|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat dacht ik al, haha. Bedankt! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
YEAH wat een goed nieuws !! Europe rules ! |
|
Yeah |
|
zelfs die gitarist, john norum is dus weer terug, wat een poser. Oud Vuil. |
|
quote: Pomtiedomtiedom.... ik heb hier alle drie de solo platen van Joey Tempest liggen... En.... ze klinken nog lekker ook. Evenals de solo-cd van John Norum "face the truth" waar Glenn Hughes op meezingt, ook te gek. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Europe heerst !! Geweldig nieuws, wil die echt wel live zien dit keer ! |
|
Ik heb mijn ticketje voor 7 augustus. Europe op de Lokerse Feesten. (vreemd genoeg meldt de website van de band dat de Lokerse Feesten in Gent plaatsvinden. ) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daar ben ik blij mee Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik dacht n aantal jaren geleden dat dit de final countdown was voor europe maar nee De radio s klinken er weer vol van bah [Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 19:12] |
|
quote: z.e.i.k.e.r.d "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jij steekt de liefde voor europe niet onder stoelen of banken [Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 19:19] |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kun je het niet onder woorden brengen staalmans |
|
Europe rocks. Ze waren de eerste band waarvan ik ooit een single kocht (OK, het was The Final Countdown). Daarna heb ik alles van ze gekocht op vinyl (ook de verschillende singles door de jaren heen). Een paar weken geleden heb ik voor het eerst alles op CD gekocht. Enfin, Europe rocks!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Europe |
|
quote: *pinkt een traantje weg* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Toen mijn basisschoolleraar van de 6e klas jarig was, deed ik "the final countdown" playbacken .. inclusief houen microfoon standaard en drumstel van emmers nu vind ik het dus kutherrie |
|
Whahahahahaha...ze zijn terug, wat een lol Ik geloof dat ik luisterde naar Europe ongeveer vlak nadat ik van de Dolly Dots was afgestapt... Hatsjikidee! |
|
Ik heb ze live gezien dus op Sweden Rock was pure jeugdsentiment |
|
quote: Ik las in de Rock-Tribune dat zo ook veel werk van hun debuut en Wings Of Tomorrow speelden. En speelt alleen John Norum mee, of was Kee Marcello er als tweede gitarist bij.... Damn, hoop dat ze snel naar Nederland komen. Europe was mijn eerste hardrock band, dus sentiment "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Alleen John Norum Maar hij speelde Kee's partijen vlekkeloos En inderdaad ook veel nummers van hun eerste twee platen, begonnen al gelijk met Seven Doors Hotel |
|
Nou, in het najaar komt de nieuwe cd. Ben echt super benieuwd, en dan mag de tour ook wel beginnen van mij. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gaaf!!!!! Nu maar hopen dat het nieuwe materiaal lijkt op de eerste twee cd's. (voor het geld hoeven ze het toch niet meer te doen, toch?) |
|
Europe is back? Gauw weer terugdouwen in de krochten waaruit zij ontsnapt zijn! http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |