IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Steeds meer psychische problemen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 15:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iedereen is gewoon gestoord en zielig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 15:45 schreef ghoulliette het volgende:
iedereen is gewoon gestoord en zielig.
hoe noemen ze dat ook al weer als je alles naar "de rest" afschuift ..

Aah kom Ghoullie dat weet jij vast wel ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 16:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

val ik niet onder iedereen dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hangt van de context af denk ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 16:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik had ook kunnen zeggen wij zijn allemaal gestoord en zielig.
Punt blijft dat iedereen gestoord en zielieg is en we allemaal om hulp moeten gaan roepen en gaan huilen in een hoekje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat doet 90% van de Nederlanders toch al?
What's your point?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat dus


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh .. ach ja ..

Die mensen moeten een schop onder hun reet krijgen, niet zo lopen zanikken.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 26-11-2003 16:38 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik voel me gelukkig


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

gelukkig hou jij wel van schoppen..

maar er word idd flink wat afgezeken, soms terecht, maar erg vaak worden negatieve dingen veel te veel overdreven



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 16:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dat vind ik dus ook, die lieve en alles begrijpende aanpak helpt vaak voor geen ene reet.. De waarheid moet eens gezegd worden en mensen moeten idd 'figuurlijk' een trap onder hun kont krijgen, laat er maar eens harde woorden vallen..
Dit zet mensen vaak wel aan het denken over 'hoe verder'...


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heilige scheit ... mensen zijn het met me eens ...

waarom zijn er dan no zoveel van die zielige figuren?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 november 2003 16:40 schreef Jenje het volgende:
Heilige scheit ... mensen zijn het met me eens ...

waarom zijn er dan no zoveel van die zielige figuren?


sommige mensen kunnen niet zo goed tegen jouw "tough love" aanpak denk ik



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-11-2003 16:42 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 november 2003 16:39 schreef Immortella het volgende:
Dat vind ik dus ook, die lieve en alles begrijpende aanpak helpt vaak voor geen ene reet.. De waarheid moet eens gezegd worden en mensen moeten idd 'figuurlijk' een trap onder hun kont krijgen, laat er maar eens harde woorden vallen..
Dit zet mensen vaak wel aan het denken over 'hoe verder'...

Mee eens. Ik krijg graag trappen, maar mensen blijven te lang vriendelijk.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@Chris:

Ach, er is er 1 die het zeer waardeert, de rest mag van mij de niet naar historische feiten wijzende ovens in.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-11-2003 16:43]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:43 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 november 2003 16:42 schreef Jenje het volgende:
@Chris:

Ach, er is er 1 die het zeer waardeert, de rest mag van mij de niet naar historische feiten wijzende ovens in.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 16:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:42 schreef mislyd het volgende:
Mee eens. Ik krijg graag trappen, maar mensen blijven te lang vriendelijk.


Ja klopt absoluut, en er is juist een hele grote groep mensen die geen fuck hebben aan de lieve, begrijpende aanpak...
Je moet mensen juist 's met de neus op de feiten drukken en hen laten inzien dat deze manier van leven/denken/etc. hen ook niet verderhelpt en vaak alleen verder de vernieling in zal helpen..
Mensen gaan niet nadenken als ze constant maar 'begrepen' worden, hierdoor worden hun 'zielige' gevoelens vaak alleen maar versterkt.. Als mensen je zielig vinden versterkt dat je zelfmedelijden (vaak)..


..."Hate can only create more hate"...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:47 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 november 2003 16:45 schreef Immortella het volgende:
...Als mensen je zielig vinden versterkt dat je zelfmedelijden (vaak)..


idd, dan is er ineens een legitieme reden om je zielig te voelen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst komisch, "er is te weinig opvang voor de steeds in het criminele circuit terugkerende junks"

Ik zat echt met verbazing te kijken hoe er miljoenen euro's besteed worden aan ongeveer 5000 sukkels die te beroerd zijn om hun luie reet eens fatsoenlijk te bewegen.

ARGH lijfstraffen LIJFSTRAFFEEENNN


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

misschien dat het budget voor opvang groter zou zijn als er niet "entertainmentpalen" in alle cellen geinstalleerd werden



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... ieuw ...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 16:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:49 schreef chriz het volgende:
misschien dat het budget voor opvang groter zou zijn als er niet "entertainmentpalen" in alle cellen geinstalleerd werden


entertainmentpalen???
Wat zijn dat (ik heb ze bij ons nog niet gezien)


..."Hate can only create more hate"...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 16:53 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

dat is al een hele tijd terug in het nieuws geweest..

dat waren palen met dingen als video's erin...dat was overigens voor normale gevangenissen

@Jenje: ....dude.....

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 26-11-2003 16:53]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 16:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:53 schreef chriz het volgende:
dat is al een hele tijd terug in het nieuws geweest..

dat waren palen met dingen als video's erin...dat was overigens voor normale gevangenissen

@Jenje: ....dude.....


Aha, nou dat nieuws heb ik dan dus gemist..

Bij ons hebben ze trouwens gewoon een video, een dvd-speler, een stereo installatie, een tv én een computer gewoon los van elkaar...
Hebben ze geen paal voor nodig..


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:53 schreef chriz het volgende:
dat is al een hele tijd terug in het nieuws geweest..

dat waren palen met dingen als video's erin...dat was overigens voor normale gevangenissen

@Jenje: ....dude.....

DUDE!

Kerel, ik had jouw perverted mind als kontext genomen, dus ik zat aan andere palen te denken.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen