|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
weer een woord geleerd Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Oh je bedoelde die afkorting? Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off |
|
quote:Waarschijnlijk heerscht hij een stuk harder dan jij op die leeftijd en laat erst zelf ff je smoel zien voordat je gaat zorken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mooie foto's |
|
Wat een gekanker over een joch die z'n pa ,meeneemt.Ik neem vanavond m'n negenjarige zoon mee naar een concert,omdat ie nou eenmaal ook al van metal houd.Mag dit??Of worden we vanavond ook in elkaar gemept??Wat een godverdommese kortzichtigheid hier.Bah. spelfout weggehaald... |
|
@ Puist: mooie plaatjes! @ Varanus: mooi gesprokken! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Het verhaal is helemaal lachwekkend als die Archgoat echt Panda is... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik besefte aanvankelijk ook niet dat hij het was maar een vermoeden had ik des te meer. Het is "typisch" zijn stijl....dus: ZOOO borderline "onmogelijk serieus" dat je of van je stoel valt van de verontwaardiging of je't van het lachen in je broek doet. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2003 1:35] |
|
Cool! Ik zie m'n haren |
|
Ik wil hem dat jochie wel eens in elkaar zien slaan...ik denk dat Panda dan wel eens in het dierenziekenhuis terecht zou kunnen komen... Ik heb nog een tijdje bij die pappa-groep gestaan...niks mis mee... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:hahaha....ja die zag ik ook al...ik ken ze wel zo'n beetje nu...die haren van je... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Jammer dat ik hier niet bij heb kunnen zijn. Ik hoop dat Forgotten Tomb het leuk heeft gehad en ze nog eens vaker naar Nederland zullen komen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: hmmm zou mooi zijn inderdaad, concert was erg vet, maar ik schat de kans niet zo erg groot. mooie foto's trouwens ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Jup, dat is ie. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nou...dan wacht ik met spanning af tot het volgende concert... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ach mensen, die Robin WEET dat anderen weten dat hij Archgoat is. Dit is echt zijn eigen manier om mensen op stang te jagen en -geef toe- het werkt. //edit Wat hebben jullie toch altijd een optisch zeer vet vormgegeven webstek VEEL SUCCES met het infesteren van Londen! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2003 16:34] |
|
quote: whahaha, dit moet wel een grap zijn? ik maak die stek met word?!?!? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Met fukking WORD?? Dan zou je verwachten dat het er super kutt uitziet met Mozilla Maar verder ziet het er erg gaaf uit. |
|
spanks Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:latemkcalb? die liep toch rondjes met elmar bij forgotten tomb e.d.? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Tel maar op: Pandaemonium, *vergeten*, BMM, latemkcalb, White Power (ofzoiets) Archgoat, nog een stuk of 2~3 die ik vergeet. |
|
quote: Volgens Robin zelf, was Archgoat, niet Robin maar Elmar. Maar Archgoat is inmiddels ook al weer verbannen. Oh en je vergeet dat Robin hier ook zat als; R., Heosforos geloof ik tenminste? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Aha, R. en Heosphoros inderdaad. Ach, zijn wel lache gasten IMO, mensen nemen hen VEEL te serieus terwijl ze zichzelf niet zo serieus nemen getuige hun eigen collectie foto-persiflages die ze vrijwillig met ZM hebben gedeeld een flinke poos terug. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2003 20:17] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |