IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Europe is Back Vorige pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-09-2022 15:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

BAM!!1!!

When your people matter, menstrual health matters

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-11-2024 21:22 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

WUT? Fulci?

Leerling aan de school der losbandigheid.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 26-11-2024 21:40 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

De film was een inspiratie voor het nummer. Leuk gedaan toch?

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-11-2024 18:06 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

De clip hoort er niet bij, denk ik, dat zijn beelden van de film, maar het nummer moet haast wel over de film gaan.

Vet ja!

OPPEREINDBAAS
Posted 27-11-2024 19:18 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Dat lijkt me idd fan made.

Blijft wel een vet nummer, John Norum doet echt gave dingen hier

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-11-2024 19:44 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Is ook echt een goede gitarist.

Ik leerde Europe pas kennen toen die singel final countdown uitkwam. Is natuurlijk gewoon een erg sterk nummer en ondanks dat dat synths riedeltje vreselijk is, is het wel goed. Maar mid jaren tachtig had ik de hardrock al een beetje achter me gelaten en zat tot mijn nek in de hardere varianten van de metal en heb ik deze band nooit een kans gegeven.

OPPEREINDBAAS
Posted 27-11-2024 19:52 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ik leerde ze ook kennen tijdens The Final Countdown. En merkte ook al gauw, Europe mocht je als hardrocker niet goed vinden nee

Maar ik luisterde het stiekem wel af en toe Seven Doors Hotel was toen het b-kantje op de Rock The Night single, wel in andere uitvoering.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-11-2024 19:55 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Oja, dat nummer herinner ik nu weer, die a kant. En ze hadden toch ook Carrie oid. Was dat met een clip met de band rond een ziekenhuisbed met "Carrie" daarin?

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com