IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Europe is Back Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2003 20:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 20:52 schreef anonymous het volgende:
Ja, dat dacht ik dus eigenlijk ook. Maar ik wilde de goede stemming hier niet verpesten


Dat doe ik altijd vol liefde


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 07-10-2003 20:54 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 20:54 schreef Snaack het volgende:
Dat doe ik altijd vol liefde
Dat dacht ik al, haha. Bedankt!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 07-10-2003 21:05 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

YEAH wat een goed nieuws !!
Europe rules !




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 07-10-2003 22:41 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Yeah



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-10-2003 22:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

zelfs die gitarist, john norum is dus weer terug, wat een poser.


Oud Vuil.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-10-2003 23:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 20:48 schreef Hollie! het volgende:
HELL YEAH!! Europe fans Unite!!

Ik heb nog ergens een promo liggen van Joey Tempest's eerste single nadat Europe uit elkaar ging.... *zoek, zoek*


Pomtiedomtiedom.... ik heb hier alle drie de solo platen van Joey Tempest liggen... En.... ze klinken nog lekker ook. Evenals de solo-cd van John Norum "face the truth" waar Glenn Hughes op meezingt, ook te gek.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 08-10-2003 10:18 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com



Europe heerst !! Geweldig nieuws, wil die echt wel live zien dit keer !



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 12:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb mijn ticketje voor 7 augustus. Europe op de Lokerse Feesten. (vreemd genoeg meldt de website van de band dat de Lokerse Feesten in Gent plaatsvinden. )


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-07-2004 12:43 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Daar ben ik blij mee


Een kleine snol zit zo vol.


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 27-07-2004 19:11 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Ik dacht n aantal jaren geleden dat dit de final countdown was voor europe maar nee
De radio s klinken er weer vol van bah

[Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 19:12]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-07-2004 19:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 19:11 schreef Monsieur Laguerre het volgende:
Ik dacht n aantal jaren geleden dat dit de final countdown was voor europe maar nee
De radio s klinken er weer vol van bah


z.e.i.k.e.r.d


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 27-07-2004 19:19 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Jij steekt de liefde voor europe niet onder stoelen of banken

[Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 19:19]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-07-2004 19:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 19:19 schreef Monsieur Laguerre het volgende:
Jij steekt de liefde voor europe niet onder stoelen of banken




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 27-07-2004 19:23 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Kun je het niet onder woorden brengen staalmans


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-07-2004 21:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Europe rocks. Ze waren de eerste band waarvan ik ooit een single kocht (OK, het was The Final Countdown). Daarna heb ik alles van ze gekocht op vinyl (ook de verschillende singles door de jaren heen). Een paar weken geleden heb ik voor het eerst alles op CD gekocht.

Enfin, Europe rocks!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 27-07-2004 21:36 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 21:35 schreef Count Usher het volgende:
Europe rocks. Ze waren de eerste band waarvan ik ooit een single kocht (OK, het was The Final Countdown). Daarna heb ik alles van ze gekocht op vinyl (ook de verschillende singles door de jaren heen). Een paar weken geleden heb ik voor het eerst alles op CD gekocht.

Enfin, Europe rocks!!!!


Europe


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-07-2004 22:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 21:35 schreef Count Usher het volgende:
Europe rocks. Ze waren de eerste band waarvan ik ooit een single kocht (OK, het was The Final Countdown). Daarna heb ik alles van ze gekocht op vinyl (ook de verschillende singles door de jaren heen). Een paar weken geleden heb ik voor het eerst alles op CD gekocht.

Enfin, Europe rocks!!!!



*pinkt een traantje weg*


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2004 22:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toen mijn basisschoolleraar van de 6e klas jarig was, deed ik "the final countdown" playbacken .. inclusief houen microfoon standaard en drumstel van emmers



nu vind ik het dus kutherrie


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 22:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Whahahahahaha...ze zijn terug, wat een lol Ik geloof dat ik luisterde naar Europe ongeveer vlak nadat ik van de Dolly Dots was afgestapt...


Hatsjikidee!


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 28-07-2004 0:43 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik heb ze live gezien dus op Sweden Rock

was pure jeugdsentiment




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-07-2004 9:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 0:43 schreef mcoenen het volgende:
Ik heb ze live gezien dus op Sweden Rock

was pure jeugdsentiment




Ik las in de Rock-Tribune dat zo ook veel werk van hun debuut en Wings Of Tomorrow speelden. En speelt alleen John Norum mee, of was Kee Marcello er als tweede gitarist bij.... Damn, hoop dat ze snel naar Nederland komen. Europe was mijn eerste hardrock band, dus sentiment


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 28-07-2004 10:42 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Alleen John Norum

Maar hij speelde Kee's partijen vlekkeloos

En inderdaad ook veel nummers van hun eerste twee platen, begonnen al gelijk met Seven Doors Hotel



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-07-2004 10:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou, in het najaar komt de nieuwe cd. Ben echt super benieuwd, en dan mag de tour ook wel beginnen van mij.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2004 10:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 10:42 schreef mcoenen het volgende:
Alleen John Norum

Maar hij speelde Kee's partijen vlekkeloos

En inderdaad ook veel nummers van hun eerste twee platen, begonnen al gelijk met Seven Doors Hotel


Gaaf!!!!! Nu maar hopen dat het nieuwe materiaal lijkt op de eerste twee cd's. (voor het geld hoeven ze het toch niet meer te doen, toch?)


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 28-07-2004 17:55 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Europe is back? Gauw weer terugdouwen in de krochten waaruit zij ontsnapt zijn!



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen