|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eerhm, sweetie... Watch the smilies, ok? Verder was ik het gewoon niet met je eens op dit punt! En nog bedankt voor de massage van gister! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 12-10-2003 17:36] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Als dank ligt m'n eigen nek nu in puin. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Je hapt trouwens wel ENORM... Slecht geslapen ofzo? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee hoor, het klinkt mischien wat harder dan dat ik het bedoel. (overkomt me wel vaker ) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Hoe dat zo??? Heb je zo verkrampt gezeten ofzo? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja klopt! Het klinkt bij jou soms echt gelijk alsof je enorm pissed/beledigd bent!... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Gewoon beroerd gelegen vanacht denk ik, heeft niks met gister avond te maken hoor. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Oow, gelukkig... Voelde me al bijna schuldig... Trouwens nog meegekregen dat we vanochtend eerst nog een band moesten verwisselen, jij was echt net de bocht om gefietst en toen stonden wij stil... Lekke band, waarschijnlijk lek gestoken! Maargoed, ik moet nu eten ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: En daar komt dan ook nog is bij dat m'n gezicht ook vaak zo staat. Ik heb een moeilijk leven. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: WTF? Ik ga ook eten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Je bent gewoon een chagrijntje! (Watch the smilies, PLEASE!) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nono chagrijnig? Naaaaaaaaa Hebben we het hier trouwens nogsteeds over de terugweg toen Nono en ik bij elke bocht in Immortella burgers werden veranderd? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe, nu, nieuw bij Burger King: The Immoburger!!! Neh, daar hebben we het niet meer over... Heb het nu over vanochtend, we hebben gezellig bij een kameraad gezeten, NoNo, Nick en ik gingen rond half 6 weg vanochtend, maar toen we weg wilden rijden (hij bracht mij naar huis) bleek één voorband lek gestoken (waarschijnlijk) te zijn... Dus moesten we vannacht om half 6 nog een band verwisselen, half 7 thuis, dus voel me nu lichtelijk brak... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |