IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Altar in cafe de stam, almelo 10 okt. Volgende pagina
hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2003 23:02 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

zo! lekker optijd!
morgen avond altar in cafe de stam

meer mensen die gaan?

lijstje dan maar:
hammer!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hammer
Immortella

Zo... Dit topic wilde ik al dagen openen... Maarja, vergeten!!!
Komt allen morgenavond naar Almeloooo...

..."Hate can only create more hate"...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oja, en Bodyrot (Death metal (toch Buried_Alive?)) uit Vriezenveen is het voorprogramma!

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:04 schreef Immortella het volgende:
Oja, en Bodyrot (Death metal (toch Buried_Alive?)) uit Vriezenveen is het voorprogramma!

Thrashing death metal maak er maar van. En vul het lijstje maar aan met mijn naam.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oké...

Hammer
Immortella
Buried_Alive

NecroDemon
Usericon van NecroDemon
Posted 09-10-2003 23:08 by NecroDemon Wijzig reactieProfiel van NecroDemonQuote dit berichthttp://joene.interned.com/woa

En ik kom ook

Hammer
Immortella
Buried_Alive
NecroDemon

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zo, dat wordt druk morgenavond!

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:11 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:09 schreef Immortella het volgende:

Zo vier personen, geen ruimte meer om te staan.

NecroDemon
Usericon van NecroDemon
Posted 09-10-2003 23:11 by NecroDemon Wijzig reactieProfiel van NecroDemonQuote dit berichthttp://joene.interned.com/woa

quote:
Op 9 oktober 2003 23:09 schreef Immortella het volgende:

hehe, we hebben iig een kaartje, dat scheelt

hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2003 23:12 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 9 oktober 2003 23:11 schreef Buried_Alive het volgende:
Zo vier personen, geen ruimte meer om te staan.

5 mijn vriendin gaat ook mee...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Scheelt dat Christy nou niet moddervet is ofzo...

En 't schijnt wel druk te worden hoor trouwens, een paar honderd man in de Stam is toch echt wel veel!

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:15 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Beetje op tijd er zijn, denk ik. Kun je nog een beetje bier drinken of wat anders.
Maar is in ieder geval beter dan de 20 bezoekers aan het begin van het jaar met een metal concertje in de Stam.

hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2003 23:16 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

Hammer
Immortella
Buried_Alive
NecroDemon
No Nonsense

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jep vind ik ook... Dat er zoveel interesse is, is alleen maar een goed teken...
En ik wil er ook op tijd zijn, wil ook nog ff een biertje kunnen drinken met de band (of met de roadie van de band )...
Gaat wel gezellig worden denk ik...
Ben wel benieuwd naar Bodyrot, is heel anders dan Void of Sense of niet?

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 09-10-2003 23:19 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hey put me up for a 'maybe'

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:20 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:17 schreef Immortella het volgende:
Jep vind ik ook... Dat er zoveel interesse is, is alleen maar een goed teken...
En ik wil er ook op tijd zijn, wil ook nog ff een biertje kunnen drinken met de band (of met de roadie van de band )...
Gaat wel gezellig worden denk ik...
Ben wel benieuwd naar Bodyrot, is heel anders dan Void of Sense of niet?

Interesse voor Altar..
Bodyrot is qua basis wel ongeveer hetzelfde. Bij vos hadden ze er nog melodieuze stukjes inzitten en die zijn er nou wel voor het grootste gedeelte uit. Tevens zijn de nieuwste nummers van Bodyrot ook weer een stukje harder uitgevallen.
Bier drinken met de roadie..... hebben ze die dan??!!??

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dat was JIJ toch???
Maar goed, als jij zegt dat ze die niet hebben, ga ik ook geen biertje met hem drinken...

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:25 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:22 schreef Immortella het volgende:
Dat was JIJ toch???
Maar goed, als jij zegt dat ze die niet hebben, ga ik ook geen biertje met hem drinken...

Nee, nee ben roadie, dat is me te min. Maar als jij daar graag mee een biertje wilt drinken dan wil ik dat wel even zijn voor een avondje. Jij je zin ik mijn biertje. .... Verander dat biertje maar in een spa rood.

hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2003 23:26 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 9 oktober 2003 23:22 schreef Immortella het volgende:
Dat was JIJ toch???

ow dan zeg ik wel tegen jou dat ik hun roadie ben... geloof je vast wel!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-10-2003 23:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

morgen is het bonded by metal festival.
als ik moet kiezen tussen altar an de ene kant en exodus, agent steel etc en de andere kant, dan is de keuze gauw gemaakt.

Oud Vuil.

hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2003 23:28 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 9 oktober 2003 23:26 schreef webblaster wim het volgende:
morgen is het bonded by metal festival.
als ik moet kiezen tussen altar an de ene kant en exodus, agent steel etc en de andere kant, dan is de keuze gauw gemaakt.

ja zeker weten... ik was ook liever naar exodus en n.a. ets. gegaan.
alleen denkt mijn bankrekening daar heel erg anders over.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Moet jij rijden dan morgen? Of drink je gewoon niet meer? Ik moet heel misschien trouwens ook rijden ...
Nja, dan drinken we samen een spa roodje... (Sinas voor mij...).
Maarreuhm, hoe laat begint het ook alweer (m'n kaartje ligt boven, geen zin om op te halen)? Want dat biertje (c.q. spa rood, c.q. sinas) wil ik wel ff op m'n gemak kunnen drinken met de-roadie-voor-één-avond...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:26 schreef hammer het volgende:
ow dan zeg ik wel tegen jou dat ik hun roadie ben... geloof je vast wel!

Denk ook dat ze dat zelf wel willen...

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:33 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:29 schreef Immortella het volgende:
Moet jij rijden dan morgen? Of drink je gewoon niet meer? Ik moet heel misschien trouwens ook rijden ...
Nja, dan drinken we samen een spa roodje... (Sinas voor mij...).
Maarreuhm, hoe laat begint het ook alweer (m'n kaartje ligt boven, geen zin om op te halen)? Want dat biertje (c.q. spa rood, c.q. sinas) wil ik wel ff op m'n gemak kunnen drinken met de-roadie-voor-één-avond...

Weet ik nog niet zeker dat ik moet rijden.
Drink de laatste 5/6 weken geen bier meer. Niet dat ik dat niet meer lust, integendeel. Even een tijdje sabbatical. En een tijdje rein van geest en lichaam is spirtueel beter.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-10-2003 23:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:33 schreef Buried_Alive het volgende:
Weet ik nog niet zeker dat ik moet rijden.
Drink de laatste 5/6 weken geen bier meer. Niet dat ik dat niet meer lust, integendeel. Even een tijdje sabbatical. En een tijdje rein van geest en lichaam is spirtueel beter.

Jeetje, dat valt me van je mee zeg! Ben zulke uitspraken niet van jou gewend...
Je wordt toch geen Straight Edger he? Ga ook al naar The Crown met 2 SxE's...
@ Xneg en Xpos...

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:41 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 23:35 schreef Immortella het volgende:
Jeetje, dat valt me van je mee zeg! Ben zulke uitspraken niet van jou gewend...
Je wordt toch geen Straight Edger he? Ga ook al naar The Crown met 2 SxE's...
@ Xneg en Xpos...

Nee, dat niet, hoewel het het overwegen waard is natuurlijk. Heb trouwens een jaar of anderhalf ook al een keer 2 maanden uitgehouden dus zo vreemd is dat nog niet.
Dan hoef je naar de The Crown niet te rijden (neem ik aan), drinken we dan ons biertje...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com