|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Freduk gaat er ook heen. Maar is het nu de bedoeling om na afloop voor de baroeg te gaan kamperen? Neemt iedereen een tent en slaapzak mee- Ik ben nog nimmer in de baroeg geweest en weet dus niet hoe het zit met die mogelijkheden, wel weet ik dat het tegenwoordig al verektes koud is s'nachts. Winter is coming |
|
Geen idee of mensen tenten meenemen. Ik niet iig. Gewoon VEEL kleren en VEEL drank meenemen. Cassette bandjes ook, van headbangen blijf je ook warm |
|
nog 1 focking nachtje |
|
VETTE MEETING YO 11.45: restate my assumptions |
|
quote:wie had t over een meeting dan? |
|
Vorige pagina. Wie gaan er allemaal eigenlijk, en wie blijven er bij de baroeg? Ik, Wil Schuurman |
|
Ikke ik heb lang haar en kisten aan, dus als je me ziet moet je me maar ff aanspreken 11.45: restate my assumptions |
|
Ik heb geen lang haar en geen kisten aan. Dat is helemaal makkelijk natuurlijk. Ik, Wil Schuurman |
|
oh jij bent zeker die gozer met die neus? 11.45: restate my assumptions |
|
haakneus. Ik, Wil Schuurman |
|
ja, met die 2 gaten erin toch? 11.45: restate my assumptions |
|
Die zijn waarschijnlijk dichtgeslibt door de coke. Ik, Wil Schuurman |
|
dat moet wel lukken dan 11.45: restate my assumptions |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
Kut, het weer word kut. Ik, Wil Schuurman |
|
gelukkig heeft de baroeg een dak 11.45: restate my assumptions |
|
Nouja, dak vind ik een beetje overtrokken in dit geval eheh Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben er ook wel, hoogstwaarschijnlijk sta ik naast stijn.... No meat is sweater |
|
ik heb er zin in! eerst een borrel op m`n stage tot vanavond! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: cool, hoe zie je eruit? 11.45: restate my assumptions |
|
niet. No meat is sweater |
|
HOMO'S!! |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |