IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : onbetrouwbare labels - adviezen voor bestellingen doen Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-04-2003 21:32 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 13:14 schreef Murdering Monk het volgende:
Erg slechte ervaringen met Displeased, je plaatst een bestelling bij ze, ze schrijven het geld van de rekening, en wat krijg je???
Of je halve(of minder) bestelling en een tegoedbon, of een tegoedbon omdat het op is. Schrijf dan dat geld ook niet van m'n rekening.


PRECIES!!!! En dan betaal ik op een metal market met zo'n bon, krijg ik te horen:"godver, ik haat die bonnen". GEEF ZE DAN NIET UIT STELLETJE EIKELS!!!!

Ik kocht regelmatig voor een paar honderd guldens (ja, was toen nog met guldens) maar ze weten prima hoe ze klanten moeten wegjagen.

Dus een grote voor Displeased (toepasselijke naam)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-04-2003 21:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

tijd voor Inside-Lie ban?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-04-2003 21:36]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-04-2003 21:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb rond oktober een zestal CD's opgestuurd naar Inside-Lie voor een ruil. Al maanden stuur ik 'em mailtjes en telkens belooft ie ze op te sturen. Ondertussen zijn we een half jaar verder en heb ik nog steeds niks ontvangen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-04-2003 21:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 21:33 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
tijd voor Inside-Lie ban?




waarom?


No meat is sweater


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-04-2003 21:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik zou gewoon langs gaan als ik jou was


I can't shoot straight unless I've had a pint!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-04-2003 21:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 april 2003 21:33 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
tijd voor Inside-Lie ban?


eerst heefttie zo'n paar honderd posts in de week en ineens helemaal niets meer, volgens mij is hij verhuisd ofzo, maar goed dat we niet in die distributie van hem gegaan zijn.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-04-2003 21:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 21:39 schreef Infaustus het volgende:
waarom?


hij schijnt nogal irritant te zijn


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-04-2003 21:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 21:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zou gewoon langs gaan als ik jou was


Ik woon in Nieuwpoort (Belgische kust).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-04-2003 21:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 21:40 schreef Count Usher het volgende:
Ik woon in Nieuwpoort (Belgische kust).


Nou, hij woont toch in zeeland? Dat is daar niet zo ver vandaan.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-04-2003 21:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb geen rijbewijs...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-04-2003 21:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik vind het jammer dat ik me Nordstorm pakketje niet heb gekregen klote TPG post

Verder wel goed label zover ik weet!
Nog bedankt voor het teruggekregen geld Gangrad en co!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 09-04-2003 21:48 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb overigens ook nooit problemen met Inside-Lie gehad...misschien heb ik geluk ofzo...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-04-2003 22:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Andromeda creations uit Portugal heb ik goede ervaringen mee. Snel en betrouwbaar en ze heeft leuke dingen.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 09-04-2003 22:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ja hoor, eigen schuld zal ik maar zeggen, nooit iets over de post, maar gewoon afhalen bij de balie's van Displeased en/of Large.
Laat ze een week van te voren weg leggen, en huppekee in een doos en meenemen, en zo iedere maand een stuk of 15 cd's.
Geen gezeik met de post.
Als ik Zaandam kom, zie ik met eigen ogen dat die mensen het druk hebben, en als je dan ziet wat er besteld word, niet normaal meer, ik zorg mooi iedere maand wanneer de salaris binnen is, dat ik de vrijdag vrij heb en dan Displeased bezoek en vereer met een kar vol cd's, die luitjes geven goede service, en dat kan niet over de post, en fouten maakt iedereen, alleen Displeased zou wat meer op voorraad moeten hebben(Imperious Malevolence B.V.) Bij deze is iedere Mailorder betrouwbaar, behalve Cold blood industries en Compact Mail, die hebben alleen een kantoor zonder een Magazijn, en dan kan het zijn dat een bestelling lang duurt. Zou zeggen probeer Last Episode, 2 dagen onderweg naar de bestemming , en dan ook weer na 2 dagen retour. Vlug als water, en blijf proberen bij Displeased, ze zijn echt de goedkoopste en de beste(Nee ik werk niet voor hen)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 22:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Bestel alles bij displeased, top zaak


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-04-2003 23:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 april 2003 22:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Andromeda creations uit Portugal heb ik goede ervaringen mee. Snel en betrouwbaar en ze heeft leuke dingen.


hmmm, mooie shirts, beherit shirt's zijn errug gaafh. dus ze zijn betrouwbaar, zeg je. beter.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 23:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
hmmm, mooie shirts, beherit shirt's zijn errug gaafh. dus ze zijn betrouwbaar, zeg je. beter.


alleen maar black lijkt het


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-04-2003 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 april 2003 23:05 schreef 0Tolerence het volgende:
alleen maar black lijkt het



hehheh

ben al een tijdje niet meer zo aan de death, qua luisteren.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 23:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 23:07 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh

ben al een tijdje niet meer zo aan de death, qua luisteren.


Ik wel, daarom bestel ik bij displeased


"This one is older than shit, heavier than time!"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-04-2003 23:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Bestel nooit wat bij LSP-company.. Ze hebben nog steeds een hele catalogus online terwijl ze al lang failliet zijn, ze bevestigen per mail dat ze dit en dat nog in stock hebben, maar ze sturen je helemaal niks.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-04-2003 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
hmmm, mooie shirts, beherit shirt's zijn errug gaafh. dus ze zijn betrouwbaar, zeg je. beter.

Ja hoor, mail Constance (eigenaar van die distro) maar even. Komt allemaal goed, zorg gewoon dat je je pleuro's aangetekend verzendt (kost een euro of vijf).

Bij haar heb ik (met Elessar) Antaeus - Cut your Flesh... en Grand Belial's Key - Mocking the Philantropist weggeplukt .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-04-2003 10:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 23:20 schreef mislyd het volgende:
Bestel nooit wat bij LSP-company.. Ze hebben nog steeds een hele catalogus online terwijl ze al lang failliet zijn, ze bevestigen per mail dat ze dit en dat nog in stock hebben, maar ze sturen je helemaal niks.


LSP te Vosselaar???? Ik dacht dat die zaak nog gewoon open was!!! en dat die zaak ook goed liep. zonde, die hadden echt ongelooflijk veel.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-04-2003 10:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 april 2003 23:20 schreef mislyd het volgende:
Bestel nooit wat bij LSP-company.. Ze hebben nog steeds een hele catalogus online terwijl ze al lang failliet zijn, ze bevestigen per mail dat ze dit en dat nog in stock hebben, maar ze sturen je helemaal niks.

Da's dan sinds kort? Ik heb er in November nog wat cds besteld en ook netjes ontvangen...

Verder is denk ik de helft van mijn cd-collectie van displeased, dus daar heb ik ook geen enkel probleem mee...

Maar op het moment zit ik al bijna DRIE MAANDEN te wachten op een kleine bestelling van de Large... dus dat wordt ook de laatste keer


Zenial


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-04-2003 16:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 10 april 2003 10:00 schreef attila_de_hun het volgende:
LSP te Vosselaar???? Ik dacht dat die zaak nog gewoon open was!!! en dat die zaak ook goed liep. zonde, die hadden echt ongelooflijk veel.

Oh ik dacht gehoord te hebben dat ze failliet waren?.. Hmm.. In ieder geval heb ik mijn bestellingen betaald en niet gekregen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-04-2003 17:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het LSP label is in ieder geval wel failliet, hoe het met de mailorder zit weet ik n iet zeker, maar ik nam ook aan van wel ja Hoewel de LSP shop in Vosselaar wel nog open was met Opeth.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen