|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee ik ga het helaas moeten missen this user is dead |
|
Ik ben er wel bij! Weet iemand misschien de site van DNS? of hebben die geen site? |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Bedankt |
|
wellicht meng ik me ook in het geraas in den goudvishalle...es kijke of ik me vriendin mee kan krijgen "speelt amon amarth ook?" tuurlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Tijdens Darkend Nocturnal Slaughtercult sta je best niet vlak voor de zangeres, een vriend van mij kwam van dat concert (in de Frontline) met heel zijn gezicht vol fakebloed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: DNS gebruikt geen fake bloed, maar echt varkensbloed.. een van de weinige bands die deze traditie nog in ere houdt.. ik bedoel gebruik echt bloed of niks.. niet van die nep zooi die felroze wordt als het opdroogt! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en ook geen dode ratten kutvorst We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: WOW, wist ik nog niet, nog een geluk eigenlijk, want tijdens dan concert in de Frontline had ene van DNS zich vergist van fles en dronk ipv bier, varkensbloed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
je bent neit echt bekend met DNS kennelijk.. als je de band zou kennen zou je weten dat dat erbij hoorde.. hup hup! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik had dat maar gehoord van gasten die erbij waren ik heb ze begin maart gezien in de Frontline, en ze waren zalig, wat een zangeres Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ze kan ook zeer goed bbq'en! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mike, mitfahren nach Arnheim? |
|
GODVERDOMME! Ik kan gewoon godverdomme niet! FREEZE |
|
quote: Es soll mir sehr gefällen Ich schick Sie ein E-mail heute Samstag darüber. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-11-2003 5:04] |
|
quote: Dan zie ik je daar waarschijnlijk ook wel weer. Ik trakteer je op een biertje |
|
quote: kheb hier opt werk ginne email maar hou effe 14:00 statrion eindhoven aan en dan moven we vanaf daar.. 14:00 ja..want Jan rijdt... dus komen met een polo en die kan maar 75 ofzo... |
|
quote: Nee: - ik kan niet - jij mag niet this user is dead |
|
Ik ben er misschien ook wel bij, heb toch nog een hoop muntjes over Gaat Dwaal ook? |
|
quote: Ga jij met de trein vanuit Utrecht? Zo ja, dan zie ik je misschien wel in die trein. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-11-2003 15:38] |
|
quote:, misschien zie ik je dan wel. |
|
quote: Ik neem die van 14:27. |
|
quote:Dan zal ik ook die proberen te halen, hoe zie je er uit? (of herken je mij nog?) |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |