IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De indruk die balkenende achterlaat... Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-09-2003 21:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat een sukkeltje.Nou lachen ze zich in amerika helemaal het maagzuur.Tering,dat moet Nederland nou vertegenwoordigen.Wees eerlijk,toch net een kleuter die voor het eerst bij de goeie lieve sint op schoot mag,zo stond ie naast Bush te blozen.Ik piste bijna in m'n broek.


spelfout weggehaald...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 21:39 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ja. Zeer lachwekkend en zorgwekkend.

Nederland > Amerika.


this user is dead


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-09-2003 21:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En die vuile tering pleuris christenhond moet met zijn poten van mijn pensioen (pre pensioen verhaal) afblijven.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-09-2003 21:43]


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 21:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ze hebben ook goede voorstellen hoor. Het minder zwaar belasten van lease auto's heerscht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 05-09-2003 21:45 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

haha hij zette zichzelf weer goed voor lul in Amerika


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-09-2003 21:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hij zet ons allemaal voor lul, die klootzak. Van mij mag 'ie dood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-09-2003 21:47 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Sterf Christenhond


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-09-2003 21:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 21:47 schreef Heiden het volgende:
Hij zet ons allemaal voor lul, die klootzak. Van mij mag 'ie dood.


Hehe,ik hoop dat op z'n terugreis een moslim met een plofjas meereist


spelfout weggehaald...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 21:50 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik vond hem trouwens sterk op Mr. Bean lijken, mede door de manier waarop ie praat.


this user is dead


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-09-2003 21:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een plofjas.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 21:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 21:50 schreef varanus het volgende:
Hehe,ik hoop dat op z'n terugreis een moslim met een plofjas meereist


Een plofloodventer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-09-2003 21:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hij mag wel's de fitness zaal in om iets aan de bovenkant van z'n postuur te doen ja.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-09-2003 22:00 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 september 2003 21:38 schreef varanus het volgende:
Wat een sukkeltje.Nou lachen ze zich in amerika helemaal het maagzuur.Tering,dat moet Nederland nou vertegenwoordigen.Wees eerlijk,toch net een kleuter die voor het eerst bij de goeie lieve sint op schoot mag,zo stond ie naast Bush te blozen.Ik piste bijna in m'n broek.


indruk? hoezo indruk? nix indruk!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-09-2003 22:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wij hebben Mister Bean als premier


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-09-2003 22:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ach, zie het positief...we hoeven niet bang te zijn voor een sexschandaal...zelfs "macht" is niet zo opwindend



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-09-2003 22:05 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ieder land krijgt de leider die het verdient.

Ik heb gesproken. Uch!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-09-2003 22:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 22:03 schreef chriz het volgende:
ach, zie het positief...we hoeven niet bang te zijn voor een sexschandaal...zelfs "macht" is niet zo opwindend


Haha,een sexschandaal,nou,als er eentje verkracht word dan is het onze jan petertje wel.Waarschijnlijk door een stel bejaarden die em wel een lekker ding vinden


spelfout weggehaald...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-09-2003 22:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 22:05 schreef filosofem het volgende:
Ieder land krijgt de leider die het verdient.

Ik heb gesproken. Uch!


Uit uw nek.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 05-09-2003 22:08]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-09-2003 22:08 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 september 2003 22:05 schreef filosofem het volgende:
Ieder land krijgt de leider die het verdient.

Ik heb gesproken. Uch!


How Chief Two Bunnies



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 22:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 22:05 schreef filosofem het volgende:
Ieder land krijgt de leider die het verdient.

Ik heb gesproken. Uch!


Ja Geronimo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-09-2003 22:19 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

ON TOPIC!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-09-2003 22:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik weet niet wat voor indruk Balkenende achterlaat, daarvoor zou je met de Amerikanen moeten spreken. Hij is een goede christen en Bush ook dus dat moet geen probleem zijn.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 22:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Dwaallicht. Gewoon meedoen en zeggen dat ie een eitje is, komop zeg


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-09-2003 22:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, nee, zo werkt dat niet.

Trouwens, ik vind Balkenende helemaal niet zo'n eitje, als je ziet wat-ie hier allemaal al over zich heen heeft gehad en toch de door hem ingeslagen weg blijft verdedigen en volgen... behoorlijk eigenwijs en niet van z'n stuk te brengen kerel is-ie aan het worden als je het mij vraagt!

Niet dat ik verder politiek gezien veel met hem op heb.... maar als-ie een 'eitje' was geweest dan was-ie nu allang weg.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 22:37 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Mjah, hij is wat politiek correct. Maar het is dan ook een politicus.


this user is dead


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 22:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 22:37 schreef JFrost het volgende:
Mjah, hij is wat politiek correct. Maar het is dan ook een politicus.


Dat klopt zodra je je politiek incorrect uitlaat (b.v. 'Kut Marokkanen' ) raak je je zetel in de 2e kamer kwijt en mag je weer op gemeentelijk niveau spelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen