|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oké dan!! Hoe zie je eruit? Haha, komt er toch nog iemand die ik NIET ken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jij ook nog niet zie ik Maar ga ook zo kappen, moet nog omkleden en wat troep (=make-up ) op m'n gezicht smeren... Wij gaan om 20:00 uur weg... Hoe laat ben jij er dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ±20.30 /21.00 Moet nog ongeveer dezelfde dingen als jij doen, minus de make-up. |
|
ik ben zat poep |
|
Nu al terug? Was het zo saai? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: het is half 3 ,, en jah we erden om 1 uur opgehald |
|
i mginmg net een ei bakken, de hele keukein is kapot |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: bier is lekker |
|
ralle klootzak wuust robuust |
|
Klote dat je de gitaar zo onnoemelijk slecht hoorde bij Bodyrot, was een behoorlijke domper eigenlijk. Altar was gaaf, goed gespeeld en het geluid was stukken beter. En trouwens...Bodyrot lijkt WEL op Void of Sense. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: welke gitaar?? Altar heerschde wel weer zwaar, ze waren veel beter dan op occultfest! |
|
quote: Mister 'airgitar' natuurlijk! En natuurlijk was Altar hier beter dan op Occultfest. Arnold belde me van te voren op en vroeg of ik ook kwam, ik zeg ja, hij zegt "goed, dan ga ik vanavond m'n best doen" The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Gisteren was het erg gezellig. Bodyrot was wel ok maar niet echt mijn ding (sorry jongens) en Altar is gewoon een feestje om live te zien. Het was alleen belachelijk warm in de stam. En dan te bedenken dat ik nog even heb staan moshen toen Altar The Trooper speelde *druip*. ZM-ers die ik heb gezien: XpositiveX No nonsense Immortella hammer Necro demon Nimmer nuchter (je moet wat aan je SLAYOOOR werken joh) Ik heb Buried alive geloof ik nog gezien En aan het eind van de avond heb ik nog even staan praten met een bandlid van Dimensional Psychosis . Al met al erg gezellig. Als klap op de vuurpijl ben ik nog tot pulp gemept door Immortella. (hoe gaat het nu met je been meiske? ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Bodyrot lijkt niet op Void of Sense... Bodyrot is meer richting de trash kant en een stuk sneller, Void of Sense was meer death metal á la SFU etc... Als jij dezelfde koppies ziet dan vind je de muziek ook al hetzelfde ... Ik vond ze wel goed spelen, het viel me niks niet tegen... Alleen jammer inderdaad dat het geluid beetje raar afgesteld stond en je bij de eerste 2 á 3 nummers de gitaar nauwelijks hoorde... Altar heerschde zwaar, beter geluid en Arnold was weer in beste doen! Ook was het gewoon gezellig, paar zm'ertjes gezien, waaronder Nimmer Nuchter en Morbidaeth... (En de zm'ers die met ons mee waren uiteraard, Xneg, Xpos, Hammer en No Nonsense en Necrodemon)... Achja, was weer een leuk avondje, en dat voor 3 euro En een demootje gescoord, met dank aan Buried_alive!! Thanx! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nu wel weer goed!!! Deed wel fucking pijn gisteravond, kon er niet eens meer fatsoenlijk op lopen... Maarja, moet je me maar niet op je rug nemen! Maar het was wel zwaar gezellig!! Hoe is het met jouw blauwe plekken dan? Ik heb je toch hoop ik niet al te hard geslagen he?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: het was idd onbeschoft warm daarbinnen jah, ik zweette als een debiel. |
|
Het was er inderdaad smerig warm... Maarja, wat wil je met zoveel mensen in één klein cafeetje! Maar 't was wel gezellig, en dat Altar The Trooper speelde vond ik weer het leukst van de hele avond... ..."Hate can only create more hate"... |
|
klopt wuust robuust |
|
quote: D'r is meer voor nodig om mij een blauwe plek te bezorgen Maar misschien wil je straks nog je handtekening op het gips zetten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Straks? Zie ik jou straks nog dan? Haha... Nja, zal je niet weer zo hard slaan , was trouwens eigenlijk bedoeld als liefkozend schouderklopje... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-10-2003 20:45] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Alles is mogelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Oew Mysterious guy... ..."Hate can only create more hate"... |
|
what the fuck? hey Immortella.. die wijnvlek is op een mysterieuze manier van m'n broek verdwenen!! hehehe... was zeker super gezellig gister! en Altar was zeer goed!! en ja.. fucking heet daaro.. en erg veel rook, echt net een sauna. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |