|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, toch nog een. |
|
quote: Aardige wereld ondertussen zoals je de perfecte stelt Suffocation Possessed zou er goed aan kunnen komen nuclaer Assault Exodus Cryptic Slaughter meen ik Daarnaast Repulsion niet te vergeten.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien een idee om een algemeen band-reunie topic aan te houden? Misschien zijn er nog wel meer, aangezien je de ander ook al omhoog hebt geschopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zit wel verschil in: dit gaat meer om welke bands je weer bij elkaar zou willen zien en de ander gaat over het nut van reunies; meer discussie dus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Er zijn topics om kleinere overeenkomsten gesloten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En terecht ontopic verder maar weer; Eigenlijk vind ik nog steeds dat Nocturnus de reunie moet overdoen, maar dan goed... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Er is maar één reunie die echt relevant zou zijn: Pink Floyd! Of eventueel The Jimi Hendrix Experience, maar dat kon wel eens lastig worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Revenant - Faith No More What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
alleen toxik, in de line up van de eerste cd dan... voor de rest vind ik dat er juist meer bands uit elkaar zouden moeten gaan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Toxik ja! FNM ook ja! Harrow Forbidden |
|
Harrow indeed ja!! Ik zoek al weet ik hoelang die cd die ooit is uitgekomen, met dat nummer waatvan de video opp TMF gedraaid werd, vroeger, hehe |
|
Call of the Unborn - Trains Of Death Dude, 't zijn ook ouwe bandgenootjes / maatjes van me.. mail maar wat je van ze zoekt.. [edit] http://www.harrow.nl/studio/indexband.html Je kunt Harry mailen op info[at]harrow.nl, hij zal nog wel cd's hebben daar [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-09-2006 11:01] |
|
Heb jij in Harrow gespeeld dan? Ook ten tijde van die videoclip op TMF? (straks weers ff die banden opzoeken dan, hehe Ik zal m s mailen, ik zoek die cd met dat nummer van die video. |
|
quote:Da's Call of the Unborn ja. Vraag dan ff of ie de Japanse versie nog heeft, staan ook livenrs op (ook Vicous Rumors cover). Erik (gitarist die die solo vanaf boven de hals tapt) en Martin (drummer op laatste cd en in die videoclip ook) hebben bij ons in Symmetry gespeeld (laatste cd). Als die clip van Harrow werd uitgezonden, werd meestal ook onze clip met Symmetry uitgezonden trouwens. Volgens mij heb ik nog wel een video van zo'n uitzending. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-09-2006 11:11] |
|
Heb net ff op dat linkje geklikt, geweldig om dat nummer weer eens te horen! Das echt lang geleden, heb dat nummer maar een keer gezien op TMF toendetrtijd, en vond dat helemaal te gek, maar nooit een cd van kunnen vinden, of niet goed genoeg gezocht. Ik weet niet zeker of ik die vid van Symmetry ook heb, ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik denk dat ik straks thuis wel even dat cdtje ga bestellen. |
|
Cool Laatste cd van Harrow (Embrace the World) is ook geweldig!! Nog steeds een van mn favo cd's. Ach alle cd's schoppen kont. Ons clipje was van "Land Evermore". OT : Watchtower!!!! Man man wat was die (tijdelijke) reunie toen gaaf [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-09-2006 11:21] |
|
Ik denk dat ik gewoon alle cds bestel, hehe, die mp3's op die site klinken behoorlijk goed. die clip van jullie, de naam zegt me iig niets, staat ie niet ook op youtube ofzo hehe |
|
gelukkig niet haha |
|
Hehe Ot: Carnivore!! In hoeverre dit nog van toepassing is, weet niet of ze na de show op Wacken toch gaan touren ofzo, wat mij betreft wel, heel dat Typ O begraven en gewoon doorgaan met Carnivore!! [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 11-09-2006 11:24] |
|
veel van die bands van toen waren tekenend voor t hele tijdsbeeld... en zouden derhalve niet oke overkomen nu.. carnivore had ik graag gezien afgelopen zomer, celtic frost vond ik super maar meestal heb ik liever dat die ouwe zooi gewoon die ouwe zooi blijft... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wat ik in dit soort gevalleen nooit snap is dat die "ouwe zooi" niet meer die "ouwe zooi" is voor veel mensen als bands er later "nieuwe zooi" aan toevoegen ook al is die "nieuwe zooi" misschien minder of anders als die "ouwe zooi." Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
de originele kiss wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoals gezegd op de eerste pagina, volgens mij 5 jaar geleden : Carcass |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |