|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
stigmatheist is verder onder inri death/trash zonder keyboards en die andere 2 zijn volgens mij gesplit en spit was eem lokaal spooky core cover bandje oftewel die hoeven nooit meer bijelkaar van mij |
|
pantserpuist |
|
Bad Lizard ThunderFire Acid Heathen's Rage :p Witch Cross ...nog wel een paar 100 Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
carcass, cynic, psychotic waltz, death ( ), pestilence |
|
quote: Ja idd en suffocation niet te vergeten |
|
quote: maar ze zijn toch niet uit elkaar!??! |
|
quote:ja HEERS!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tsjongejonge, als oude bands nu weer bij elkaar zouden komen zou dat het toch alleen maar verneuken omdat: - of er is een bandlid (leden) dood en dan klinkt het altijd fucked up -zowiezo klinkt het anders omdat het 'nu' word gespeeld en niet vroeger. ik blijf bij mijn standpunt, dood is dood. uit elkaar is dus uit elkaar... |
|
Het zou fijn zijn als ze weer terug zouden komen.........dan hoeven de nieuwe bands niet zoveel te herkauwen zoals dat nu veel gebeurt.want de originaliteit is er wel wat afgegaan bij de meeste "nieuwe" of bestaande bands........ |
|
quote: +1 quote: +1 quote: Die gast daarvan is nu weer bezig, ADHD spietmobiel heet het Jammah Tammah e.d. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-01-2006 14:20] Suck my piss |
|
faith no more |
|
Morte aeterna SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Edge of Sanity voor een tour! |
|
quote: She Said Destroy in Black New York |
|
Mörk Gryning moet weer bij elkaar komen godverdomme! |
|
~ Guns N' Roses ~ Immortal ~ Missing Persons ~ Pink Floyd En het reïncarneren van Frank Zappa en Miles Davis zou ook welkom zijn wat mij betreft... |
|
pink floyd en dan zonder roger waters! verder: planet aids! my minds mine gave shit Je moeder. |
|
quote: Paar jaar terug zijn die nog in nederland geweest, wel met een andere zanger, die van pan-thy-monium. Maar het heerschte wel! |
|
quote:Dát zou wel heel erg ultiem zijn! Misschien volgend jaar op Wacken. Ik beloof dan plechtig héél erg nuchter te zijn! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hoorde dat dat gezien de bassiste en die ene gitarist geen hoge mate van waarschijnlijkheid heeft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Spelen ze ook nog of is het nu echt voorbij? |
|
- Joy Division (word lastig) - Death (eveneens lastig - Als ik toch met dooien bezig ben mag Quorthon ook wel weer gereanimeerd worden - Absorbed - Opthalamia En nog een stuk of wat bands in de oude bezetting. Vreemd dat nog niemand Michael Jackson heeft genoemd, die ligt toch ook al weer een paar jaar uit elkaar. |
|
GODFLESH |
|
quote: Michael Jackson??? Dat was de zanger van de engelse metal band Pariah!! die ook weer bij elkaar zouden mogen komen ja. en nee, dit is geen grapje! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |