|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En je denkt dat stemmen voor het behouden van je oude munt geen emotionele gronden in zich draagt? quote:Ik denk dat er toch zat dingen zijn waar de gemiddelde mens gewoonweg niet de kennis voor bezit om er een oordeel over te kunnen vellen. Je moet zowieso maar geloven wat de media en de politici je vertellen aangezien, zoals Ghouliette al zei, je zelf gewoonweg niet de tijd hebt om de informatie bij elkaar te zoeken (als je zelf al in staat bent de juiste conclusies te trekken). De Euro is geen slecht iets. De fouten (prijsverhogingen) die gemaakt zijn bij de invoering, die kloppen natuurlijk voor geen meter, maar de Euro zelf brengt vooral veel voordelen met zich mee. Laat je daarbij vooral niet sturen door sentimenten over een oude munteenheid. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: very true. |
|
quote: sentimenten heb ik niet [al helemaal niet voor geld-related shit ]ik heb meer problemen met de plannen van de E.U., en daar is de oiro ook een onderdeel van. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 15-09-2003 12:42] |
|
ik vind trouwens wel dat ze de ontwerper van die briefjes moeten schoppen, ziet er toch niet uit man. |
|
quote: niet voor mij persoonlijk want ik stem altijd. |
|
quote:Ja de zalmsnip ook, alleen dat is allang geen zalmsnip meer... eerder een Sardientjesmmus quote: Kennelijk weten de "hoge heren" er net zo veel c.q. weinig van als de gemiddelde Nederlander. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja natuurlijk. Maar je hebt verschillende niveau's natuurlijk. heftige emotionele opwellingen zijn toch wat anders naar mijn mening. |
|
quote: sorry maar de mens is nou niet bepaald een progressief wezen dat in het diepe durft te springen. Ze houden we degelijk vast aan oude conservatieve ideeen, nationalisme is daar een mooi voorbeeld van. |
|
quote: Whooo, dat is schandalig laag. k zou ns willen weten hoeveel belgen er zouden gaan al de kiesplicht werd afgevoerd. |
|
quote: Conservatisme en Nationalisme zijn mooie dingen |
|
quote: ja, en daar komen/kwamen ook mooie dingen uit voort. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 15-09-2003 12:53] |
|
quote: inderdaad quote: Heb je iets verkeerd geten ? |
|
quote: De Europese Unie is een mooie voortkoming uit de ideeen van mensen die het niet met je eens zijn. Wat mij betreft wordt de hele unie 1 federale staat, fuck nationale grenzen, hupsekee, van nationalisme komt toch alleen maar ruzie. Estland heeft trouwens voor toetreding gestemt |
|
quote: ja, Nazi Gourmet. |
|
quote: daar ga ik niet mee akkoord, die hele eenmakingstoestand. Volkeren moete hun identiteit kunnen afbakenen, anders krijg je ruzie. Kijk maar naar het taalprobleem in Belgie, en dat is dan nog maar op kleine schaal. Maar dat is off-topic. De zweden hebben Nej gezegd... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja dan wordt het hier net zo gaaf als in de VS |
|
quote: Het nekschot ook |
|
quote: |
|
quote: Inderdaad, t wordt tijd dat ze de doodstraf terug invoeren. |
|
quote: liebschen neem dan duitsland als voorbeeld, we hebben het hier over Oiropa ja |
|
quote: Oh ja één vereenigd arisch rijk |
|
quote: Op één of andere manier valt dat ook onder conservatisme en nationalisme... |
|
NEJ!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |