IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Rob Oudkerk de hoerenloper. Nou en? Vorige pagina | Volgende pagina
Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 12:41 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Hmm hoe dan ook, als wethouder moet je eenmaal wat meer aan de regels houden dan de meeste Nederlanders en gewoon je mond houden over prive zaken tegenover journalisten. Wat Rob Oudkerk in zijn priveleven doet, kan me niet boeien. Hij heeft alleen in zijn hoedanigheid als wethouder van Amsterdam geen krediet meer en is daarmee politiek niet meer te redden.


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 12:47 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Hmm had liever eigenlijk gehad dat figuren als Balkenende en Donner waren betrapt op coke snuiven en hoerenlopen. Dat zijn de twee ergste moraalridders van het kabinet..bah


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2004 13:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 12:47 schreef Konkhra het volgende:
Hmm had liever eigenlijk gehad dat figuren als Balkenende en Donner waren betrapt op coke snuiven en hoerenlopen. Dat zijn de twee ergste moraalridders van het kabinet..bah
Verklaar U nader?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 13:11 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Omdat Balkenende en Donner voor mij de verpersonelijking zijn van het zeikerige en prekerige gedoe waar het CDA erg goed in is. Als je het satiredebat gevolgd heb, snap je heel goed wat ik bedoel


Glory, Glory, what one hell of a way to die


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-01-2004 13:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:11 schreef Konkhra het volgende:
Omdat Balkenende en Donner voor mij de verpersonelijking zijn van het zeikerige en prekerige gedoe waar het CDA erg goed in is. Als je het satiredebat gevolgd heb, snap je heel goed wat ik bedoel

[oftopic] Jij bent nieuw! Heb jij je al voorgesteld?

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-01-2004 13:16]


Subtiel kamerolifantje


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 13:18 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Nope, heb ik nog niet gedaan..bij deze dan


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2004 13:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:11 schreef Konkhra het volgende:
Omdat Balkenende en Donner voor mij de verpersonelijking zijn van het zeikerige en prekerige gedoe waar het CDA erg goed in is. Als je het satiredebat gevolgd heb, snap je heel goed wat ik bedoel

Waar baseer je het op dat het CDA daar goed in is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 13:25 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Goed om mijn eerdere voorbeeld over het satiredebat aan te halen. In het programma "Kopspijkers" werd regelmatig het koningshuis en politieke figuren op de korrel genomen. Beide instituten zijn dankbare onderwerpen voor de satire en caberet in het algemeen. Kijk maar eens naar een gemiddelde show van Wim Kan. Op een gegeven moment gingen Balkenende en Donner op barikaden staan om te vertellen het moreel onjuist is om de de politiek en het koningshuis zo op de korrel te nemen. Dat noem ik politiek de moraalridder uithangen


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2004 13:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hoe defenieer jij moraal? En wat vindt je er slecht aan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 13:41 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Moraal: je eigen stelsel van normen en waarden al dan niet gebaseerd op godsdienst en dergelijke.

Aan moraal an sig is niks mis mee, het wordt pas vervelend wanneer je eigen moraal wil gaan opdringen aan grote groepen mensen die er niks van moeten hebben. Iets wat Donner en Balkenende gepoogd hebben te doen in mijn optiek


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2004 13:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:41 schreef Konkhra het volgende:
Moraal: je eigen stelsel van normen en waarden al dan niet gebaseerd op godsdienst en dergelijke.

Aan moraal an sig is niks mis mee, het wordt pas vervelend wanneer je eigen moraal wil gaan opdringen aan grote groepen mensen die er niks van moeten hebben. Iets wat Donner en Balkenende gepoogd hebben te doen in mijn optiek
Is dat niet de gehele bedoeling van politiek? De normen en waarden die 'algemeen' worden geacht, 'opdringen' aan het gehele volk? Doen andere politieke leiders in principe niet precies hetzelfde, door te zeggen 'het moet wel kunnen'?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 13:53 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Politiek bedrijven hangt van normen en waarden/moraal aan elkaar. Maar ik denk dat het minstens zo belangrijk is om de tijdsgeest aan te voelen en daar hoort het leveren van kritiek op de gevestigde orde bij. En dat doet satire. Het stelt onderwerpen op een vermakelijke manier aan de kaak. Maar hoe definier jij moraal en wat vind je zo goed aan Balkenende en co en het CDA? Met Balkenende als premier kan je nog lang gaan wachten op herstel van Nederlands glorie


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2004 14:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:53 schreef Konkhra het volgende:
Politiek bedrijven hangt van normen en waarden/moraal aan elkaar. Maar ik denk dat het minstens zo belangrijk is om de tijdsgeest aan te voelen en daar hoort het leveren van kritiek op de gevestigde orde bij. En dat doet satire. Het stelt onderwerpen op een vermakelijke manier aan de kaak. Maar hoe definier jij moraal en wat vind je zo goed aan Balkenende en co en het CDA? Met Balkenende als premier kan je nog lang gaan wachten op herstel van Nederlands glorie
Dat zie je dus verkeerd. Voor die Nederlandse glorie is een ge-oliede economie nodig alsmede een doorbreking van de 'gedwongen verzorgingsstaat'/het recht van de zwakkeren is het hoogste recht. Het meer investeren in de economie leidt a: tot nog grotere schulden b: tot een nog grotere invloed van de overheid op de economie en de maatschappij, wat dus weer een stap dichter bij het communisme is c: Met het oog op de vergrijzing en andere toekomstige grote uitgaven, moeten we onze financieele zaken binnen korte tijd op orde krijgen, omdat we onszelf anders binnen korte tijd van rijk Westers land tot arm 3e wereldland omtoveren. Juist door te bezuinigen is de Nederlandse economie weer een toekomst gegeven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 14:20 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Hmm je wijkt wel heel erg af van het onderwerp waar we eerst mee begonnen zijn. Maar goed, politiek gezien legt Nederland natuurlijk weinig gewicht in de schaal en militair stellen we natuurlijk helemaal niks voor. Neerlands gloriedagen lagen in de 16e en 17e eeuw toen de VOC de handel domineerde, Amsterdam de belangrijkste stapelmarkt ter wereld was en Micheal de Ruyter en Cornelis Tromp de schrik van Engelsen en de Fransen waren


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 14:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

On topic sletten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 15:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
In geval van Oudkerk is er niet ingedrongen in zijn privesfeer. Hij heeft het zelf verteld....

Hij wilde gewoon neuken met Heleen van Rooyen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-01-2004 16:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 15:35 schreef ghoulliette het volgende:
Hij wilde gewoon neuken met Heleen van Rooyen

Dat vind ik nou een schoolvoorbeeld van een vies wijf.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 16:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat vind ik nou een schoolvoorbeeld van een vies wijf.

zal ze ook ongetwijfeld zijn, heb haar boeken niet gelezen trouwens maar ze is wel het soort Nederlandse schrijver dat over neuken met honden zal schrijven. (zoals in Isabelle geloof ik)


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-01-2004 16:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:19 schreef ghoulliette het volgende:
zal ze ook ongetwijfeld zijn, heb haar boeken niet gelezen trouwens maar ze is wel het soort Nederlandse schrijver dat over neuken met honden zal schrijven. (zoals in Isabelle geloof ik)


Beter honden dan babies.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-01-2004 16:22 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat vind ik nou een schoolvoorbeeld van een vies wijf.


Leuk onderwerp voor een toppic: vieze wijven
(of is dat er al)


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 16:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:21 schreef campske666 het volgende:
Beter honden dan babies.


Ja, honden rekken meer mee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-01-2004 13:58 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ik vind het weer zo een uitgemelkt onderwerp, die Oudkerk is een vies kereltje waar je niets mee te maken mee zou willen hebben.
Maar er wordt door de media weer zoveel aandacht aan hem besteedt (gisteren in NOVA) dat hij steeds meer begint te lijken op Bram Peper.

Beiden zijn trouwens verachtelijke sujeten.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:22 schreef Chelman het volgende:
Ja, honden rekken meer mee.
Ervaring?


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 14:02 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 13:58 schreef Aeolus het volgende:
Ik vind het weer zo een uitgemelkt onderwerp, die Oudkerk is een vies kereltje waar je niets mee te maken mee zou willen hebben.
Maar er wordt door de media weer zoveel aandacht aan hem besteedt (gisteren in NOVA) dat hij steeds meer begint te lijken op Bram Peper.

Beiden zijn trouwens verachtelijke sujeten.


Misschien een leuke topic? "Wie zijn de meest verachtelijke figuren in de politiek"?Balkenende op stip bovenaan..wat een slappe vaatdoek is het toch..geen charisma, helemaal niks


Glory, Glory, what one hell of a way to die


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 26-01-2004 13:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

het valt me op dta als er over het prive leven van rechtse politici wordt gepraat het blijkbaar terecht is en als er over linkse politici iets maar vbuitenkomt wordt er gelijk met termen als "fatsoensrakkers" en "daar zullen ze wel weer munt uit willen" in de rondte geslingerd wordt....




Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen