IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Rob Oudkerk de hoerenloper. Nou en? Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-01-2004 13:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 januari 2004 13:18 schreef enforcer het volgende:
het valt me op dta als er over het prive leven van rechtse politici wordt gepraat het blijkbaar terecht is en als er over linkse politici iets maar vbuitenkomt wordt er gelijk met termen als "fatsoensrakkers" en "daar zullen ze wel weer munt uit willen" in de rondte geslingerd wordt....




Onzin, voorstanders van rechtse politici zullen precies hetzelfde doen en omgekeerd....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2004 13:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

enforcer heeft wel gelijk dat van linkse politici een fatsoenlijker/politiek correcter beeld verwacht wordt dan van rechtse politici. Simpelweg omdat het een van hun strijdpunten is.

Zelfde reden als waarom linkse partijen gevoeliger zijn voor acties van actie en belangengroepen als greenpeace en Amnesty International.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2004 19:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 13:30 schreef ghoulliette het volgende:
enforcer heeft wel gelijk dat van linkse politici een fatsoenlijker/politiek correcter beeld verwacht wordt dan van rechtse politici. Simpelweg omdat het een van hun strijdpunten is.

Zelfde reden als waarom linkse partijen gevoeliger zijn voor acties van actie en belangengroepen als greenpeace en Amnesty International.


In Nederland lijkt het CDA mij het meest kwetsbaar wat betreft fatsoen. Omdat zij zelf zo lopen te drammen. Denk eens aan de impact van een foto van Balkenende met een joint (om over prostituees maar te zwijgen).


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-01-2004 20:25 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Atilla, wil je a.u.b. niet meer m'n gedachten lezen voordat ik wil posten?

Als een hoge cda-er betrapt zou worden bij hoeren of in 'n koffeeshop zou de media wel denk ik harder erop ingaan, simpelweg omdat het al een cda-er is en die partij nu eenmaal een bepaald "squeaky-clean" imago probeert uit te dragen...

Of dit rechtvaardig is?

Dat de media vaak een eenzijdig beeld geeft kan toegegeven worden, maar feit blijft dat die man wel op een plek is geweest waar vrouwenrechten en legaliteit nu niet bepaald hoog in het vaandel staan, waardoor zijn functioneren ernstig is belemmert, in gesprekken met zijn collega's zal hij zowiezo (tenzij het zelf een hoerenloper is ) in achting gedaald zijn, waardoor discussie en beleidvorming moeilijker wordt.

Bovendien is hij publiek bekend geworden als zijnde een minder betrouwbaar persoon, waardoor een politiek verantwoordelijke functie ook ernstig vermoeilijkt is.

Als het geen politicus was geweest was er geen vuiltje aan de lucht, hoewel de stank van (une petite peu) hypocriete PC wel weer walmt door ons kikkerlandje...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 26-01-2004 20:27 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Erg sneu allemaal!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 20:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 20:25 schreef Phriar het volgende:
(...) in gesprekken met zijn collega's zal hij zowiezo (tenzij het zelf een hoerenloper is ) in achting gedaald zijn, waardoor discussie en beleidvorming moeilijker wordt.

Bovendien is hij publiek bekend geworden als zijnde een minder betrouwbaar persoon, waardoor een politiek verantwoordelijke functie ook ernstig vermoeilijkt is.

(...)


Ik snap die link dus echt absoluut niet...

Als iemand jou voor tuig uitmaakt omdat je wel eens blowt, dan vind je dat absoluut onterecht, maar als een politicus een "misstap" begaat, is-ie ineens helemaal niet betrouwbaar meer en zo... Er wordt echt altijd met 2 maten gemeten...

Neem bijvoorbeeld de affaire Clinton / Lewinsky. Ik vond Clinton na de hele affaire nog net zo'n goede president als voor dat die affaire bekend werd. Misschien geen goede echtgenoot, maar wel een goede president...

Waarom zou Oudkerk bij zijn mede-politici in achting moeten dalen? Ja, omdat mensen nogal kortzichtig en hypocriet (kunnen) zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2004 20:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 20:35 schreef altx het volgende:
Ik snap die link dus echt absoluut niet...

Als iemand jou voor tuig uitmaakt omdat je wel eens blowt, dan vind je dat absoluut onterecht, maar als een politicus een "misstap" begaat, is-ie ineens helemaal niet betrouwbaar meer en zo... Er wordt echt altijd met 2 maten gemeten...



Het gaat erom dat ze in A'dam over de sluiting van de tippelzone discussieren bijvoorbeeld. Oudkerk kan door de oppositie ongeacht welke standpunt hij inneemt makkelijk onderuitgehaald worden. Dat is een risico dat ik als PvdA (spuug, spuug,pruttel ) niet zou willen lopen bij belangrijke beslissingen.

Wat Clinton/Lewinsky betreft ging het om een zaak waarbij sprake was van een dubieuze moraal maar niet van een wetsovertreding. In geval van Oudkerk was dat wel zo: coke is illegaal, het is gedocumenteerd dat hij hoeren bezocht toen het nog NIET legaal was, ook is een bezoek aan de tippelzonen (i.t.t. de 'nette' clubs) een oogluikende toestemming voor allerlei louche zaakjes die met vrouwenhandel e.d. te maken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-01-2004 20:41]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 20:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 20:39 schreef Chelman het volgende:
Het gaat erom dat ze in A'dam over de sluiting van de tippelzone discussieren bijvoorbeeld. Oudkerk kan door de oppositie ongeacht welke standpunt hij inneemt makkelijk onderuitgehaald worden. Dat is een risico dat ik als PvdA (spuug, spuug,pruttel ) niet zou willen lopen bij belangrijke beslissingen.

Wat Clinton/Lewinsky betreft ging het om een zaak waarbij sprake was van een dubieuze moraal maar niet van een wetsovertreding. In geval van Oudkerk was dat zo: coke is illegaal, het is gedocumenteerd dat hij hoeren bezocht toen het nog NIET legaal was, ook is een bezoek aan de tippelzonen (i.t.t. de 'nette' clubs) een oogluikende toestemming voor allerlei louche zaakjes die met vrouwenhandel e.d. te maken hebben.


Ja, maar dan nog, je gelijk halen door op de man te spelen, is een van de dingen die in een discussie eigenlijk niet getolereerd (horen te) worden.
Kijk de theorie over drogredenen er maar eens op na...

Zuiver theoretisch zou een politicus de grootste crimineel kunnen zijn, om de simpele reden dat je al die dingen er eigenlijk niet bij hoort te halen... Maar ik ben het met je eens dat de praktijk nogal eens anders uitpakt (voornamelijk om de reden die ik in mijn vorige post al aangaf...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 21:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 20:44 schreef altx het volgende:
Ja, maar dan nog, je gelijk halen door op de man te spelen, is een van de dingen die in een discussie eigenlijk niet getolereerd (horen te) worden.
Kijk de theorie over drogredenen er maar eens op na...

Zuiver theoretisch zou een politicus de grootste crimineel kunnen zijn, om de simpele reden dat je al die dingen er eigenlijk niet bij hoort te halen... Maar ik ben het met je eens dat de praktijk nogal eens anders uitpakt (voornamelijk om de reden die ik in mijn vorige post al aangaf...).


En wat ik hier nog ff aan toe wil voegen: Stel nu dat iemands (eventueel) illegale handelingen niet naar buiten gebracht worden. Gaat dan ineens op, wat niet weet, dat niet deert?

Met andere woorden: Zou Oudkerk een betrouwbaarder politicus zijn, als deze feiten niet naar buiten gebracht waren?

In de praktijk blijkt dat veelal het antwoord hierop toch weer "ja" zal zijn, hetgeen weer de kortzichtigheid en hypocrisie van ons mensen aantoont...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-01-2004 22:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

even ter ontspanning:





Oud Vuil.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2004 19:29 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Wat mij betreft mag Rob Oudkerk net zoveel hoeren neuken als hij zelf wil. Het gaat hier om twee volwassen mensen die een transactie hebben afgesloten met instemming van allebei en ik keur hoerenbezoek niet af. Ik ga er van uit dat hij die hoeren niet in zijn functie van wethouder bezoekt. De enige die hij m.b.t. dit onderwerp verantwoording schuldig is, is zijn echtgenote. Als ik erachter kwam dat mijn vriend hoeren bezocht zou ik hem er meteen uitzetten maar dat is iets tussen ons.

Cocaine snuiven is en blijft echter illegaal. Vandaar dat Oudkerk dit ook blijft ontkennen denk ik.

Over een paar jaar zal het gelukkig anders werken. Burgemeesters en wethouders worden dan gekozen i.p.v. geplaatst door de regering. Ik zou dan zeker niet op hem stemmen. Hij heeft gewoon zijn hersens niet gebruikt en dat zal iemand in zo'n hoge positie toch ten alle tijden moeten doen. Anders had die sukkel H. van Rooyen niet in vertrouwen genomen. Hij had moeten begrijpen dat dat consequenties had.



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-01-2004 19:42 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Van mij mag ie naar de hoeren...
Als ie maar goed functioneerd in zn werk!

Wat hij in prive doet maakt echt geen fuck uit!


"Sehnsucht"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 27-01-2004 20:08 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 19:42 schreef Rammsteiner het volgende:
Van mij mag ie naar de hoeren...
Als ie maar goed functioneerd in zn werk!

Wat hij in prive doet maakt echt geen fuck uit!


Als politicus moet je je ervan bewust zijn dat mensen en media extra op je letten en er altijd figuren zijn die je door de modder willen halen. In een publieke en beladen functie als wethouder dien je van onbesproken gedrag te zijn. Door wat er gepubliceerd is over Oudkerk was hij zijn geloofwaardigheid kwijt en daarom politiek niet meer te handhaven.


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 27-01-2004 20:30 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 januari 2004 20:08 schreef Borgia II het volgende:
Als politicus moet je je ervan bewust zijn dat mensen en media extra op je letten en er altijd figuren zijn die je door de modder willen halen. In een publieke en beladen functie als wethouder dien je van onbesproken gedrag te zijn. Door wat er gepubliceerd is over Oudkerk was hij zijn geloofwaardigheid kwijt en daarom politiek niet meer te handhaven.



Juist...
Dat klopt
En ik vind dit hele principe te gek voor woorden!
Kutmedia


"Sehnsucht"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2004 20:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 20:08 schreef Borgia II het volgende:
Als politicus moet je je ervan bewust zijn dat mensen en media extra op je letten en er altijd figuren zijn die je door de modder willen halen. In een publieke en beladen functie als wethouder dien je van onbesproken gedrag te zijn. Door wat er gepubliceerd is over Oudkerk was hij zijn geloofwaardigheid kwijt en daarom politiek niet meer te handhaven.



Stel nou dat er geen media waren... Ok, niet helemaal realistisch... Of stel dat de media niet objectief zijn cq. mogen zijn (door middel van censuur)...

Volgens genoemd principe zijn politici dan ineens een stuk geloofwaardiger...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-01-2004 9:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

feit is gewoon dat de media in Nederland een groot links complot is...

Laatst werd zelfs bekend dat zelfs bij het NOS journaal er een zwaar linkse cultuur heerst.

Zo zal links altijd in een positiever daglicht gesteld worden en rechts veel negatiever voorgesteld worden, maar het ergste is dat ze dat doen met een schijn van objectiviteit er overheen!

je kan een mening dan snel voor een feit aanzien!



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-01-2004 16:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 26 januari 2004 20:35 schreef altx het volgende:
Ik snap die link dus echt absoluut niet...

Als iemand jou voor tuig uitmaakt omdat je wel eens blowt, dan vind je dat absoluut onterecht, maar als een politicus een "misstap" begaat, is-ie ineens helemaal niet betrouwbaar meer en zo... Er wordt echt altijd met 2 maten gemeten...

Neem bijvoorbeeld de affaire Clinton / Lewinsky. Ik vond Clinton na de hele affaire nog net zo'n goede president als voor dat die affaire bekend werd. Misschien geen goede echtgenoot, maar wel een goede president...

Waarom zou Oudkerk bij zijn mede-politici in achting moeten dalen? Ja, omdat mensen nogal kortzichtig en hypocriet (kunnen) zijn...


Ik zal je daar zeker niet op aanvallen omdat ik het in de laatste zin die ik heb gepost heb gezegd dat ik het dus in feite met je eens ben...

Ik heb alleen gezegd dat ik het kan begrijpen dat hij op moet stappen, omdat ik de argumenten die achter zijn vertrek liggen wel inzie.

En dat het hypocriet is en vals heb ik zelf ook gezegd...

beter lezen volgende keer


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-01-2004 17:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 20:42 schreef altx het volgende:
Stel nou dat er geen media waren... Ok, niet helemaal realistisch... Of stel dat de media niet objectief zijn cq. mogen zijn (door middel van censuur)...



Oei...denkfoutje altox! Censuur is nooit objectief aangezien altijd volgens subjectieve (door een bepaalde groepering bedachte) criteria toegepast wordt.

quote:

Volgens genoemd principe zijn politici dan ineens een stuk geloofwaardiger...


Nee ze zijn niet geloofwaardiger. Echter zodra niks over ze naar buiten komt zijn ze niet ONgeloofwaardiger. Een zeer wezenlijk verschil.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-01-2004 17:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 9:26 schreef enforcer het volgende:
feit is gewoon dat de media in Nederland een groot links complot is...

Laatst werd zelfs bekend dat zelfs bij het NOS journaal er een zwaar linkse cultuur heerst.

Zo zal links altijd in een positiever daglicht gesteld worden en rechts veel negatiever voorgesteld worden, maar het ergste is dat ze dat doen met een schijn van objectiviteit er overheen!

je kan een mening dan snel voor een feit aanzien!

Je denkt toch niet werkelijk dat dit een klassiek rollenpatroon is, of wel? Die indruk krijg ik namelijk.


Touché, pussycat!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2004 18:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 17:02 schreef Chelman het volgende:
Oei...denkfoutje altox! Censuur is nooit objectief aangezien altijd volgens subjectieve (door een bepaalde groepering bedachte) criteria toegepast wordt.
(...)



Hmz, ik wil niet vervelend zijn maar begrijpen we elkaar nog wel?

Ik meen in mijn post toch echt te lezen dat censuur een subjectief fenomeen is... Heb ik mezelf dan zo onduidelijk uitgedrukt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2004 18:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:59 schreef Phriar het volgende:
Ik zal je daar zeker niet op aanvallen omdat ik het in de laatste zin die ik heb gepost heb gezegd dat ik het dus in feite met je eens ben...

Ik heb alleen gezegd dat ik het kan begrijpen dat hij op moet stappen, omdat ik de argumenten die achter zijn vertrek liggen wel inzie.

En dat het hypocriet is en vals heb ik zelf ook gezegd...

beter lezen volgende keer


Hmz, mijn post was trouwens geen aanval... Ik heb gewoon een nogal duidelijke manier van mijn mening ventileren...

Maar we zijn het dan in grote lijnen met elkaar eens op 1 detail na: de conclusie. Ik kan persoonlijk namelijk niet steeds niet helemaal begrijpen waarom hij op zou moeten stappen, om de redenen die ik al genoemd heb.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2004 18:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 17:02 schreef Chelman het volgende:
(...)
Nee ze zijn niet geloofwaardiger. Echter zodra niks over ze naar buiten komt zijn ze niet ONgeloofwaardiger. Een zeer wezenlijk verschil.


OK, maar de strekking was duidelijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 15:23 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ik wou dat dat er wat meer aanbod in de verschillende media-kanalen was. Ze berichten toch vaak hetzelfde. Dat Robbie hoeren neemt; dat werd in alle journaals toch breed uitgesmeerd. Als ze daar 5 minuten ipv een half uur over hadden gedaan had ik het ook wel geweten. Maar ja; kijkcijfers heerschen en een politicus die buiten het potje piest dat vinden de meeste mensen toch interessant.





Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-02-2004 2:29 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

gelukkig krijgen we een moslim als opvolger


Follow the freezing moon...


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-02-2004 13:45 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 2:29 schreef Freduk het volgende:
gelukkig krijgen we een moslim als opvolger


Stel je voor zeg...straks is het een moslim die buiten de deur neukt. Shit...



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen