volgen... behoorlijk eigenwijs en niet van z'n stuk te brengen kerel is-ie aan het worden als je het mij vraagt! Niet dat ik verder politiek gezien veel met hem op heb.... maar als-ie een 'eitje' was geweest dan was-ie nu allang weg. |
|
Mjah, hij is wat politiek correct. Maar het is dan ook een politicus. this user is dead |
|
quote: Dat klopt zodra je je politiek incorrect uitlaat (b.v. 'Kut Marokkanen' ) raak je je zetel in de 2e kamer kwijt en mag je weer op gemeentelijk niveau spelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |