IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Horna, Dissimulation, Salacious Gods, Behexen in Baroeg Rotterdam. Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-10-2003 10:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 oktober 2003 9:08 schreef Verval het volgende:

Gaaf!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-10-2003 14:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan o.a. snigger en Impaled Suckubus dat ik ze de vinger gaf na afloop maar vergeef dat ik me zwaar teleurgesteld voelde dat jullie geen poot uitstaken om te helpen tegen 5 pillenslikkende hooligans die je op de grond aan schoppen zijn.

LOITS was idd de beste van de avond. HULDE!
Heel gezellig allemaal t/m het opstootje.
Kan geneens rukken nu met m'n anti-Tetanus bepantserde prik-geinfesteerde rechterarm en door pleisters beplakte handen.
LOL! Volgende keer meer...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-10-2003 15:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Damn zeg, ligt het nou aan de Baroeg of de black metal die daar gespeeld werd, of is het gewoon toeval dat daar in Rotterdam veel te vaak mot is?

Kind of ruins your evening, al lijkt MBM er redelijk luchtig over te zijn...

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-10-2003 16:01 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

rellende gabbers? of..?

11.45: restate my assumptions

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-10-2003 16:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 14:14 schreef MBMarduk het volgende:
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan o.a. snigger en Impaled Suckubus dat ik ze de vinger gaf na afloop maar vergeef dat ik me zwaar teleurgesteld voelde dat jullie geen poot uitstaken om te helpen tegen 5 pillenslikkende hooligans die je op de grond aan schoppen zijn.

Kan geneens rukken nu met m'n anti-Tetanus bepantserde prik-geinfesteerde rechterarm en door pleisters beplakte handen.

Ja, was echt zwaar kut. Ik ben er nog tussengesprongen om jou tijd te geven om weer op te krabbelen, maar toen 2 van de 3 mij begonnen te dreigen dat ze mijn nek gingen breken, was ik genoodzaakt het hazenpad te kiezen. (Voor degenen die er niet bij waren: Ze waren met zijn drieen en ze waren stuk-voor-stuk een kop groter dan ik en ongeveer twee keer zo breed).

Was echt een f**king anti-climax na een gezellig metalavondje...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-10-2003 16:39 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

waren dat metallui trouwens? d'r waren toen wel 2 brede kerels in de baroeg wel erg aan het ouwehoeren.. waren het die?

altx
Usericon van altx
Posted 05-10-2003 16:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 16:39 schreef Styhn het volgende:
waren dat metallui trouwens? d'r waren toen wel 2 brede kerels in de baroeg wel erg aan het ouwehoeren.. waren het die?

Het waren die gasten, van wie ik nu nog steeds blauwe plekken heb vanwege hun manier van pit bouwen... Ze waren straalbezopen, maar de Baroeg ging dicht en toen gingen ze bij Mike (MBMarduk) zeiken om wat drinken...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-10-2003 16:44 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

jaaa ik weet het alweer, was eentje met blond haar en een kort staartje en een met een zwart kort staartje ja.. erg irritante lui

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-10-2003 16:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 16:44 schreef Styhn het volgende:
jaaa ik weet het alweer, was eentje met blond haar en een kort staartje en een met een zwart kort staartje ja.. erg irritante lui

hmm ik heb ook nog ff met die blonde gast in de pit gestaan.. die gast met zwart staartje heb ik niet opgemerkt of ik was het zelf (al had ik m`n haar niet in een staartje in de pit omdat ik constant vooraan stond te headbangen bij salicious gods en loits, bij horna stond ik bier te zuipen met een mooie dame )

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-10-2003 17:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 15:51 schreef TNightmare het volgende:
Damn zeg, ligt het nou aan de Baroeg of de black metal die daar gespeeld werd, of is het gewoon toeval dat daar in Rotterdam veel te vaak mot is?

Kind of ruins your evening, al lijkt MBM er redelijk luchtig over te zijn...
Ja, de Baroeg zelf doet er volgens mij ook niet te veel aan. Laatste tijd is er elke keer wel wat aan de hand en sfeer is ook niet altijd om over naar huis te schrijven.

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 05-10-2003 17:14 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

ja dat viel mij laatst ook op een beetje een opgefokte sweer spanning ,

Mooie fotos btw .

AARGHHH

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-10-2003 17:26 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ligt ok voor namelijk aan de locatie er komt daar in de buurt echt nooit politie en dergelijke is ook goed te zien op dat station met al die skatertjes tis jammer maarja das nederland he , op de ene plaats kot de politie om de 5 min voorbij de andere nooit ....

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-10-2003 17:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb niks gemerkt van die rellende gasten maar ik was dan ook direct na Horna weg gegaan. Het is echt klote als er een aantal van die lui het moeten verpesten.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 05-10-2003 20:09 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

ik hoorde dat de zanger van Salami Goden er een gezellige boel van heeft gemaakt.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-10-2003 20:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nou da's mooi

No meat is sweater

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-10-2003 10:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 14:14 schreef MBMarduk het volgende:

zeker niet door gehad dat ik ook nog tussen beide kwam toen jij op de grond lag, nouja boeie maar toen het er op leek dat er toch geen klappen meer gingen vallen had ik geen zin om nog met die lui te kunnen communiceren dus verschanste ik me maar bij nachtvorst.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 06-10-2003 15:22 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wie was die kerel eigenlijk die continue "JULLIE MOETEN NIET ELKAAR MAAR DIE TURKEN EN MAROKKANEN GAAN MEPPEN" riep?

Winter is coming

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 06-10-2003 18:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 10:59 schreef impaled succubus het volgende:
zeker niet door gehad dat ik ook nog tussen beide kwam toen jij op de grond lag,...

Nee eerlijk gezegd merkte ik weinig van enige tussenkomst. Het gebeurde allemaal erg snel en ik meende ineens dat die hooligans ineens met z'n vijven om me heen stonden.
Afijn, alsnog bedankt dat je ermee bemoeide.

altx
Usericon van altx
Posted 06-10-2003 18:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 18:15 schreef MBMarduk het volgende:
Nee eerlijk gezegd merkte ik weinig van enige tussenkomst. Het gebeurde allemaal erg snel en ik meende ineens dat die hooligans ineens met z'n vijven om me heen stonden.

Die vijf personen bestonden uit drie hooligans aan de ene kant en mij en Impaled Succubus aan de andere kant.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 07-10-2003 14:34 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Was het een gast uit den haag, met een maatje zeg maar?
Want dan weet ik al precies wie je bedoelt en snap na al die jaren niet dat hij de baroeg nog in mag.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-10-2003 16:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 oktober 2003 14:34 schreef Deathwish het volgende:
Was het een gast uit den haag, met een maatje zeg maar?
Want dan weet ik al precies wie je bedoelt en snap na al die jaren niet dat hij de baroeg nog in mag.

richard ja, die dude met die mat.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

trol
Usericon van trol
Posted 07-10-2003 16:11 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Dat is een welbekende ja..
Het is dan ook niet erg moeilijk om ruzie met die knakker te krijgen. Is een kameraad van mij al 3 keer gelukt in 3 bezoeken aan de baroeg dus dat zegt genoeg dacht ik.

Lijkt me toch dat de baroeg een dissidentenlijst of iets dergelijks heeft. Erop met die mafketel, opzouten met dat volk.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-10-2003 23:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 18:15 schreef MBMarduk het volgende:

maak niet uit kerel
maar ik wou er toch ff op wijzen. Ik heb zoals altx al zei nog tijd naast je gestaan voor als het weer uit de hand liep en ikhield er een de hele tijd een beetje tegen dat ie niet bij jou in de buurt kwam.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 07-10-2003 23:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Cool dan. Gij en altx krijgen nog een biertje van me. Renskydom leek me ook een toffe gast om voorin mee te
Verder nog leuk om eens eindelijk Verval en Leviathanica te hebben gezien, leuke duo zijn jullie.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 08-10-2003 14:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Wahahaha

helemaal niks van mee gekregen, maar heb me wel vermaakt.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com