|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
BAM!!1!! When your people matter, menstrual health matters |
|
WUT? Fulci? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
De clip hoort er niet bij, denk ik, dat zijn beelden van de film, maar het nummer moet haast wel over de film gaan. Vet ja! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Dat lijkt me idd fan made. Blijft wel een vet nummer, John Norum doet echt gave dingen hier Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Is ook echt een goede gitarist. Ik leerde Europe pas kennen toen die singel final countdown uitkwam. Is natuurlijk gewoon een erg sterk nummer en ondanks dat dat synths riedeltje vreselijk is, is het wel goed. Maar mid jaren tachtig had ik de hardrock al een beetje achter me gelaten en zat tot mijn nek in de hardere varianten van de metal en heb ik deze band nooit een kans gegeven. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ik leerde ze ook kennen tijdens The Final Countdown. En merkte ook al gauw, Europe mocht je als hardrocker niet goed vinden nee Maar ik luisterde het stiekem wel af en toe Seven Doors Hotel was toen het b-kantje op de Rock The Night single, wel in andere uitvoering. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Oja, dat nummer herinner ik nu weer, die a kant. En ze hadden toch ook Carrie oid. Was dat met een clip met de band rond een ziekenhuisbed met "Carrie" daarin? Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |