|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm, ik ga wel, maar ik blijf niet hangen na afloop, want ik heb een chauffeur terug! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik zal ook maar komen. Maar ik overnacht lekker wel thuis! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verval Leviathanica Magistus ilyc Aroussa Beastial Blasphemer Sater Sigrun MBMarduk + 2 Freduk ? Digerdoden Rensykdom pff en ik stond er nog neit eens bij ik wil ook bij de kansloze meeting zijn :@ |
|
helaas... ga zo de andere kant op, naar de vrouw... Je moeder. |
|
Hoe kanker ver heen was ik gisteren..... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 04-10-2003 9:56] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nou. Leuk was het ja. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: WAt was dat nou gister met die vechtpartij, en hoe is het afgelopen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Tjah, haagse harrie wilde een slokje bier maar kreeg het niet. Toen ging 'ie maar flippen... Enneuh, niet zo zanikken om die teeringschultenzenbrau volgende keer, ehehe, aub. 'k ga nu maar eens mn bed opzoeken denk ik Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, maar ik had dorst!! Nou ja, slaap lekker in dat geval, ik ben net wakker en ik voel me vertieft. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
matige avond.. Loits von ik de beste band van de avond.. behexen helaas gemist ivm totaal verdwalen met de auto.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
salacious gods en loits waren de beste.. waarom men horna zo'n geweldige band vind snap ik ook niet helemaal.. zaaddodende muziek 11.45: restate my assumptions |
|
Loits was wel cool, ze zagen er niet eens uit als een grote collectie leernichten met make-up op. Hulde. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heerschende avond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nou, dat viel ook wel weer mee. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vond het wel Heerschend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, maar jouw fiets is dan ook niet aan gort getrapt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, da's natuurlijk zwaar klote, maar de avond zelf was leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-10-2003 12:06] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hier ook, en toen moest een of andere eikel ook nog pissen halverwege. SG vond ik niks Loits was wel tof en Horna ook Verder wel een gezellige avond one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ja, was wel leuk. alleen horna en loits zijn wel kutbands.... No meat is sweater |
|
Was zeker leuk, alleen horna had wel iets meer van hiidentorni mogen spelen. Verder was Lots statig en SG matig. Wel jammer dat de Baroeg zo vroeg dicht ging en dat mijn schedel drie keer op iemands vuist viel. Winter is coming |
|
behexen zag er niet uit maar heerschde wel. erg jammer dat het zo focking kort was de rest vd bands tot horna niet mee gekregen en horna viel me erg tegen. |
|
loits was idd het beste van de aaf, en al lag mn arm half open was het toch een geweldige avond |
|
quote: hehe dacht van laat ik je eens bespringen maar ben blijkbaar te zwaar voor dat soort dingen vond salicious gods en loits wel leuke bands maarja vnaaf weer bieren! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |