IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verhoogde dreiging terreuraanslagen Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 19:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 15:16 schreef WMP het volgende:
Helemaal zelf bedacht met mijn denkvermogen. Aan jouw reacties te zien ('je bent een moslim?') is dat bij jou teveel gevraagd en brabbel je die hype na, die de ronde doet bij simpele zieltjes die bij die nationalisctische partijtjes zitten en de schuldige vinger resoluut naar iemand wijst, zonder enige gedachte te laten gaan over wellicht een andere oorzaak (bijvoorbeeld waar de VS het 'recht' vandaan haalt om zijn Westerese denkbeelden op te dringen aan de rest van de werled).
You reap what you sow. In dit geval haat.
Maar goed, steek je hoofd maar weer in het zand, en beschuldig mensen links en rechts zonder je maar druk te maken over een eigen doordachte mening. Napraten gaat je goed af!
Aha, dus ik zit bij een nationalistische partij, ben een simpele ziel en doe mee aan een hype? Komt dit allemaal omdat ik vroeg of MAU moslim is?

Maar verder geniet ik van de infantiele manier hoe jullie een heel persoon en zijn denkwijze kunnen creeeren op basis van 1 vraag. Hebben jullie jezelf wel eens afgevraagd of jullie misschien niet een beetje paranoide zijn?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 25-07-2004 20:24 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

Er zijn ook heus wel goede moslims hoor!! Jullie moeten niet zo discrimineren!


Way too gay!


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-07-2004 20:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Misanthrope, is iedereen die kritiek heeft op de VS een moslim?
Zoja, dan ben ik blij om er een te zijn.
Zonee, waarom stelde je dan uberhaupt die vraag?

En je moet leren lezen, nergens heb ik gezegd dat specifiek jij lid zou zijn van een nationalistisch partijtje.
Niet religie is de grootste bedreiging van de vrije wereld, maar het gebrek aan enig (zelf)relativerend en denkend vermogen wat mensen als jij tentoonspreiden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2004 23:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:56 schreef MAU het volgende:
http://www.rockdetector.com/genrelocationsearch.do?genre=Heavy+Metal

Zoekt en gij zult vinden. Kijk ff verder dan je neus lang is.

oke eentje die niet vervolgd wordt en de mogelijkheid heeft om in het buitenland op te treden.
(zien= zien, niet van gehoord hebben of over gelezen hebben)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 23:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 20:33 schreef WMP het volgende:
Misanthrope, is iedereen die kritiek heeft op de VS een moslim?
Zoja, dan ben ik blij om er een te zijn.
Zonee, waarom stelde je dan uberhaupt die vraag?
Als ik vraag of hij moslim is, ga ik er dan vanuit dat hij moslim is?

quote:
En je moet leren lezen, nergens heb ik gezegd dat specifiek jij lid zou zijn van een nationalistisch partijtje.
Niet religie is de grootste bedreiging van de vrije wereld, maar het gebrek aan enig (zelf)relativerend en denkend vermogen wat mensen als jij tentoonspreiden.
Zozo, dat is nog eens gegronde kritiek. Mag ik vragen waar ik in mijn 'dialoog' met jou en MAU een standpunt heb aangenomen, waar jij op kunt baseren dat ik een gebrek aan (zelf)relativerend en denken vermogen heb? Zeg je nu dat IK goed moet lezen, terwijl je gehele kritiek gebaseerd is op iets dat je ZELF niet goed hebt gelezen, namelijk je aanname dat ik stelde 'je bent een moslim' ipv. wat ik werkelijk vroeg?

Je begrijpt zelf natuurlijk ook wel dat je gehele kritiek nergens op gebaseerd is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 25-07-2004 23:32 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 25 juli 2004 19:22 schreef Misanthrope het volgende:
Aha, dus ik ben extreem nationalistisch, heb geen capaciteit om iets te bereiken en ik kwets mensen? Komt dit allemaal omdat ik vroeg of MAU een moslim is?


Dat klopt, het komt echter niet door je vraag aan Mau, maar door je houding op dit forum. Door je zo op te stellen met je NL vlaggetje en je "Herstel Nederlands Glorie!" onderschrift, zul je alleen gelijk krijgen van een klein clubje mensen die net zo denken als jij, en zal verder niemand naar je argumenten luisteren. Er is dan geen dialoog meer waardoor je extremistische clubjes krijgt. En dit is nu juist hetgene waar je zo bang voor bent. Daarom zeg ik ook, negeren die hap! Je doet precies hetzelfde als het groepje extremistische moslim-groeperingen. Laat ze in hun stront gaar borrelen en probeer wat te leren van mensen die anders denken dan jij! Zal je zien dat je niet zo bang hoeft te zijn.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 23:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 23:32 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Dat klopt, het komt echter niet door je vraag aan Mau, maar door je houding op dit forum. Door je zo op te stellen met je NL vlaggetje en je "Herstel Nederlands Glorie!" onderschrift, zul je alleen gelijk krijgen van een klein clubje mensen die net zo denken als jij, en zal verder niemand naar je argumenten luisteren. Er is dan geen dialoog meer waardoor je extremistische clubjes krijgt. En dit is nu juist hetgene waar je zo bang voor bent. Daarom zeg ik ook, negeren die hap! Je doet precies hetzelfde als het groepje extremistische moslim-groeperingen. Laat ze in hun stront gaar borrelen en probeer wat te leren van mensen die anders denken dan jij! Zal je zien dat je niet zo bang hoeft te zijn.
Aha, dus volgens jou 'shockeer' ik mensen met mijn politieke overtuiging, die overigens niet extreem-rechts is, en met mijn avatar en undersign, waarmee ik aangeef dat ik het goed voorheb met mijn land? En je wilt beweren dat het mijn schuld is dat mensen niet luisteren naar argumenten van iemand die een andere mening is toebedeeld en daarvoor uitkomt? (Ik heb mijn standpunt geeneens gegeven tijdens mijn dialoog met MAU, WMP en jou, jullie hebben jezelf een standpunt aangepraat.)

Overigens kan ik goed met mensen die een andere mening hebben dialoog voeren, ook op dit forum, en zijn jij, WMP en MAU de uitzondering op de regel, aangezien jullie blijkbaar, in tegenstelling tot de meeste mensen, een dialoog niet met argumenten voeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 25-07-2004 23:52 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

allemaal kanker krijgen, geen gezxiek meer



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 23:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 23:52 schreef Je Moeder het volgende:
allemaal kanker krijgen, geen gezxiek meer
Hee jochie, het is allang kinderbedtijd geweest.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 25-07-2004 23:55 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

wat doe je dan nog online?? ik heb komende week nachtdienst, ben bezig mn ritme op te bouwen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 23:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 23:55 schreef Je Moeder het volgende:
wat doe je dan nog online?? ik heb komende week nachtdienst, ben bezig mn ritme op te bouwen
Mwahaha, werken.
Ik heb vakantie, dus ik kan niet voor 1 uur slapen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 0:01 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 23:08 schreef ghoulliette het volgende:
oke eentje die niet vervolgd wordt en de mogelijkheid heeft om in het buitenland op te treden.
(zien= zien, niet van gehoord hebben of over gelezen hebben)


Tja, daar heb je wel een interessant punt.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 26-07-2004 0:02 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 25 juli 2004 18:37 schreef ghoulliette het volgende:
Wat alleen iedereen vergeet is dat de Osama lui (dus + aanhang, en dat is best wat), ZOuden willen dat ze het zelfde kunnen doen als de VS.
Nu is het niet goed dat iemand anderen mensen iets opdringt, alleen is er wel een verschil tussen je onderdrukt voelen, en mogen voelen door de VS. Of dit niet mogen omdat je de heerser moet liefhebben, zich naar zijn regels moet voegen en anders een marteldood zal sterven. (Want je zal maar, vrouw zijn, homo, of het gewoon niet met allah eens zijn).
Doet me altijd een beetje denken aan het einde van 1984. (voor de niet kenners, je moet een bepaalde manier denken, en wordt gebrainwashed dmv martelen als je dit niet doet, en als je dan uiteindelijk toch 100% van de dictator houdt wordt je alsnog gedood).

Het zijn dus eigenlijk 2 slechte opties, alleen is de Arabische optie niet ietsjes slechter voor veel bevolkingsgroepen. (wel eens een arabische metal band gezien?)


Je haalt politiek en religie nogal door elkaar. Je snapt er niet veel van zie ik.



Oebe
Usericon van Oebe
Posted 26-07-2004 0:10 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

..en een klein beetje het hele punt van Orwell's roman gemist.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 26-07-2004 0:29 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 25 juli 2004 23:45 schreef Misanthrope het volgende:
Aha, dus volgens jou 'shockeer' ik mensen met mijn politieke overtuiging, die overigens niet extreem-rechts is, en met mijn avatar en undersign, waarmee ik aangeef dat ik het goed voorheb met mijn land? En je wilt beweren dat het mijn schuld is dat mensen niet luisteren naar argumenten van iemand die een andere mening is toebedeeld en daarvoor uitkomt? (Ik heb mijn standpunt geeneens gegeven tijdens mijn dialoog met MAU, WMP en jou, jullie hebben jezelf een standpunt aangepraat.)

Overigens kan ik goed met mensen die een andere mening hebben dialoog voeren, ook op dit forum, en zijn jij, WMP en MAU de uitzondering op de regel, aangezien jullie blijkbaar, in tegenstelling tot de meeste mensen, een dialoog niet met argumenten voeren.


Ik beargumenteer alles, lees maar. Ik heb het niet over je politieke overtuiging, daar discussieer ik niet over (dat laat ik aan politici over, betaal ik immers belasting voor). Ik vertel je hoe je overkomt en dat is extreem nationalistisch. Verder snap ik niet waarom je niet beargumenteerd waarom ik ongelijk zou hebben met mijn mening, maar ze gewoon herhaald in een vraag-vorm.



MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 0:37 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 23:38 schreef Misanthrope het volgende:
Jij bent moslim?


Voor de duidelijkheid: Nee, ik ben zelf geen moslim. Ik ben een zogenaamde ongelovige. Maakt het je wat uit? De moslims waar ik in het dagelijks leven mee om ga (vrienden, collega's, buren, oude klasgenoten) rollen elke dag 3 of 4 keer hun kleedje uit , eten alleen ritueel geslacht vlees (geen varkens!) en hebben soms zelfs enkele traditionele denkbeelden waar ik mijn vraagtekens bij zet. Maar ze zijn vredelievend, zoals een ECHTE moslim is. Ze leven keurig netjes omdat Allah ze in de gaten houdt. Ze zijn blij met hun goede leven hier, werken en studeren harder dan jij ooit zal doen en ze vervloeken de terroristische groeperingen die elke moslim een slechte naam geven. Die terroristen waar we het hier over hebben doen alles wat een fatsoenlijke moslim niet zou doen, en mogen naar mijn menig niet eens moslims genoemd worden. En die tyfuslijertjes die hier stoer en vervelend lopen te doen in de stad en alles jatten wat los en vast zit, komen, tot grote ergernis van hun familie, nooit in een moskee en zijn dus ook geen moslims, maar gewoon tyfuslijertjes. Ja, ik ben een moslimvriendje.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-07-2004 0:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Een keer trek je de conclusie,
Vriendschap is een ......


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 0:50 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 0:46 schreef BARABAS het volgende:
Een keer trek je de conclusie,
Vriendschap is een ......


Zal je je wel eenzaam voelen, BARABAS.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-07-2004 0:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Na verloop van tijd went het wel.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 0:56 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

De enige mooie terroristische aanslag was in 1989

TERRORIZER


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-07-2004 12:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 0:37 schreef MAU het volgende:
Voor de duidelijkheid: Nee, ik ben zelf geen moslim. Ik ben een zogenaamde ongelovige. Maakt het je wat uit? De moslims waar ik in het dagelijks leven mee om ga (vrienden, collega's, buren, oude klasgenoten) rollen elke dag 3 of 4 keer hun kleedje uit , eten alleen ritueel geslacht vlees (geen varkens!) en hebben soms zelfs enkele traditionele denkbeelden waar ik mijn vraagtekens bij zet. Maar ze zijn vredelievend, zoals een ECHTE moslim is. Ze leven keurig netjes omdat Allah ze in de gaten houdt. Ze zijn blij met hun goede leven hier, werken en studeren harder dan jij ooit zal doen en ze vervloeken de terroristische groeperingen die elke moslim een slechte naam geven. Die terroristen waar we het hier over hebben doen alles wat een fatsoenlijke moslim niet zou doen, en mogen naar mijn menig niet eens moslims genoemd worden. En die tyfuslijertjes die hier stoer en vervelend lopen te doen in de stad en alles jatten wat los en vast zit, komen, tot grote ergernis van hun familie, nooit in een moskee en zijn dus ook geen moslims, maar gewoon tyfuslijertjes. Ja, ik ben een moslimvriendje.
Ok. Waarom moet je er overigens nog een persoonlijke aanval bijzetten die op ongefundeerde emoties gebaseerd is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-07-2004 12:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 26 juli 2004 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ok. Waarom moet je er overigens nog een persoonlijke aanval bijzetten die op ongefundeerde emoties gebaseerd is?


Waarom moet jij met deftig gelul verhullen dat hij gelijk heeft?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-07-2004 13:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 12:13 schreef Kramy het volgende:
Waarom moet jij met deftig gelul verhullen dat hij gelijk heeft?
Ik heb mijn standpunt geeneens gegeven in het gesprek met hem, dus hoef ik hem geen gelijk of ongelijk te geven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 15:05 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ok. Waarom moet je er overigens nog een persoonlijke aanval bijzetten die op ongefundeerde emoties gebaseerd is?


Omdat jij met je vraag een heel grote groep van de wereldbevolking aanvalt, terwijl dat op ongefundeerde emoties gebaseerd is.

Kennelijk ga je ervan uit dat iedereen die kritiek levert op het programma van het Westen, of iedereen die het in zijn zotte kop haalt om onschuldige mensen op te blazen om een daad te stellen, een moslim is. Zeg het ff als ik het mis heb.

Als je er nou een leuke smily bij had gezet kon je je nog beroepen op je graprecht, maar volgens mij gaat dat in dit geval niet op.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 15:08 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Hoeveel moslims ken je? Ga je wel eens naar een groepje marokkanen om een vuurtje te vragen? Heb je er uberhaupt wel eens 1 gesproken? In een normale converstie bedoel ik dan. Niet bij het voorbijfietsen.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen