![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er nog meer heen? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Beter, een lijstje. komt er ook zo'n kanslose meeting? ![]() ![]() |
|
<-- aanwezig, samen met ilyc, Sigrun & Aroussa ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 24-09-2003 14:54] ![]() |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-09-2003 15:00] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ik ben er ook Trieste gast ![]() |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Trouwens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=799143 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=888578&page=1 ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Vaag, want ik heb in het zoek menu op Horna gezocht, en er kwam niks uit. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: raar, naja zal wel aan de search liggen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik denk het wel, want ik heb echt zorgvuldig gezocht met die zoek functie. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Wie komen er? Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
Komt omdat er een "/" staat in "Horna/Behexen". De search is nl. mank. Ik ben trouwens ook zeer zeker aanwezig met booze en cassette (=trui!) boombox om de "Unholy Night of BM Afterparty" in te luiden. ![]() Neem wrsch. nog 2 niet-ZM-ers mee mits ze die gays van Dimmu Borgir in de 013 dezelfde avond vergeten ![]() Fred! Niet vergeten! Tappakaa Kristus!!! ![]() ![]() Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun MBMarduk + 2 Freduk ? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-09-2003 16:30] ![]() |
|
Mis! Ik kreeg drie topics bij zoeken op Horna: Horna, Dissimulation, Salacious Gods, behexen in Baroeg Rotterdam. Horna/Behexen tour Horna, Taake, Celestia 1 2 3 [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 24-09-2003 16:28] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
ik ga er ook heen.. weet alleen nog niet wie er nog meer meegaan, anders reis ik wel met Levianthica en verval uit delft mee ![]() Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun MBMarduk + 2 Freduk ? Digerdoden [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 24-09-2003 17:04] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: total black metal tour goat guts over europe en nog één... Je moeder. ![]() |
|
quote: Is een optie. ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: maar die hebben geen Horna in de titel, of bedoel je dat niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
goed gezien ![]() maar het is wel hetzelfde onderwerp Je moeder. ![]() |
|
quote: hehe ![]() jullie vertrekken gewoon uit delft? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ja, en je kan natuurlijk gewoon meereizen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
nog een topic ![]() naja, ja ik ben er samuh met snagger en necro. ![]() ![]() |
|
Inderdaad, Enneuhm waar vind de afterparty plaats? Die ga ik ook bijwonen namelijk, ehhe Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
G(r)asveld voor de ingang? ![]() Heintje gaat weer pissed worden en in de gracht flikkeren... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-09-2003 19:50] ![]() |
|
Hehe, klopt ja. En dan maar hopen dat het deze keer wél droog blijft. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ow ja...mensen ik neem een cassette-boom doosch dus neem cassette bandjes mee! ![]() ![]() |
|
dlaapzak+trui mee drinken mee voedsel mee ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |