|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal ik ook wel weer bij zijn! |
|
quote: S u p e r hoor |
|
Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Haha, dat font voor Forgotten Tomb Dit is een vet heerschconcert... this user is dead |
|
Eens kijken of we er net zo'n feestje van kunnen maken als bij Watain etc... - Mutatis mutandis - |
|
Zal trachten om mij zelf er toe aan te zetten om ook weer naar de goudvis af te reizen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ken der geen fuc k van. kom lekker toch even kijken. [diep-in-geheugen-graaf-modus] fluisterwoud wel een keer (1 vd 3 keer dus) in goudvishal gezien. Was al een tijd geleden met een 2mans band kerberos genoemd. Die hun drumcompjoeter niet aankregen. Tevens hadden zij de kamer boven voorzien van een rood kleurtje.... Volgens mij speelden ze samen met Cerberus (nu THRONAR) [/diep-in-geheugen-graaf-modus] correct me if I'm wrong [Dit bericht is gewijzigd door gelobte balwoppie op 17-10-2003 14:51] Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
correct.. was wel een gave show.. Kerberos heerste vet namelijk, ondanks de drumcomoputer problemen.. fluisterwoud optreden was klote, we hadden kriege rop drums die de numemrs maar half kende en botmuyl die mbakte er niks van... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ehm je bent een maand te vroeg het is nog niet geweest? Teveel gezopen ofzow? Was forgotten tomb niet die band die zichzelf mutileerde op het podium ( de zanger althans?) |
|
quote:Zie 1 post erboven... Cool trouwens...ik zie nu pas dat Bunkur ook komt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Frogotten Tomb goed, ik fiets wel even langs denk ik. |
|
Frog? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
|
|
quote: Ze spelen aankomende zaterdag hier in Gent in de Frontline. Hoef ik ze toch niet te missen woei |
|
Zijn er nog andere data met Forgotten Tomb ? this user is dead |
|
nee.. dit is de enige datum van Forgotten Tomb in nederland... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat stelt me teleur ... this user is dead |
|
quote:ja kut dat ik zaterdag weer weg moet was graag blijven hangen voor een avondje slaughtercult. |
|
quote: Ik wil wel ruilen hoor. Blijf jij hier in Gent...lekker naar Darkned NocturnSlaughterCult en dan ga ik zaterdag wel naar My Dying bride (...tenminste..da was toch zaterdag?) |
|
quote:haha, als ik t niet aan leendert had belooft had ik t nog gedaan ook |
|
zondag 16 november: Darkened Nocturn Slaughtercult, Frogotten Tomb, Fluisterwoud, Bunkur... Frogotten Tomb het lijkt me enorm vet concert... ga er ook zeker heen. Hopenlijk spelen ze wat van songs to leave I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
*schop* Anderhalve week *ik mis hier een arm-opensnij-smiley* [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-11-2003 2:28] |
|
Ik mis hier een kut-ik-heb-de-volgende-dag-een-vet-moeilijk-wiskunde-tentamen-smiley this user is dead |
|
quote:vam te voren leren en niet zuipen dan maar heh |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |