IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : De landing op Mars Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-01-2004 23:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Laat ik voorop stellen dat ik de waarheid ook niet weet,en dat ik niet de behoefte heb om de dingen zoals ik ze zie te bewijzen.Maar toch vind ik het raar dat toen ik op de kleuterschool zat, wij daar in een contstante battle waren met de kinderen van de kleuterschool ernaast (die waren christelijk), waarom? Ik weet het niet maar misschien is het een natuurlijke reactie ofzo omdat er een hek tussen zit. Ik geloof wel degelijk dat de meeste godsdiensten hele goede dingen nastreven, maar ik zie ook heel veel ellende door diezelfde godsdiensten (oorlogen, mensen die gaan twijfelen en daardoor uiteindelijk in een inrichting terecht komen).Maar euh ik zou zeggen ; genoeg offtopic geluld


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 20-01-2004 7:51 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 19 januari 2004 23:00 schreef BARABAS het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik de waarheid ook niet weet,en dat ik niet de behoefte heb om de dingen zoals ik ze zie te bewijzen.Maar toch vind ik het raar dat toen ik op de kleuterschool zat, wij daar in een contstante battle waren met de kinderen van de kleuterschool ernaast (die waren christelijk), waarom? Ik weet het niet maar misschien is het een natuurlijke reactie ofzo omdat er een hek tussen zit. Ik geloof wel degelijk dat de meeste godsdiensten hele goede dingen nastreven, maar ik zie ook heel veel ellende door diezelfde godsdiensten (oorlogen, mensen die gaan twijfelen en daardoor uiteindelijk in een inrichting terecht komen).Maar euh ik zou zeggen ; genoeg offtopic geluld

en de andere helft van de oorlogen gaat over olie en eten... kan je dus ook nie meer auto rijden en eten


yo yo wassup nigga bitches in da house


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-01-2004 11:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 7:51 schreef bas_bin_laden het volgende:
en de andere helft van de oorlogen gaat over olie en eten... kan je dus ook nie meer auto rijden en eten
Dat is een geldkwestie. Dat daar oorlogen over gevoerd worden is minder onlogisch dan dat mensen elkaar afslachten omdat ze net even in iets anders geloven.
Tenminste uiteindelijk geloven (gelovige) mensen allemaal in dezelfde "god", alleen interpreteren ze het net even iets anders.

Ontopic: iemand Mars Attacks gezien?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 11:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 11:48 schreef NecRobert het volgende:
Dat is een geldkwestie. Dat daar oorlogen over gevoerd worden is minder onlogisch dan dat mensen elkaar afslachten omdat ze net even in iets anders geloven.



Newsflash: de religieuze oorlogen gaan ook om geld en macht....alleen hebben ze een andere kapstok.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-01-2004 11:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 11:51 schreef Chelman het volgende:
Newsflash: de religieuze oorlogen gaan ook om geld en macht....alleen hebben ze een andere kapstok.
Dat is juist het onzinnige!
Wat heeft iets waarin je gelooft in eerste instantie nou met geld en macht te maken??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 12:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 11:58 schreef NecRobert het volgende:
Dat is juist het onzinnige!
Wat heeft iets waarin je gelooft in eerste instantie nou met geld en macht te maken??


Nee, zo bedoel ik het niet.

Mensen zijn bereid om te vechten voor iets waar ze in geloven (way of life, religie etc.). Neem nu een paar op geld en macht beluste leiders die hun volk wijsmaken dat hun geloof in gevaar is en ze gaan vechten....terwijl het eigenlijk om gewin van de leider gaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-01-2004 12:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 12:00 schreef Chelman het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet.

Mensen zijn bereid om te vechten voor iets waar ze in geloven (way of life, religie etc.). Neem nu een paar op geld en macht beluste leiders die hun volk wijsmaken dat hun geloof in gevaar is en ze gaan vechten....terwijl het eigenlijk om gewin van de leider gaat.
Tsja, je hebt helemaal gelijk hoor alleen ik begrijp die mensen gewoon niet. Hoe kan een geloof nou in gevaar zijn? Dat is toch een persoonlijk iets?? Maar dat zal ik wel nooit begrijpen.
Als mensen het gevaar lopen dat ze door geldgebrek en hongersnood moeten lijden, dat is toch wel iets logischer om voor te vechten.
Dat bedoel ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 16:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 7:51 schreef bas_bin_laden het volgende:
en de andere helft van de oorlogen gaat over olie en eten... kan je dus ook nie meer auto rijden en eten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 20-01-2004 16:34 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

De landing van Sars!

Where all doomed!


Uit liefde voor ZM.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 20-01-2004 16:50 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 20 januari 2004 16:33 schreef BARABAS het volgende:


jij zegt dat veel oorlogen over religie gaan.... de andere helft over olie en aardgas


yo yo wassup nigga bitches in da house


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 19:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 20-01-2004 19:23 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

spam


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2004 23:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:34 schreef adder het volgende:
De landing van Sars!

Where all doomed!
Waar allemaal gedoemd!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-01-2004 23:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2004 23:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:46 schreef Chelman het volgende:
Ook mooi om te horen dat nog niet iedereen aan de ziekte: 'Bush zei het dus is het fout' bezweken is.

Ik vind verder onderzoek naar Mars ook niet verkeerd. Maar voor een astronaut is het m.i. nog te vroeg. Dat is zó duur en zó risicovol, volgens mij kan je beter eerst tien robotjes erheen sturen en die hier door tien wetenschappers laten bedienen.
Zo'n astronaut moet heen én terug en bovendien is het er hoogst-hoogst-hoogstwaarschijnlijk maar ééntje omdat er anders helemaal een astronomische hoeveelheid aan brandstof meegezeuld mag worden. Één iemand om alle eventuele problemen en defecten het hoofd te bieden. Om nog maar te zwijgen van het effect dat zo'n totaal isolement teweeg kan brengen. Dat gaat mijn werkgever niet verzekeren hoor .

Onderzoek naar Mars is verder een uitstekend idee, en een bemande vlucht naar Mars is politiek gezien een nog uitstekender idee. Maar ik vind het net zoiets als proberen een vierjarig kind van de hoge duikplank te laten springen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 23:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat klopt er zitten nog veel haken en ogen aan, het doel is echter lovenswaardig.

Ook lovenswaardig is om weer met enige regelmaat bijdragen van Dwaalnicht te lezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 21-01-2004 11:46 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 23:16 schreef Misanthrope het volgende:
Waar allemaal gedoemd!

Godver Ik had het zelf nog niet door.

Normaal heb ik geen problemen met mijn engels hoor. Mijn handen typen gewoon sneller dan mijn hersens werken.


Uit liefde voor ZM.


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 24-01-2004 21:00 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Wanneer landt de 2e rover 'Opportunity' op Mars? Ik dacht namelijk dat dat gepland was voor vandaag?


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2004 15:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hebben jullie die "fossiel"foto al gezien. zeer spectaculair. net een schedel van een geit.het zal waarschijnlijk een rare rotsformatie zijn maar boeiend blijft het.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-02-2004 16:49 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Wat dacht je van deze foto?


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2004 18:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2004 16:49 schreef Vampire John het volgende:
Wat dacht je van deze foto?



Geen foto te zien John.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-02-2004 20:28 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik zie hem toch Echt Attila; photoshop weliswaar, maar een mooie foto van Mars


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 11-02-2004 22:07 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Sorry voor ut posten van een topic zonder dak deze gezien had . Bedankt filosofem

Maar ut zou wel mogelijk moeten zijn om Mars te koloniseren, alleen is ut een beetje nutteloos. Voor het geld dat je nodig hebt om 100 mensen op Mars te laten wonen kun je hier in Afrika ruim een miljoen mensen een jaar lang in leven houden!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 22:07 schreef headbanger013 het volgende:
Sorry voor ut posten van een topic zonder dak deze gezien had . Bedankt filosofem

Maar ut zou wel mogelijk moeten zijn om Mars te koloniseren, alleen is ut een beetje nutteloos. Voor het geld dat je nodig hebt om 100 mensen op Mars te laten wonen kun je hier in Afrika ruim een miljoen mensen een jaar lang in leven houden!

Meestal moeten mensen zichzelf in leven houden. Iets dat in Afrika vaak niet lukt -- de discussie woedt nog steeds of ontwikkelingshulp daar nu wel of niet de hand in heeft.

Mars koloniseren is in beginsel een prima idee, totdat we een betere planeet tegenkomen natuurlijk . Voorwaarrrrrts MARS!



(sorry voor die belachelijk slechte woordspeling)


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 11-02-2004 23:49 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 11 februari 2004 22:07 schreef headbanger013 het volgende:
Sorry voor ut posten van een topic zonder dak deze gezien had . Bedankt filosofem

Maar ut zou wel mogelijk moeten zijn om Mars te koloniseren, alleen is ut een beetje nutteloos. Voor het geld dat je nodig hebt om 100 mensen op Mars te laten wonen kun je hier in Afrika ruim een miljoen mensen een jaar lang in leven houden!


Mja, wat levert al die ontwikkelingshulp nu op? Corrupte leiders met 50 Rolls Royces voor de deur...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen