IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Leden Duitse neonaziband veroordeeld tot gevangenisstraf Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-02-2004 14:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heiden;jij zegt wat je denkt.Zouden meer mensen moeten doen.


En ik neem nog een hap van mijn untermenschkoek.......

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 02-02-2004 14:43]


spelfout weggehaald...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2004 14:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Gesundheit!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 15:05 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:08 schreef Heiden het volgende:
Om het even te nuanceren, de Joden zijn ook de kern van het Christendom en de Islam, zij verafgoden allemaal Jezus koning der Joden en Jahwe, de hypocriete god van Israel. En ik ben iemand die problemen bij de wortel aanpakt. Het maakt me kotsmisselijk dat je niet tegen Joden mag ageren. Ik eet taboes voor ontbijt en zeg wat ik wil. Ik heb zeker een hekel aan het Christendom en al helemaal aan de Islam, maar het komt allemaal van de zonen van Sem en dat moge duidelijk zijn. Joden beheersen godverdomme alles, hun tentakels reiken zelfs tot de gedachten van metalheads wat hier maar weer eens al te duidelijk blijkt. En neen, ik ben geen racist of neonazi voordat het hele forum weer over me heenvalt. Ik heb respect voor veel culturen maar dat deze ziekte uit het oosten de hele wereld overheerst maakt me hardstikke gek. Death to ZOG.
Maar ik geloof dat het hier over Landser moest gaan.


Okeej; je meent het dus wel.
Die -wat je noemt: ziekte uit het oosten was - uhmmm pak hem beet - 4000 jaar geleden. Als je ver genoeg teruggaat hebben we allemaal joodse voorouders denk ik. Dan kun je onderhand 90% van de wereldbevolking wel naar de gaskamers sturen. En je kunt het gros van de joodse mensen in europa hun roots toch niet "kwalijk" nemen. De meesten zijn zelf niet eens godsdienstig.

Ik ben het wel met je eens als je zegt dat godsdienst deze wereld veel leed heeft berokkend.

Van mij mag je echter zeggen wat je denkt. Geldt ook voor Landser. Als je het uiten van bepaalde meningen gaat verbieden doen ze het toch wel maar dan ondergronds.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 15:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:05 schreef Jezebel het volgende:
Okeej; je meent het dus wel.
Die -wat je noemt: ziekte uit het oosten was - uhmmm pak hem beet - 4000 jaar geleden. Als je ver genoeg teruggaat hebben we allemaal joodse voorouders denk ik. Dan kun je onderhand 90% van de wereldbevolking wel naar de gaskamers sturen. En je kunt het gros van de joodse mensen in europa hun roots toch niet "kwalijk" nemen. De meesten zijn zelf niet eens godsdienstig.



De Europese volkeren komen NIET voort uit joodse voorouders. De Joden net als Arabieren zijn semieten. Meeste Europese volkeren stammen van de oorspronkelijke Ariërs (bewoners van hedendaags Iran) vandaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TyrWulf
Wulf
Usericon van TyrWulf
Posted 02-02-2004 15:16 by TyrWulf Wijzig reactieProfiel van TyrWulfQuote dit bericht

Helaas is het hedendaagse iran tegenwoordig onder de voet gelopen door de arabieren.
Er zijn nog wel echte ariers daar maar veel zijn ook gemixed met arabieren.


Intolerance And W.A.R Against The Modern World.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 15:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:16 schreef TyrWulf het volgende:
Helaas is het hedendaagse iran tegenwoordig onder de voet gelopen door de arabieren.
Er zijn nog wel echte ariers daar maar veel zijn ook gemixed met arabieren.



Er wonen geen arabieren in Iran. Het zijn Perzen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2004 15:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:07 schreef Chelman het volgende:
De Europese volkeren komen NIET voort uit joodse voorouders. De Joden net als Arabieren zijn semieten. Meeste Europese volkeren stammen van de oorspronkelijke Ariërs (bewoners van hedendaags Iran) vandaan.


Ik vraag me af hoveel europeanen geen joden in de voorouders hebben. dat zijn er vrij weinig denk ik.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2004 15:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat we allemaal Joodse voorouders hebben is natuurlijk grote bullshit. En ik heb het woord gaskamers niet in de mond genomen voordat je me stigmatiseert. Nee, ik ben niet tegen alle joden, hoewel ik ze over het algemeen niet mag, of beter gezegd niet met ze in contact wens te komen. Ik heb vooral problemen met de joodse machtspositie die zich vooral uit door de Verenigde Staten van Bewusteloosheid. En natuurlijk uit zij zich ook in de 3 religies van Jeruzalem. En dat veel kapitaal in joodse handen is, en ongeveer de wereldwijde diamanthandel weet natuurlijk ook iedereen. En dan staan ze nog te zeuren tegen die muur van ze....Wat mij betreft ligt hun beloofde land in het hiernamaals. Ik heb al vaker hier gediscussieerd over mijn ideeën hierover. Ik vind het wel tof van je dat je me tenminste mijn mening gunt. Maar het gaat echt weinig over Landser hier moet ik zeggen. Ik vind het in ieder geval grote onzin dat zij in de bak komen voor aanzetting tot haat. De mensen die het luisteren haten toch wel, daar is Landser niet voor nodig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 15:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me af hoveel europeanen geen joden in de voorouders hebben. dat zijn er vrij weinig denk ik.


Er zullen ongetwijfeld wat joden in onze stambomen voorkomen. Ik reageerde op de stelling dat joden het Europese oervolk zouden zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 02-02-2004 15:24 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me af hoveel europeanen geen joden in de voorouders hebben. dat zijn er vrij weinig denk ik.


Dat valt wel mee denk ik, in Nederland zijn redelijk veel mensen met joodse voorouders, in Duitsland en Portugal ook nog wel, veel andere landen zoals Ierland, Engeland en Zweden volgens mij nauwelijks.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2004 15:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:21 schreef Heiden het volgende:
Dat we allemaal Joodse voorouders hebben is natuurlijk grote bullshit. Ik heb al vaker hier gediscussieerd over mijn ideeën hierover. Ik vind het wel tof van je dat je me tenminste mijn mening gunt. Maar het gaat echt weinig over Landser hier moet ik zeggen. Ik vind het in ieder geval grote onzin dat zij in de bak komen voor aanzetting tot haat. De mensen die het luisteren haten toch wel, daar is Landser niet voor nodig.


Ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen ventileren, anders wordt het zo een flauw, zoutloos messageboard.
En ik verschil van mening over die voorouders. je moet dit niet zien als dat we allemaal van joden zouden afstammen. dat geloof ik ook niet maar ik denk echt dat er veel wel ergens een voorouder in familielijn heeft zitten, gezien de tijd dat joden zich in europa bevinden, net zoals andere volkeren /stammen. Anders zouden we er net zo ongezond eruitzien als die orthodoxe joden die zich weigeren te mengen met andere rassen/volkeren.
ha , ik geloof zelfs dat we neanderthal bloed in ons hebben. maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 15:32 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:07 schreef Chelman het volgende:
De Europese volkeren komen NIET voort uit joodse voorouders. De Joden net als Arabieren zijn semieten. Meeste Europese volkeren stammen van de oorspronkelijke Ariërs (bewoners van hedendaags Iran) vandaan.


Nogmaals; we hebben het over 4000 jaar geleden. Joden zijn al sinds de diaspora in Europa vertegenwoordigd. Leven hier al ongeveer 2000 jaar. Ze hebben zich denk ik toch echt wel vermengd met de autochtone bevolking. Of klinken de termen Spaanse inquisitie en crypto-joden niet bekend. Een van de meest wrede leiders van de Spaanse inquisitie was een bekeerde jood (ik ben helaas zijn naam even vergeten; misschien dat jij die nog weet?).
F.y.i. mijn overgrootmoeder was joods (en nee, ze was niet godsdienstig; integendeel). Ik denk dat ong. 90% van de nederlandse bevolking een of meer joodse voorouders heeft.










Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 02-02-2004 15:33 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen ventileren, anders wordt het zo een flauw, zoutloos messageboard.
En ik verschil van mening over die voorouders. je moet dit niet zien als dat we allemaal van joden zouden afstammen. dat geloof ik ook niet maar ik denk echt dat er veel wel ergens een voorouder in familielijn heeft zitten, gezien de tijd dat joden zich in europa bevinden, net zoals andere volkeren /stammen. Anders zouden we er net zo ongezond eruitzien als die orthodoxe joden die zich weigeren te mengen met andere rassen/volkeren.
ha , ik geloof zelfs dat we neanderthal bloed in ons hebben. maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.



Ik denk echt dat veel familielijnen niet met joodse mensen gekruist zijn, dat heeft voornamelijk te maken met waar joden zich wel en niet gevestigd hebben en waar ze wel of niet geseculariseerd zijn. De kans dat er joodsbloed in mijn familie zit is wel erg groot, gezien mijn familie geschiedenis.

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 02-02-2004 15:34]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 15:36 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

En mijn stelling was NIET dat de hebreeuwen het Europese oervolk vormt. Goed lezen a.u.b.



Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 02-02-2004 23:49 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Heiden, de "bottom line" hier is dat je een bevolkingsgroep afrekent op hun afkomst. Dat staat in mijn boekje gelijk aan rassendiscriminatie. Ik beoordeel iemand liever persoonlijk, omdat iedereen uniek is. Dat is een cliché, ik weet het.

Het is natuurlijk ontzettend kortzichtig om te denken dat iemand die een bepaalde geloofsovertuiging aanhangt, ook alle facetten van die geloofsovertuiging uitdraagt. Er bestaat niet zoiets als "de Joden" en dat een groot deel van die bevolkingsgroep zichzelf veel rijkdom heeft toegeëigend vind ik eigenlijk best slim. Hun overtuiging staat dat toe. Jezebel slaat de spijker op z'n kop door te zeggen dat dit alles zo'n slordige 4000 jaar geleden speelde. Dus waar hebben we het over?


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen