IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verhoogde dreiging terreuraanslagen Vorige pagina | Volgende pagina
Skull
Usericon van Skull
Posted 22-07-2004 20:27 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Ik woon in Nijmegen, en ik heb er nog verdacht weinig van meegekregen eerlijk gezegd


- Mutatis mutandis -


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 22-07-2004 20:31 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 20:27 schreef Skull het volgende:
Ik woon in Nijmegen, en ik heb er nog verdacht weinig van meegekregen eerlijk gezegd


Ik vind dit allemaal maar uitermate vreemd, het lijkt wel alsof men geen paniek wil zaaien. Er stond laatst ook een stuk in de krant dat Amerika ruim van tevoren al had kunnen weten van 11/9, maar dat ze de signalen niet serieus namen. Is in principe ook wel logisch met de additude van dat "almachtige Amerika".


Kankerlul


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-07-2004 16:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik slaap er niet minder om... als het gebeurt, dan gebeurt het toch wel.


no text supplied


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-07-2004 16:29 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik snap niet waarom de potentiele terroristen slechts in de gaten worden gehouden
en gezien hun leeftijd, zijn de ouders ook niet deels verantwoordelijk voor het gedrag ?

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 23-07-2004 16:29]



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-07-2004 18:16 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 16:29 schreef Vinay het volgende:
ik snap niet waarom de potentiele terroristen slechts in de gaten worden gehouden
en gezien hun leeftijd, zijn de ouders ook niet deels verantwoordelijk voor het gedrag ?


Gisteren toch nog een verontrustend feitje gehoord in het late NOS journaal. 1 van de mannen die is opgepakt was al bekend bij justitie, zo had hij een gewapende overval gepleegd op een supermarkt. Hierbij werden onder andere Uzi's en Kalashnikovs gebruikt. Hij was hierbij samen met 4 andere mannen van dezelfde afkomst. Later werd hij aangehouden door de politie op verdenking het plannen van een terroristische aanslag. In zijn huis werden onder andere verboden chemicaliën en plattegronden van overheidsgebouwen gevonden. Wegens gebrek aan bewijs (ok, spullen om mensen mee uit te moorden zijn blijkbaar niet verdacht) is hij toen weer vrijgelaten. En nu komen deze zelfde mensen wéér in aanraking met de politie en worden ze wéér vrijgelaten. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Dat is nog niet alles, die 17 jarige "'R'dammer" en zijn 4 kameraden werken nouw samen met een man, zijn naam ben ik even kwijt, iets van Abel Alim A. ofzo, deze zelfde manzit nu vast omdat hij naar alle waarschijnlijkheid achter de zelfmoordaanslagen in Madrid zat. De 5 mannen kregen direct instructies van deze Abdel. Bovendien staat dezelfde Abdel direct in verband met het beruchtte Al-Quaida netwerk.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 23-07-2004 18:16]


Kankerlul


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-07-2004 20:35 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 23 juli 2004 18:16 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
In zijn huis werden onder andere verboden chemicaliën en plattegronden van overheidsgebouwen gevonden. Wegens gebrek aan bewijs (ok, spullen om mensen mee uit te moorden zijn blijkbaar niet verdacht) is hij toen weer vrijgelaten. En nu komen deze zelfde mensen wéér in aanraking met de politie en worden ze wéér vrijgelaten. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Dat is nog niet alles, die 17 jarige "'R'dammer" en zijn 4 kameraden werken nouw samen met een man, zijn naam ben ik even kwijt, iets van Abel Alim A. ofzo, deze zelfde manzit nu vast omdat hij naar alle waarschijnlijkheid achter de zelfmoordaanslagen in Madrid zat. De 5 mannen kregen direct instructies van deze Abdel. Bovendien staat dezelfde Abdel direct in verband met het beruchtte Al-Quaida netwerk.

de rechterlijke macht heeft geen contact met de realiteit , misschien komt dat omdat ze zelf niet actief bezig zijn met problemen oplossen , en geen ervaring is op het gebied van terrorisme bestrijding



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 18:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 20:35 schreef Vinay het volgende:
de rechterlijke macht heeft geen contact met de realiteit , misschien komt dat omdat ze zelf niet actief bezig zijn met problemen oplossen , en geen ervaring is op het gebied van terrorisme bestrijding


Dat merk je inderdaad vaak met van die hoge juppen vooral als ze in de politiek zitten, die leven echt in een soort andere wereld, nemen allerlei beslissingen terwijl die vaak absoluut onlogisch lijken voor burgers omdat zij inderdaad niet te kampen hebben met de alledaagse problemen die wij voor de kiezen krijgen. Ze leven tenslotte niet in hetzelfde milieu als wij en kunnen in mijn ogen zo nooit een situatie echt goed inschatten. Ik denk wel dat dit gevaarlijk kan zijn aangezien er in het rapport dat afgelopen week is uitgekomen "9/11" ook staat dat Amerika de aanslagen had kunnen voorkomen en hier allang van had kunnen weten. Omdat de situatie onderschat wordt maakt dat het des te gevaarlijker. Een land dat niet voorbereid is op aanslagen en waar het hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat "een klein landje als Nederland" hiervan de dupe word "want die terroristen bereiken daar tenslotte niks mee" zijn juist supermakkelijke doelwitten en dus des te aantrekkelijker. Ik heb trouwens een verontrustend bericht gehoord dat Nederland al een keer is ontsnapt aan een terroristische aanslag, maar dat men niet bekend wil maken waar het om gaat.


Kankerlul


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 24-07-2004 19:38 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 juli 2004 18:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat merk je inderdaad vaak met van die hoge juppen vooral als ze in de politiek zitten, die leven echt in een soort andere wereld, nemen allerlei beslissingen terwijl die vaak absoluut onlogisch lijken voor burgers omdat zij inderdaad niet te kampen hebben met de alledaagse problemen die wij voor de kiezen krijgen. Ze leven tenslotte niet in hetzelfde milieu als wij en kunnen in mijn ogen zo nooit een situatie echt goed inschatten. Ik denk wel dat dit gevaarlijk kan zijn aangezien er in het rapport dat afgelopen week is uitgekomen "9/11" ook staat dat Amerika de aanslagen had kunnen voorkomen en hier allang van had kunnen weten. Omdat de situatie onderschat wordt maakt dat het des te gevaarlijker. Een land dat niet voorbereid is op aanslagen en waar het hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat "een klein landje als Nederland" hiervan de dupe word "want die terroristen bereiken daar tenslotte niks mee" zijn juist supermakkelijke doelwitten en dus des te aantrekkelijker. Ik heb trouwens een verontrustend bericht gehoord dat Nederland al een keer is ontsnapt aan een terroristische aanslag, maar dat men niet bekend wil maken waar het om gaat.

ja , Nederland is volgens mij al een paar keer ontsnapt .

Ook is het vreemd dat er geen schaamte/onvrede bij overheid/pers is over het feit dat Nederland zo vrij/onverschillig/"tolerant" is , op dit gebied ,dat terroristen hier opgeleid zijn, en misschien nog steeds worden opgeleid ,om aanslagen te plegen elders in de wereld .

wat ik ook vreemd vind is , dat men aan de ene kant door passief gedrag/beleid bijdraagt aan terrorisme over de hele wereld , en aan de andere kant , probeert men een kennisland te zijn , dat tot de wereldtop behoort wat betreft wetenschap ,internationale rechtsspraak etc .


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 25-07-2004 9:43]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 19:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 20:27 schreef Skull het volgende:
Ik woon in Nijmegen, en ik heb er nog verdacht weinig van meegekregen eerlijk gezegd

alleen ME vanwege die NEC mafkezen.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 20:06 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:56 schreef ghoulliette het volgende:
alleen ME vanwege die NEC mafkezen.


Dat moet je hen recht in het gezicht zeggen.
Dat durf je niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 24-07-2004 20:17]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:06 schreef Faust het volgende:
Dat moet je hen recht in het gezicht zeggen.
Dan je ze voortaan geen mafkezen meer.

uh-huh


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2004 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:09 schreef ghoulliette het volgende:
uh-huh

oei .. faustje niet boos maken he


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja zo'n Fc Zwolle hooligan mag je natuurlijk niet belachelijk maken, mwuehahahaha


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 20:20 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:18 schreef ghoulliette het volgende:
Ja zo'n Fc Zwolle hooligan mag je natuurlijk niet belachelijk maken, mwuehahahaha


Mag ik effe mee lachen schaduwkutje.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 24-07-2004 20:22]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:20 schreef Faust het volgende:
Mag ik effe mee lachen schaduwkutje.

Nee, maar huilen mag wel.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 20:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Die reaktie mevrouw heeft 13 minuten geduurd. Laat me voortaan niet langer wachten meid. Ik al bijna.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-07-2004 20:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:18 schreef ghoulliette het volgende:
Ja zo'n Fc Zwolle hooligan mag je natuurlijk niet belachelijk maken, mwuehahahaha




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:38 schreef Faust het volgende:
Die reaktie mevrouw heeft 13 minuten geduurd. Laat me voortaan niet langer wachten meid. Ik al bijna.

Vind het wel een eer hoor dat je op mijn reactie wacht.. En dat 13 minuten lang ook nog!
Wou dat ik kon zeggen dat ik hetzelfde voor jou over zou hebben.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 20:47 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:45 schreef ghoulliette het volgende:
Vind het wel een eer hoor dat je op mijn reactie wacht.. En dat 13 minuten lang ook nog!
Wou dat ik kon zeggen dat ik hetzelfde voor jou over zou hebben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je moet wel kiezen. Lachen of huilen. Niet allebei. Niet kunnen kiezen is voor mietjes.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 20:51 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:49 schreef ghoulliette het volgende:
je moet wel kiezen. Lachen of huilen. Niet allebei. Niet kunnen kiezen is voor mietjes.


Nou toe zeg wijfie, ik kies voor het laatste.


MAU
Usericon van MAU
Posted 24-07-2004 21:56 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Hier zitten de perfecte terreurslachtoffers. Allemaal een stelletje bangeschijterds!
Wel eens over nagedacht dat Nederland tot aan z'n elleboog in het achterste van de Amerikaanse Neo-Conservatieven zit? Natuurlijk doet onze overheid lekker mee met die badgasten.
Of dat Saddam en Simsalabim Laden in de jaren '80 op de loonlijst van de CIA stonden? Dat Bin Laden 3 MILJARD Dollars kreeg om in Afghanistan tegen de Russen te vechten? Of dat Donald Rumsfeld, nu WEER hoge piet van defensie is, Saddam hoogstpersoonlijk de chemische wapens heeft verkocht voor zijn oorlog tegen het enge Iran? Zij zijn de 'gezichten' van het Kwaad. Zonder Kwaad zou er ook geen zogenaamd Goed bestaan en zouden de mensen al die kutgeintjes niet pikken.
Dit toneelstuk, met bijbehorende propaganda, duurt al meer dan een eeuw, inclusief de Wereldoorlogen, en gaat nu het laatste bedrijf in. De hele westerse wereld heeft staatsschulden bij particulieren, oftewel de Bilderberg-groep. De regeringsleiders dansen aan HUN touwtjes. De overheden kunnen nu weer terugvallen op Gestapo- en Stasi-achtige praktijken, dus als jij over 10 jaar geen portret van de President van Europa aan de muur hebt hangen ben je zuur.
Haal je nieuws dus niet van TV of uit de krant, met eindredacteuren die hun 'bazen' niet tegen de schenen willen schoppen. Daar heb je tegenwoordig het internet voor. Succes ermee.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-07-2004 21:57 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht



MAU
Usericon van MAU
Posted 24-07-2004 22:05 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Moraal van mijn iets te lange lulverhaal:
terrorisme komt de overheden goed uit en wees niet bang voor die man met die snor van de avondwinkel.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 24-07-2004 22:14 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

angst is goed voor de economie bovendien!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen