IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Leden Duitse neonaziband veroordeeld tot gevangenisstraf Vorige pagina | Volgende pagina
~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 23-12-2003 22:36 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik neem aan dat muziek en ideologie samenhangen in gevallen als deze...

Dusch: Michael dinges is de belangrijkste figuur van de metalband Landser, waarvan verschillende leden zijn veroordeeld, men mag aannemen dat hij de teksten schreef enzo.

Tja, jij hebt het waarschijnlijk over Varg Vikernes van Burzum, die lieten ze inderdaad propaganda voeren zoveel en zo luid hij wilde, maar het in brand steken van kerken en het vermoorden van één van zijn collega's was er natuurlijk begrijpelijkerwijs teveel aan.


EDIT: ik las net ff het nieuw hier topic: very nice.

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 23-12-2003 22:45]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 22:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, muzikaal spelen hardcore. Tekstueel zijn ze nazistisch.
Da's alles wat ik weet.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-12-2003 22:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

er is niks mis met ideologie en muziek tezamen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 23-12-2003 22:40 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 23 december 2003 22:37 schreef Digerdoden het volgende:
er is niks mis met ideologie en muziek tezamen


Dat zei ik ook niet...

quote:
Op 23 december 2003 22:36 schreef ~Narsil het volgende:
...Varg Vikernes van Burzum, die lieten ze inderdaad propaganda voeren zoveel en zo luid hij wilde, maar het in brand steken van kerken en het vermoorden van één van zijn collega's was er natuurlijk begrijpelijkerwijs teveel aan.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-12-2003 23:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Of mag je tegenwoordig je mening ook al niet meer uiten als het een ander niet aanstaat? Men gaat de extreem linksen toch ook niet opsluiten? Er zal altijd wel rassenhaat zal altijd blijven bestaan en dat kun je goedkeuren of afkeuren maar je kunt het toch nimmer tegengaan. Gevangennisstraf zal het waarschijnlijk alleen verergeren.
Dan kun je altijd nog zeggen dat bands mensen aan kunnen zetten om die richting te kiezen, maar dat is natuurlijk een beetje onzin. Als je je aan laat zetten tot zoiets alléén om een band, ben je slechts een kudde volgend schaap. Het lijkt me dat je er wel je eigen mening over vormt.
Ik ben overigens absoluut niet eens met hun ideeën, maar ik vind wel dat iedereen zijn eigen ideeën erop na mag houden.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-12-2003 23:14]


Subtiel kamerolifantje


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2003 23:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:08 schreef stigma het volgende:
Ik ben overigens absoluut niet eens met hun ideeën, maar ik vind wel dat iedereen zijn eigen ideeën erop na mag houden.

Dat mag ook je mag alleen niet alles uiten.

Bij ons en in Duitsland (en in nog wel meer landen) heerst geen absolute vrijheid van meningsuiting; extreem-rechtse uitlatingen en discriminatie e.d. zijn verboden. Het staat je vrij om de ideeën erop na te houden waar jij je in vindt, maar bepaalde dingen mag je niet zeggen/uitdragen/propageren. Of je dat inconsequent vindt of niet, het is de wet. Mocht je het willen veranderen, dan wordt het tijd om een politieke carrière te ambiëren .


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-12-2003 23:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vind dat iedereen zijn mening zou moeten mogen uiten.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 23-12-2003 23:54 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Tzou hier nogal op wat lijken dan...

Ik zeg toch ook niet wat ik denk.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-12-2003 23:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee, maar van mij mag het wel!


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 23-12-2003 23:57 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Van mij niet, ik vind dat een hele hoop mensen gewoon hun bakkes moet houden.

Maar ik vrees dat ik met deze post offtopic aan het dwalen ben, nevermind dus.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-12-2003 10:00 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Tja, als je hier op het forum ongezouten kritiek op iets, iemand of band levert krijg je allemaal gekanker naar je kop en eigenlijk mag je dus geen grote bek op zetten. Of het nou onderbouwd is of niet.

Maar een band met nazi-ideeen vind men minder problematisch aangezien het niet persoonlijk treft.
En of het nou extreem rechts of extreem links is, wat mij betreft maakt een galg daar ook geen verschil in


Een kleine snol zit zo vol.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-12-2003 10:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Wet iemand de site van hun? Ff checke...kan hem niet vinden


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 14:23 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

panzerfaustreords heeft wel al de cd's van landser te koop , geloof 15$ per stuk, en bij hun hoef je de verzendkosten niet te betalen....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-12-2003 14:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

opsluiten die lui, nazie's sporen alleen aan tot haat jegens minderheden. Dat is geen meningsuitings probleem meer.


"This one is older than shit, heavier than time!"


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 14:38 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Nee, die moslims enzo, die gaan lekker , zeg......als je die lui af en toe hoort praten dan vraag je je ook af of dat allemaal wel door de beugel kan. afschieten die klote terroristen !!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-12-2003 14:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok.. Wie zit er achter het account "necroslaughter"??

Ik bedoel, zo dom kan je gewoon *echt* niet zijn.. Toch


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 14:42 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

ach daar gaan we weer.wie mag jij wel weer niet zijn dan ?? Ik geef gewoon m'n mening, klaar. kan je het mee eens zijn of niet, lekker boeiend. Maar ga niet lopen zeiken dat er iemand dom is terwijl je 'm helemaal niet kent !!!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-12-2003 14:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

beetje vaag allemaal...als ze echt op deze tour gaan daar in mofrika dan hebben ze nog veel werk te doen...


Suck my piss


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-12-2003 14:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 14:42 schreef necroslaughter het volgende:
ach daar gaan we weer.wie mag jij wel weer niet zijn dan ?? Ik geef gewoon m'n mening, klaar. kan je het mee eens zijn of niet, lekker boeiend. Maar ga niet lopen zeiken dat er iemand dom is terwijl je 'm helemaal niet kent !!!!


Onze breinen hebben een versieconflict geloof ik


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 14:48 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

ik ben d'r niet opuit om ruzie te zoeken hier, hoor..mocht je dat soms denken....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-12-2003 14:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ook niet hoor, maar ik vond je post behoorlijk.. euhm.. generaliserend en dat kan ik slecht verdragen..

[jip&janneke modus]

"Nazi's slecht?? Nou, die moslims zijn anders ook heel slecht hoor!"

Your point being?? Het leidt de aandacht alleen maar af van het onderwerp.

[/jip&janneke modus]




varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-12-2003 15:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik meende dat er ook nederlanders betrokken waren bij die band,of zijn er meerder bands met dezelfde naam?? Of zit ik er nu helemaal naast?


spelfout weggehaald...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-12-2003 15:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 14:38 schreef necroslaughter het volgende:
Nee, die moslims enzo, die gaan lekker , zeg......als je die lui af en toe hoort praten dan vraag je je ook af of dat allemaal wel door de beugel kan. afschieten die klote terroristen !!!


wtf heeft dat met dit topic te maken. Ik praat DAT toch ook niet goed. Jou post slaat echt kant nog wal


"This one is older than shit, heavier than time!"


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 24-12-2003 15:05 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

zucht.......


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 24-12-2003 15:17 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er mensen rondlopen met die extreme rechtse of linkse onzin. Kijk, dat je iemand minder leuk vindt, ok. Maar om volledige groepen maar over 1 kam te scheren, moet je toch echt een hersen inhoud hebben van een aardappel.



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen