IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : De landing op Mars Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-03-2004 12:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vrij grote inktvissen schijnen zich veel op dieptes te vertoeven waar je zonder metalen bescherming om je heen niet heen kan en dan nog vrij kort.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2004 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ontdekking methaan wijst op huidig leven op Mars

Wetenschappers van de NASA en de ESA hebben sterke aanwijzingen gevonden dat er momenteel leven is op Mars. Dit zegt Vitorrio Formisano van de Institute of Physics and Interplanetary Science van de ESA in Rome, aldus de krant The Independent.



Er zijn geringe hoeveelheden methaan in de atmosfeer ontdekt door de Mars Express die rond Mars cirkelt. "We hebben de aanwezigheid van methaan gedetecteerd in de Martiaanse atmosfeer, en we hebben kunnen berekenen hoeveel het is", zegt professor Formisano. "Globaal gezien kunnen we spreken van 10 of 10.5 delen per miljard delen. Het is detecteerbaar als ik het gemiddelde van een grote hoeveelheid gegevens neem".

Methaan, het gas dat ontstaat bij ontlastingen, kan enkel gevormd worden door biologische levensvormen. Vanwege het feit dat de sterke ultraviolette straling op Mars methaan afbreekt, moet er nog steeds een bron zijn dat het methaan produceert, dat zegt Michael Mumma van Nasa's Goddard Space Flight Center in Maryland. De NASA detecteerde het gas met de daar gevestigde spectroscopische telescopen.

De NASA en ESA hebben de ontdekking nog niet officiëel gepubliceerd.

Bron: The Independent"

zo zie je het nut van scheten laten maar weer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2004 12:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:10 schreef campske666 het volgende:
Is er dan leven mogelijk op mars, zo droog en atmosfeer loos, en (denk ik) zeer fucking koud ?
En als dat zo was, zou er dan niks op de foto's verschenen zijn dat dit zou aanduiden ?


ha, er zijn bacterien op onze aarde die noemt men extremofielen. die leven in de meest extreme milieu's op aarde, waar mars een lekker bubbelbadje bij is. (temp, zuurgraad, druk, geen zuurstof nodig) er zijn soorten die in zeer zeer lage temparuren goed kunnen leven. dus het milieu op mars voor bacterien is niet zo een groot probleem.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-03-2004 14:28 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 maart 2004 12:47 schreef attila_de_hun het volgende:
ha, er zijn bacterien op onze aarde die noemt men extremofielen. die leven in de meest extreme milieu's op aarde, waar mars een lekker bubbelbadje bij is. (temp, zuurgraad, druk, geen zuurstof nodig) er zijn soorten die in zeer zeer lage temparuren goed kunnen leven. dus het milieu op mars voor bacterien is niet zo een groot probleem.
ja whoehoe en dan hebben ze bacterien... wordt je daar blij van?


yo yo wassup nigga bitches in da house


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2004 14:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 14:28 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja whoehoe en dan hebben ze bacterien... wordt je daar blij van?



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2004 14:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:10 schreef campske666 het volgende:
Is er dan leven mogelijk op mars, zo droog en atmosfeer loos, en (denk ik) zeer fucking koud ?
En als dat zo was, zou er dan niks op de foto's verschenen zijn dat dit zou aanduiden ?

Ze hebben toen ze in de jaren zeventig weer naar de maan teruggingen zelfs nog levende bacterien op die vlaggenstok gevonden(die dus van de aarde afkomstig bleken te zijn) heb ik eens gelezen, die hadden daar dus al jaren weten te overleven, kun je zien hoe hardnekkig het leven kan zijn


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2004 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 14:28 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja whoehoe en dan hebben ze bacterien... wordt je daar blij van?

Ja


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-03-2004 15:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 12:43 schreef attila_de_hun het volgende:
"Globaal gezien kunnen we spreken van 10 of 10.5 delen per miljard delen. Het is detecteerbaar als ik het gemiddelde van een grote hoeveelheid gegevens neem".

Bwahaha dikke neus man, zo kan ik ook resultaten faken. Da's gewoon achtergrondruis. 'Gemiddelde van een grote hoeveelheid gegevens'... pffff. Kan net zo goed één fikse wolk zijn geweest (om wat voor reden dan ook) die 'gemiddeld' dan voor een 'meting' van 10 of 10.5 delen per miljard zorgt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-03-2004 15:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

klopt Dwaallicht, maar de kern is dat er op dit moment een levensbron is die het aanmaakt en in genoeg hoeveelheid dat het niet -meteen- afgebroken wordt door de ultraviolette straling.

Dat maak ik eruit op dan .

Wat ik mij afvraag is de volgende stap; de bacteriën zijn er want ze ruften; wat voor mogelijkheden houdt dit eventueel in?

Kunnen we gaan denken aan wegvluchten van de Aarde voordat hier de -vervuilings/overbevolkings-bom barst? (we als in 'a strictly select few' natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2004 15:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-03-2004 16:03 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 maart 2004 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja
wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn?


yo yo wassup nigga bitches in da house


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 16:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:03 schreef bas_bin_laden het volgende:
wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 16:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:03 schreef bas_bin_laden het volgende:
wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn?
Wat is het nut om domme mensen te laten overleven?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 16:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:08 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is het nut om domme mensen te laten overleven?
Anders moet ik zelf m'n vuilnis ophalen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-03-2004 16:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:10 schreef kwelgeest het volgende:
Anders moet ik zelf m'n vuilnis ophalen
Daar hebben we toch negers voor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2004 20:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 15:40 schreef Dwaallicht het volgende:
Bwahaha dikke neus man , zo kan ik ook resultaten faken. Da's gewoon achtergrondruis. 'Gemiddelde van een grote hoeveelheid gegevens'... pffff. Kan net zo goed één fikse wolk zijn geweest (om wat voor reden dan ook) die 'gemiddeld' dan voor een 'meting' van 10 of 10.5 delen per miljard zorgt.


he, dont shoot the messenger zou ik bijna zeggen!
het hangt er vanaf hoe methaan gevormd wordt. als dat gerelateerd is aan biologische (afbraak)reacties is een molecuul al voldoende, ongeacht de evrdeling. als er meerdere mogelijkheden zijn dan is het idd een voorbarige reactie(en het is ook nogniet officieel gepubliceerd)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-03-2004 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:03 schreef bas_bin_laden het volgende:
wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn?


gewoon, fijn.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-03-2004 21:59 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 maart 2004 20:55 schreef attila_de_hun het volgende:
gewoon, fijn.
juist


yo yo wassup nigga bitches in da house


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2004 22:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:03 schreef bas_bin_laden het volgende:
wat is er dan zo fijn aan om te weten dat er onbenullige kleine dingen zijn?

Wat is er zo fijn aan om altijd van die domme vragen te stellen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 23:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:54 schreef attila_de_hun het volgende:
he, dont shoot the messenger zou ik bijna zeggen!
het hangt er vanaf hoe methaan gevormd wordt. als dat gerelateerd is aan biologische (afbraak)reacties is een molecuul al voldoende, ongeacht de evrdeling. als er meerdere mogelijkheden zijn dan is het idd een voorbarige reactie(en het is ook nogniet officieel gepubliceerd)

Laat ik het zo zeggen, de formulering van de aangehaalde wetenschapper is ERG onderhevig aan interpretatie .

Ik vind het trouwens wel vreemde berichten, ik bedoel, "Leven op Mars"??? Ik vind dat net zo waarschijnlijk als dat de CIA (of zo) maar bedacht heeft dat die berichten de wereld in komen omdat anders de torenhoge ruimtevaart-uitgaven niet meer voor het publiek te rechtvaardigen zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-03-2004 2:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 maart 2004 23:42 schreef M. het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de formulering van de aangehaalde wetenschapper is ERG onderhevig aan interpretatie .

Ik vind het trouwens wel vreemde berichten, ik bedoel, "Leven op Mars"??? Ik vind dat net zo waarschijnlijk als dat de CIA (of zo) maar bedacht heeft dat die berichten de wereld in komen omdat anders de torenhoge ruimtevaart-uitgaven niet meer voor het publiek te rechtvaardigen zijn.

waarvoor doen ze het anders
ik geloof niet dat ze het alleen maar leuk vinden om met raketjes te spelen

maar "het schokkende bericht" van NASA was toch ook nog steeds niet vrijgegeven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 7:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:59 schreef bas_bin_laden het volgende:
juist


Bas, ik hoef toch echt niet uit te leggen wat de wetenschappelijk relevantie is van ontdekking van leven op een andere planeet?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 12:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 2:50 schreef ElitE het volgende:
waarvoor doen ze het anders
ik geloof niet dat ze het alleen maar leuk vinden om met raketjes te spelen

maar "het schokkende bericht" van NASA was toch ook nog steeds niet vrijgegeven
Misschien is het dit. Wat verwacht je dan? Dat ze een ruimte basis van een ander inteligente levensvorm hebben gevonden op Mars?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 12:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 12:43 schreef attila_de_hun het volgende:

De NASA en ESA hebben de ontdekking nog niet officiëel gepubliceerd.

Bron: The Independent"

zo zie je het nut van scheten laten maar weer.


Mja...is wel vergezocht, maar als het klopt kan dat wel vette gevolgen hebben.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-08-2005 18:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Er is in ieder geval water....



[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 02-08-2005 18:49]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2005 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kun jij daaraan zien dat dat water is?

Les 1 scheikunde: niet alles wat er als water uitziet ... is water .....


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen