|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en de sXe'ers onder ons worden gerespecteerd? |
|
quote: Bwaha, nekschot. |
|
quote: Dat je er binnen mocht, klinkt me ook niet echt zinnig. Je kan me de bout hachelen! |
|
edit> verkeerd gelezen. [Dit bericht is gewijzigd door Archgoat op 20-11-2003 11:19] |
|
quote: vertel.. waarom niet? leg uit.. |
|
[dubbelpost] [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-11-2003 11:21] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Jij bent echt fucked up zielig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Welcome to the club. |
|
Als iemand nu eens ff zijn foto's on-line zet, dan weet ik ook nog hoe ik er zelf uitzag.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Om eerlijk te zijn, vindt ik het een super band foto, vooral die kop van botmuyl. |
|
Haha, is dit nu de Nederlandse black metal scene? Knulletjes die met hun pappa meegaan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL @ Hein |
|
quote: ach altijd nog beter dan die pipo's die altijd een grote smoel hebben maar nooit bij concerten ziet Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Dude...imho had hij het over "Devastating Torture" |
|
ja? dus? al die internetwarriors hier die altijd een grote smoel hebben, maar ik zie ze nergens bij concerten..... hij / zij komt tenminste nog aankakken bij een vet concert (welliswaar met zijn / haar vader, maargoed, hij / zij is er wel) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hein komt ook wel in aanraking met toffe concerten, maar ik denk gewoon dat je het veel minder in de black-richting moet zoeken (net als bij mij overigens) ik bedoel: Zou jij naar Exodus gaan? |
|
ik had het over zijn algemeenheid over al die internet blekkies hier..... en nee, ik ga neit naar EXODUS want dat is een ENORME ZAAD BAND! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ah, dan ben ik het met je eens ja. quote:Nee, dan liever Metallica |
|
quote: precies hij/zij , ha ha exodus is trouwens vet Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: zie dan het nut ook niet in om hele allemaal vage discussies te beginnen over wel of niet naar een concert gaan, het concert leek me gewoon gaaf dus ik ben gewoon gekomen, en dat m'n pa dan meegaat omdat hij de muziek OOk mooi vind (wat sommige mensen hier blijkbaar erg moeilijk te begrijpen vinden), is het niet vrij normaal dat als iemand muziek van een band mooi vind dat hij ook naar een concert daarvan gaat? Vind het gewoon vreemd dat sommige mensen er zo'n probleem van maken, maargoed.. gelukkig blijkt niet iedereen daar hier zo over te denken.. toch nog verstandige mensen |
|
ja, ik ben zo slim Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ach exodus heeft iig geen stomme pandasmoeltjes nodig of een zanger met een stom nepbot uit zijn broekzak. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |