|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er nog meer heen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Beter, een lijstje. komt er ook zo'n kanslose meeting? |
|
<-- aanwezig, samen met ilyc, Sigrun & Aroussa [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 24-09-2003 14:54] |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-09-2003 15:00] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ben er ook Trieste gast |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Trouwens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=799143 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=888578&page=1 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Vaag, want ik heb in het zoek menu op Horna gezocht, en er kwam niks uit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: raar, naja zal wel aan de search liggen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik denk het wel, want ik heb echt zorgvuldig gezocht met die zoek functie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Komt omdat er een "/" staat in "Horna/Behexen". De search is nl. mank. Ik ben trouwens ook zeer zeker aanwezig met booze en cassette (=trui!) boombox om de "Unholy Night of BM Afterparty" in te luiden. Neem wrsch. nog 2 niet-ZM-ers mee mits ze die gays van Dimmu Borgir in de 013 dezelfde avond vergeten Fred! Niet vergeten! Tappakaa Kristus!!! Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun MBMarduk + 2 Freduk ? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-09-2003 16:30] |
|
Mis! Ik kreeg drie topics bij zoeken op Horna: Horna, Dissimulation, Salacious Gods, behexen in Baroeg Rotterdam. Horna/Behexen tour Horna, Taake, Celestia 1 2 3 [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 24-09-2003 16:28] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ga er ook heen.. weet alleen nog niet wie er nog meer meegaan, anders reis ik wel met Levianthica en verval uit delft mee Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun MBMarduk + 2 Freduk ? Digerdoden [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 24-09-2003 17:04] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: total black metal tour goat guts over europe en nog één... Je moeder. |
|
quote: Is een optie. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: maar die hebben geen Horna in de titel, of bedoel je dat niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
goed gezien maar het is wel hetzelfde onderwerp Je moeder. |
|
quote: hehe jullie vertrekken gewoon uit delft? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja, en je kan natuurlijk gewoon meereizen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nog een topic naja, ja ik ben er samuh met snagger en necro. |
|
Inderdaad, Enneuhm waar vind de afterparty plaats? Die ga ik ook bijwonen namelijk, ehhe Ik, Wil Schuurman |
|
G(r)asveld voor de ingang? Heintje gaat weer pissed worden en in de gracht flikkeren... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-09-2003 19:50] |
|
Hehe, klopt ja. En dan maar hopen dat het deze keer wél droog blijft. Ik, Wil Schuurman |
|
Ow ja...mensen ik neem een cassette-boom doosch dus neem cassette bandjes mee! |
|
dlaapzak+trui mee drinken mee voedsel mee |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |