![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom niet? ![]() |
|
The Beatles, maar ja ![]() |
|
Cynic ![]() ![]() |
|
die gasten waren toen al constant aan t veranderen... ik ga ervan uit dat dat gewoon doorgaat en t gat tussen opheffen en weer beginnen muzikaal dus een te grote kloof zal vormen. daarbij zal ken owen wel niet meer zo lekker drummen (ik neem aan dat ik dat niet hoef uit te leggen).. die aaargh emenie homo mag van mij lekker zn ding blijven doen... wel hoop ik dat jeff walker zn dreads nog es terugvouwd en een lekkere nieuwe band begint (ik zeg een lekkere!!!) fukkin naampjes altijd [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 12-09-2006 9:55] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Die ene met dreads was Jeff Walker; Bill Steer was de blonde gruntert ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
op zich zou ik het wel interessant vinden als Jason Newsted weer de dienst uit ging maken bij Flotsam en Jetsam. Kijken of er dan weer een klassieker a la "Doomsday..." eruit zou rollen. ![]() |
|
Zou mooi zijn als het zou lukken Heartwork te overtreffen. ![]() |
|
Guns 'n roses in originele formatie en Pantera, maar dat zal helaas erg moeilijk worden. ![]() |
|
Mercyful Fate. Ik weet niet of ze écht uit elkaar zijn, maar er gebeurd iig al jaren niets meer. ![]() ![]() |
|
King Diamond is geniaal maar als hij met MF een tweede "Into The Unknown" zou gaan maken heb ik liever een nieuwe KD. ![]() |
|
quote: ja inderdaad. net zoals Nasty savage, die opeens weer van de aardbodem zijn verdwenen. ![]() ![]() |
|
Rage against the machine ![]() ![]() |
|
sabbat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: als het over de engelse hebt, die staan in het voorprogramma van Cradle of filth (zie thrash-topic) ![]() |
|
Met Andy sneap? ![]() |
|
ik dacht van wel, zie thrashtopic ![]() |
|
Is idd met Sneap, maar alleen in de UK. Mochten ze in NL ook in het voorprogramma komen wil ik dr zeker wel heen. ![]() |
|
quote: Alleen de Japanse is real. ![]() |
|
En als die Engelse nog bestaat, bestaan ze allebei. Sabbat is springlevend en poept nog steeds 3593,4 releases per jaar. ![]() |
|
Skyclad (oude bezetting met Sir Martin Walkyier ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
DARK ANGEL ! enemies of metal, your death is our reward ![]() |
|
quote: Speelde die martin ook niet in Sabbat? (uk) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Oh, idd ![]() Verder ook nog: - Dildo Warheads - De Lama's Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Daar heeft u gelijk in ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |