|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aanvang 20.30 uur. Bodyrot zal wel beginnen om 21.30 /22.00. En ik ga naar bed. |
|
quote: Trustuh & tot morgen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm, waarom was ik in de veronderstelling dat Altar niet meer bestond? En cafe de Stam, haha, cool dat die gewoon bestaat. Met zo'n sint bernardhond achter de toonbank en een varken en een olifant op de wc, toch? |
|
Je hebt tegenwoordig Altar-native (de ongeveer originele bezetting) en Altar, met een bijna compleet nieuwe line up, met Arnold van Devious op zang... En er lopen inderdaad twee honden rond in de Stam, Willem en nog iets... Het zijn alleen geen Sint Bernhards En er staan wel twee dier-achtige poppetjes op de deur, soort van stripfiguurtjes... Café de Stam is een leuk café, is al mijn stamcafé vanaf m'n 15e... Al kom ik er tegenwoordig niet zo vaak meer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ben er zelf nooit geweest, ik lees wel eens over "De Stam" in "Stamgasten" stripboeken . |
|
quote: Haha, dat ken ik dan weer niet! Maar dat je d'r nog nooit geweest bent is een goede reden om morgenavond te komen toch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik kan niet |
|
Jammer! Nu komen er tot nu toe alleen mensen van zm die ik IRL ook ken... En die meegaan in de auto... ..."Hate can only create more hate"... |
|
2 altar's... ongelofelijk, zeg. Oud Vuil. |
|
Jaja! Mja, de 'nieuwe Altar', gewoon 'Altar' dus, is Altar niet meer zonder Edwin Kelder... (Snap je het nog? ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: jah, ik wist het wel. maar dat ik het zo ff lees, dan moet ik er weer om lachen. het is zo on-nederlandsch. Oud Vuil. |
|
Gelukkig is er maar 1 Judgement Day zeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hm, inderdaad ja... Maar Altar-native treedt geloof ik niet eens meer op.. 't Is alleen Altar nog maar, in de nieuwe bezetting dus... Al zijn ze niet slecht trouwens... 't Is alleen gewoon Altar niet meer... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: in mijn hoofd heb je JD1, JD2, JD3... Oud Vuil. |
|
Ja OK...maar niet tegelijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nou, als ík mijn best doe.. Oud Vuil. |
|
Almelo, Hellbelow, same thing |
|
Achja, feit blijft dat als je niet naar agent steel en nuclear assault gaat je gewon niet metal bent. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmmm, ik kom vanavond misschien ook nog wel even langs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja, vanavond is dus Bonded by Metal. Some other time, als er weer iets leuks speelt daar, kom ik wel kijken . |
|
vrijdag smiddags, zit ik er altijd.. |
|
quote: Nog steeds? Is dat nog leuk dan, zit al tijden niet meer op vrijdagmiddag in de Stam... 'Vroeger' wel, direct uit school... Half één vrij, huppakee op de fiets naar de Stam en daar tot 's avonds laat verblijven ... Maar gaan jullie vanavond nog dan? Zou 't wel leuk vinden als jij en Dennis kwamen ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
hehe, de laatste paar keren was het echt lachen daaro hoor.. (en meestal wel ja) helemaal toen het nog zo'n na-zomer [*zucht*...zomer ]weertje was! vanavond? not sure yet ...misschien strax nog weer, ligt eraan of ik hier [school] weg kan.. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 10-10-2003 14:11] |
|
hmm, misschien, effe overleggen of mijn maten willen, wat is de entree? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |