IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Europe is Back Vorige pagina | Volgende pagina
Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 20:28 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Helemaal mee eens grafdinges


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-07-2004 20:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

cultuurbarbaren!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-07-2004 22:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 28 juli 2004 17:55 schreef GRAFTAK het volgende:
Europe is back? Gauw weer terugdouwen in de krochten waaruit zij ontsnapt zijn!
Niet, Europe is vet!



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-07-2004 22:43 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik had even nog de hoop dat dit een topic over de Europese Unie zou zijn, maar nee...


Hatsjikidee!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-07-2004 22:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dit is nog erger dan the Cats


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-07-2004 22:47 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 22:45 schreef BARABAS het volgende:
Dit is nog erger dan the Cats


Sprak de grindcore luisterende mongool.
Hoe kan jij bands oordelen met zo'n wansmaak?

Europe is gaaf, bij voorbaat.
CoenV is in elk geval benieuwd.

Who cares.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-07-2004 22:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Voor jou is het meneer de grindcore luisterende mongool


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2004 22:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2004 22:47 schreef CoenV het volgende:

Europe is gaaf, bij voorbaat.
CoenV is in elk geval benieuwd.




Je kent "the final countdown" niet?

Mazzelaar.


Oud Vuil.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-07-2004 22:55 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
Je kent "the final countdown" niet?

Mazzelaar.


En dan zingen ze ook nog "we're leaving together..."

Nou, ga dan...



Hatsjikidee!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2004 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2004 22:55 schreef Unholy Mary het volgende:


Nou, ga dan...




En blijf weg.

Tsja, al is de oude europe een stuk minder commercieel gericht, 't zal nooit mijn band worden.

John Norum is toch ook weg gegaan in de final countdown periode, weinig ruimte voor gitaar, vond hij. Staat me bij.

( )


Oud Vuil.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 28-07-2004 23:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Europe is cool, óók "The final countdown".


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2004 23:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2004 23:00 schreef Rasputin het volgende:
Europe is cool, óók "The final countdown".


Als je synths te gek vind, ja. Het is absoluut een goed nummer, maar daarom walg ik er nog wel van!


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2004 23:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Caaaaaaarie.

Cherokee.... YEAH!

Gave nummers allemaal.


Inderdaad niet weggelegd voor grindmongolen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-07-2004 23:07 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
Je kent "the final countdown" niet?

Mazzelaar.


Ja'fucking'wel.

Gaaf nummer, tot dat 83 Dj's het gecoverd hebben, en tot overmaat van ramp deed Norther dat ook nog, zo mogelijk nog slechter.
En om het nog erger te maken zette Europe op hun Best Of een trancecover van The Final Countdown.
Desondanks brul ik altijd hard mee als ik dat nummer hoor, maar thuis zet ik het nooit op.
De rest van de nummers van die cd zijn gaver. De Final Countdown bevat alleen een geniale pakkende melodie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2004 23:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Rock Now

Rock the night


You better beleive it....


...of zo....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-07-2004 23:10 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 23:08 schreef Chelman het volgende:
Rock Now

Rock the night


You better beleive it....


...of zo....


Nou, dat nummer rockt pas. Vooral de liveversie.
Tering!
Goh, toch die hele kankerzooi maar weer eens luisteren.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-07-2004 23:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 23:06 schreef Chelman het volgende:
Caaaaaaarie.

Cherokee.... YEAH!

Gave nummers allemaal.


Inderdaad niet weggelegd voor grindmongolen.


Rock the Night

Die andere gaan nog wel, misschien een beetje hoog Arcade Knuffelrock CD-gehalte.


Hatsjikidee!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2004 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2004 23:11 schreef Unholy Mary het volgende:
Rock the Night

Die andere gaan nog wel, misschien een beetje hoog Arcade Knuffelrock CD-gehalte.


Ja, dat vind ik ook.

Ik hoor ook wel, dat dat allemaal goede nummers zijn, goed geschreven, goede productie en blabla.

Maar toen vond ik het al niks en nu nog niet.


En vergeet het Ooowooow ooowoow gedeelte niet van rock the nigt, qua lyrics, chelman.


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-07-2004 11:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

It's the final cuntdown


Bazzio Attacks!!!


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 29-07-2004 12:10 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Ohw,childhood memories
Ik vond ze best te pruimen


You will beg me to kill you!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-07-2004 12:54 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 23:10 schreef CoenV het volgende:

Goh, toch die hele kankerzooi maar weer eens luisteren.

Inderdaad, kankerzooi!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 29-07-2004 13:00 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 12:54 schreef BARABAS het volgende:
Inderdaad, kankerzooi!


Ach,t blijft eigenlijk grappig,nee?


You will beg me to kill you!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-07-2004 13:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 13:00 schreef Nightshade het volgende:
Ach,t blijft eigenlijk grappig,nee?

Vreemde zin.....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-07-2004 13:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

su wel een belg weze

(ninja al vonden )

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-07-2004 13:05]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-07-2004 13:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik mail effe...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen