![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet ik maar zijn inbreng in Skyclad was gewoon super ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
He bah, Skyclad. Met die opgefokte kabouter. ![]() |
|
Messiah uit Zwiserland, in de eerste line-up. ![]() |
|
quote: Waarom zou hij dat doen. Die plaat was volgens mij niet zo heel succesvol. Een 2de plaat van iets hoeft zowiezo niet, gewoon een nieuwe plaat. ![]() |
|
Sacrifice doet volgende week een eenmalige reünieshow in Toronto. Goede zaak. Misschien dat ik volgend jaar dan eindelijk eens naar Wacken ga. ![]() |
|
quote: Doe dan 'Fear Of God' uit Zwitserland. maar ja, erich heeft het na de laatste reünie helemaal gehad met de huidige scene. ![]() |
|
hmm die andere fear of god gaat niet meer.. das wel erg jammer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: o beterrrr.. ik dacht dat met t oprichten van de the clan destined de r2ts (return to the sabbat) weer van de baan was, ik ga t tjekken misschien een retour engeland dan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Blood for Blood ![]() ![]() |
|
Sempiternal Deathreign ![]() ![]() |
|
venom in de bezetting cronos mantas abadon ![]() |
|
quote:Doen dan All Out War, Strife als op eerste album, Snapcase als op eerste album, Integrity zoals op systems overload, Bloodlet zoals op eerste albums, Deadguy ... ![]() |
|
quote: 2e cd is toch ook erg goed vind ik. maar verder: acid bath blind illusion minor treath en idd semptiternal deathreign en delerium trouwens ook! ![]() |
|
quote: idd...S.D. en Delirium... whoaaaaaaaaaaarrgghhh... "floods of intricate"... (oid)... ![]() ![]() |
|
wel grappig om te zien dat er toch idd al weer wat wensen van forumers zijn uitgekome ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Michael Jackson is weer bij elkaar. ...of was dat al gezegd? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |