IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Leden Duitse neonaziband veroordeeld tot gevangenisstraf Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-12-2003 15:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 15:17 schreef Henke het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er mensen rondlopen met die extreme rechtse of linkse onzin. Kijk, dat je iemand minder leuk vindt, ok. Maar om volledige groepen maar over 1 kam te scheren, moet je toch echt een hersen inhoud hebben van een aardappel.


Die herseninhoud hebben veel mensen dan ook


spelfout weggehaald...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 24-12-2003 15:32 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 24 december 2003 15:20 schreef varanus het volgende:
Die herseninhoud hebben veel mensen dan ook


Blijkbaar



necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 15:56 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht



Falkh
Usericon van Falkh
Posted 25-12-2003 11:54 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 14:44 schreef skullfuck het volgende:
beetje vaag allemaal...als ze echt op deze tour gaan daar in mofrika dan hebben ze nog veel werk te doen...


Dan ben je inderdaad nog wel een tijdje bezig ja, Rare duutsers


Immortal Pride


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 25-12-2003 19:30 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ach het zijn maar duitsers,van mijn part moeten ze 17 jaar brommen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 25-12-2003 20:44 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Haha, Landser: ''white will prevail, and hitler will help, hail skinheads in the glory of the white people, for the white nation of a white world''


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 25-12-2003 21:00 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Heeft die band Landser misschien een site?


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-12-2003 23:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 december 2003 20:40 schreef valfar het volgende:
Wat een onzin! Er bestaat toch zoiets als vrijheid van meningsuiting?

Wat een slap gelul, nazisme gaat juist tegen de vrijheid van meningsuiting in en daarom mag het niet.
En trouwens wat een slappe straffen zeg, geef ze minstens een paar jaar, dat zal ze leren.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-12-2003 23:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 15:05 schreef necroslaughter het volgende:
zucht.......


idd ja


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 23:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Sowieso zou er een gevangenisstraf moeten staan op het schrijven van stompzinnige teksten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-12-2003 23:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:33 schreef altx het volgende:
Sowieso zou er een gevangenisstraf moeten staan op het schrijven van stompzinnige teksten...
...het einde van de Black Metal scene


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 23:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:36 schreef Elfensteen het volgende:
...het einde van de Black Metal scene


Nou, niet alleen de BM scene, als we dan toch gaan beginnen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-12-2003 23:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

en van de pop/house muziek


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Candy
Usericon van Candy
Posted 25-12-2003 23:52 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

wat dacht je van frans bauer dan....heb je ven voor mij? wat is dat nou voor idioterie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 23:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ja, nou is het wel weer leuk geweest...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Spijker
Wicked young man
Usericon van Spijker
Posted 25-12-2003 23:56 by Spijker Wijzig reactieProfiel van SpijkerQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 20:40 schreef valfar het volgende:
Wat een onzin! Er bestaat toch zoiets als vrijheid van meningsuiting?


om hier even op terug te komen...
vrijheid van meningsuiting wil zeggen dat er geen PREVENTIEVE maatregelen mogen genomen worden tegen de meningsuiting. maar er mag naderhand wel REPRESSIEF opgetreden worden.

dus niemand zou mij bvb mogen beletten van te zeggen dat alle rosse mensen moeten sterven, maar achteraf hebben de anderen ook de vrijheid om klacht in te dienen tegen racistische uitspraken. (ps, ik ben zelf ros, was gewoon een voorbeel ) dus censuur mag niet, maar een reactie daarop mag wel.


Booze 'n Metal


Aart
Usericon van Aart
Posted 26-12-2003 1:25 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik vind het toch wel belachelijk dat je (hier) voor een moord minder gevangenisstraf kan krijgen dan voor het zingen van wat Nazi liedjes in Duitsland (om het Nederlandse rechtssysteem maar weer eens te bashen).

Bovendien ben ik het ook wel met een aantal hier eens dat de vrijheid van meningsuiting eigenlijk kant noch wal raakt (maar verder interesseert het me niets ). Overigens vind ik die Kafka / Antifa hondjes een stuk ergerlijker met hun brave schooljongetjes gedrag . Het valt me nog mee dat hun voorpagina nog niet gesiert is met het nieuws.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-12-2003 1:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:33 schreef altx het volgende:
Sowieso zou er een gevangenisstraf moeten staan op het schrijven van stompzinnige teksten...
Rot op zeg...Living Sorrow heerscht!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Metalboer666
Usericon van Metalboer666
Posted 26-12-2003 1:59 by Metalboer666 Wijzig reactieProfiel van Metalboer666Quote dit bericht

ik vind het bull shit!

je moet je eigen mening hebben maar niet jou mening bij anderen opleggen..
de mensen die het mooi vinden moeten zelf weten of ze het luisteren.
je doet het jezelf aan als je de cd's ofzo koopt van hun.

sorry dat is mijn mening


till death takes me appart


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-12-2003 2:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

why the sorry? schuldcomplexje?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Metalboer666
Usericon van Metalboer666
Posted 26-12-2003 2:13 by Metalboer666 Wijzig reactieProfiel van Metalboer666Quote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 2:13 schreef Voice Of Doom het volgende:
why the sorry? schuldcomplexje?


soms heb je dat hé


till death takes me appart


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-12-2003 2:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehe...kan gebeuren inderdaad...ik ben ook een lopend schuldcomplex...

maar nu weer verder over nazi's...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Metalboer666
Usericon van Metalboer666
Posted 26-12-2003 2:22 by Metalboer666 Wijzig reactieProfiel van Metalboer666Quote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 2:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
hehe...kan gebeuren inderdaad...ik ben ook een lopend schuldcomplex...

maar nu weer verder over nazi's...

ja is goed joh


till death takes me appart


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 26-12-2003 14:29 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht



Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 27-12-2003 11:45 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Landser heeft geen homepage,
in Duitsland is enkele jaren geleden een grote razzia gestart op het internet om alle site die (neo)-nazistische ideeen bevatten te sluiten. De site van Landser heeft toen heel wat verschillende url's gehad, die om de paar dagen weer verboden werden.

Verder: Landser is geen hardcore, maar gewoon punk, in de begin jaren stelde het muzikaal niet veel voor, en vooral de kwaliteit van de opnames was barslecht. De latere albums zitten stukken beter in elkaar.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen