|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is hij ook, maar ja... gevoel is toch belangrijker uiteindelijk imo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wauw, dat materiaal ken ik niet... Benieuwd naar. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
vrij veel (stevige) ballads.. hmm geen idee meer hoe ik er aan kom.. volgens mij gewoon via rapidshare gevonden ofzo.. anders wil ik het wel uploaden als je niks kan vinden [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 07-04-2010 22:57] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ga morgen even zoeken, ga nu "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dank! Heb even beluisterd en het klinkt best aardig. Simpele nummers, maar wel goed. Ik hoor duidelijk invloeden van Thin Lizzy. Wel een beetje belabberde kwaliteit. Hoor ik nou in Mystery Catch That Plane van Last Look At Eden? |
|
Nou is meneer Tempest ook een enorme Thin Lizzy fan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gisteren Wings of Tomorrow op cd kunnen kopen. Vanmiddag met een sigaar in m'n smoel lekker met de koptelefoon op geluisterd. Zo fout, maar zo lekker! spelfout weggehaald... |
|
Soms moet dat gewoon kunnen. Europe draait hier ook wel eens rondjes. Verrassend triviaal |
|
En zo is het. Ninja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Geniale plaat. Vooral het nummer Lying Eyes. Als dat nummer voorbij komt gaat die volume knop net iets harder dan anders! bub |
|
Das zeker een mooi nummer, ken je de single versie? Die is ook wel vet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
mooie versie! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuwe Europe is weer een heel lekker plaatje geworden!!! De lp staat in bestelling. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gaaf. FF Downloaden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooie versie van Memories! Heb het debuutalbum deze week ook nog eens geluisterd. De nummers hebben na 30 jaar nog niks aan kracht ingeboet, grote klasse. |
|
Er stond een geweldige live versie van Open Your Heart op YT. Gebootlegged van The Final Countdown Worldtour. Er was geen beeld maar een een promofoto. Een van de redenen om naar Graspop te gaan |
|
quote: U bedoelt deze? Inderdaad geweldige uitvoering. GVD, zie die Norum eens shinen tijdens z'n solo. Kippenvel. [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 04-09-2017 20:09] |
|
Nieuwe nummer is gaaf! |
|
Klinkt een beetje als War of Kings 2.0 en dat is geen compliment. Dat gezapige tempootje, laid-back groove,... Er mag wat meer peper bij vind ik. Ze kunnen het nochtans. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het klinkt vooral alsof een hele slicke producer heel hard heeft meegedacht. Alles wordt uit de kast gehaald. Niet echt mijn ding, maar wel tof voor ze dat ze nog/weer wat doen When your people matter, menstrual health matters |
|
"Start from the dark" tot "Last look at eden" knalden echt. Sinds "Bag of bones" is het nogal futloos eigenlijk. Ook op het podium beweegt er behalve Norum niemand meer echt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat was in hun hoogtijdagen niet anders, dus wat dat betreft geen verrassing te noemen. Echter telt alleen het resultaat. Ik hoor vooral een geïspireerde band, met een nummer wat weer echt blijft hangen ipv het ene oor in, het andere weer uit. Twee hele toffe dingen aan dit nummer vind ik de 'stille' eerste helft van het refrein, dat kan je gewaagd noemen. Het werkt voortreffelijk. En het koortje bij "like champions", waarvan je weet dat iedereen dat gaat meezingen live. Word ik blij van |
|
Walk The Earth vind ik hun beste plaat sinds de comeback. Vooral de eerste paar nummers zijn top. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |