IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Altar in cafe de stam, almelo 10 okt. Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2003 19:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oké dan!! Hoe zie je eruit? Haha, komt er toch nog iemand die ik NIET ken...

..."Hate can only create more hate"...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 10-10-2003 19:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:15 schreef Immortella het volgende:
Oké dan!! Hoe zie je eruit? Haha, komt er toch nog iemand die ik NIET ken...

Nog niet weg?!? Het word druk hoor!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2003 19:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:18 schreef Buried_Alive het volgende:
Nog niet weg?!? Het word druk hoor!!

Jij ook nog niet zie ik Maar ga ook zo kappen, moet nog omkleden en wat troep (=make-up ) op m'n gezicht smeren...
Wij gaan om 20:00 uur weg...
Hoe laat ben jij er dan?

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 10-10-2003 19:30 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:23 schreef Immortella het volgende:
Jij ook nog niet zie ik Maar ga ook zo kappen, moet nog omkleden en wat troep (=make-up ) op m'n gezicht smeren...
Wij gaan om 20:00 uur weg...
Hoe laat ben jij er dan?

±20.30 /21.00 Moet nog ongeveer dezelfde dingen als jij doen, minus de make-up.

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 11-10-2003 2:28 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

ik ben zat
poep

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-10-2003 2:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nu al terug? Was het zo saai?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Nimmer nuchter
Posted 11-10-2003 2:33 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 2:30 schreef Voice Of Doom het volgende:
Nu al terug? Was het zo saai?

het is half 3
,,
en jah we erden om 1 uur opgehald

Nimmer nuchter
Posted 11-10-2003 2:37 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

i mginmg net een ei bakken, de hele keukein is kapot

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-10-2003 2:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 2:37 schreef Nimmer nuchter het volgende:
i mginmg net een ei bakken, de hele keukein is kapot

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Nimmer nuchter
Posted 11-10-2003 2:39 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 2:38 schreef Voice Of Doom het volgende:

bier is lekker

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-10-2003 14:15 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

ralle klootzak

wuust robuust

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-10-2003 14:34 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Klote dat je de gitaar zo onnoemelijk slecht hoorde bij Bodyrot, was een behoorlijke domper eigenlijk.
Altar was gaaf, goed gespeeld en het geluid was stukken beter.

En trouwens...Bodyrot lijkt WEL op Void of Sense.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

hammer
Usericon van hammer
Posted 11-10-2003 14:39 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 11 oktober 2003 14:34 schreef No Nonsense het volgende:
Klote dat je de gitaar zo onnoemelijk slecht hoorde bij Bodyrot, was een behoorlijke domper eigenlijk.

welke gitaar??

Altar heerschde wel weer zwaar, ze waren veel beter dan op occultfest!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-10-2003 14:41 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 14:39 schreef hammer het volgende:
welke gitaar??

Altar heerschde wel weer zwaar, ze waren veel beter dan op occultfest!

Mister 'airgitar' natuurlijk!

En natuurlijk was Altar hier beter dan op Occultfest. Arnold belde me van te voren op en vroeg of ik ook kwam, ik zeg ja, hij zegt "goed, dan ga ik vanavond m'n best doen"

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-10-2003 18:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Gisteren was het erg gezellig. Bodyrot was wel ok maar niet echt mijn ding (sorry jongens) en Altar is gewoon een feestje om live te zien. Het was alleen belachelijk warm in de stam. En dan te bedenken dat ik nog even heb staan moshen toen Altar The Trooper speelde *druip*.

ZM-ers die ik heb gezien:
XpositiveX
No nonsense
Immortella
hammer
Necro demon
Nimmer nuchter (je moet wat aan je SLAYOOOR werken joh)
Ik heb Buried alive geloof ik nog gezien
En aan het eind van de avond heb ik nog even staan praten met een bandlid van Dimensional Psychosis .

Al met al erg gezellig. Als klap op de vuurpijl ben ik nog tot pulp gemept door Immortella. (hoe gaat het nu met je been meiske? )

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2003 18:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 14:34 schreef No Nonsense het volgende:
Altar was gaaf, goed gespeeld en het geluid was stukken beter.

En trouwens...Bodyrot lijkt WEL op Void of Sense.

Bodyrot lijkt niet op Void of Sense... Bodyrot is meer richting de trash kant en een stuk sneller, Void of Sense was meer death metal á la SFU etc... Als jij dezelfde koppies ziet dan vind je de muziek ook al hetzelfde ...
Ik vond ze wel goed spelen, het viel me niks niet tegen... Alleen jammer inderdaad dat het geluid beetje raar afgesteld stond en je bij de eerste 2 á 3 nummers de gitaar nauwelijks hoorde...
Altar heerschde zwaar, beter geluid en Arnold was weer in beste doen!
Ook was het gewoon gezellig, paar zm'ertjes gezien, waaronder Nimmer Nuchter en Morbidaeth... (En de zm'ers die met ons mee waren uiteraard, Xneg, Xpos, Hammer en No Nonsense en Necrodemon)...
Achja, was weer een leuk avondje, en dat voor 3 euro
En een demootje gescoord, met dank aan Buried_alive!! Thanx!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2003 18:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 18:48 schreef XnegativeX het volgende:
Gisteren was het erg gezellig. Bodyrot was wel ok maar niet echt mijn ding (sorry jongens) en Altar is gewoon een feestje om live te zien. Het was alleen belachelijk warm in de stam. En dan te bedenken dat ik nog even heb staan moshen toen Altar The Trooper speelde *druip*.

XpositiveX
No nonsense
Immortella
hammer
Necro demon
En aan het eind van de avond heb ik nog even staan praten met een bandlid van Dimensional Psychosis .

Al met al erg gezellig. Als klap op de vuurpijl ben ik nog tot pulp gemept door Immortella. (hoe gaat het nu met je been meiske? )

Nu wel weer goed!!!
Deed wel fucking pijn gisteravond, kon er niet eens meer fatsoenlijk op lopen...
Maarja, moet je me maar niet op je rug nemen!
Maar het was wel zwaar gezellig!!
Hoe is het met jouw blauwe plekken dan?
Ik heb je toch hoop ik niet al te hard geslagen he??

Nimmer nuchter
Posted 11-10-2003 19:07 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 18:48 schreef XnegativeX het volgende:

XpositiveX
No nonsense
Immortella
hammer
Necro demon

het was idd onbeschoft warm daarbinnen jah, ik zweette als een debiel.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2003 19:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Het was er inderdaad smerig warm... Maarja, wat wil je met zoveel mensen in één klein cafeetje!
Maar 't was wel gezellig, en dat Altar The Trooper speelde vond ik weer het leukst van de hele avond...

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-10-2003 20:11 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

klopt

wuust robuust

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-10-2003 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 11 oktober 2003 18:53 schreef Immortella het volgende:
Hoe is het met jouw blauwe plekken dan?
Ik heb je toch hoop ik niet al te hard geslagen he??

D'r is meer voor nodig om mij een blauwe plek te bezorgen Maar misschien wil je straks nog je handtekening op het gips zetten?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2003 20:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
D'r is meer voor nodig om mij een blauwe plek te bezorgen Maar misschien wil je straks nog je handtekening op het gips zetten?

Straks? Zie ik jou straks nog dan?
Haha... Nja, zal je niet weer zo hard slaan , was trouwens eigenlijk bedoeld als liefkozend schouderklopje...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-10-2003 20:45]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-10-2003 20:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 11 oktober 2003 20:45 schreef Immortella het volgende:
Straks? Zie ik jou straks nog dan?

Alles is mogelijk.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2003 20:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 20:46 schreef XnegativeX het volgende:
Alles is mogelijk.

Oew Mysterious guy...

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-10-2003 1:00 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

what the fuck? hey Immortella.. die wijnvlek is op een mysterieuze manier van m'n broek verdwenen!! hehehe...

was zeker super gezellig gister! en Altar was zeer goed!!

en ja.. fucking heet daaro.. en erg veel rook, echt net een sauna.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com