IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verhoogde dreiging terreuraanslagen Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-07-2004 15:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 15:05 schreef MAU het volgende:
Omdat jij met je vraag een heel grote groep van de wereldbevolking aanvalt, terwijl dat op ongefundeerde emoties gebaseerd is.

Kennelijk ga je ervan uit dat iedereen die kritiek levert op het programma van het Westen, of iedereen die het in zijn zotte kop haalt om onschuldige mensen op te blazen om een daad te stellen, een moslim is. Zeg het ff als ik het mis heb.

Als je er nou een leuke smily bij had gezet kon je je nog beroepen op je graprecht, maar volgens mij gaat dat in dit geval niet op.
Je hebt het mis.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-07-2004 15:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 15:08 schreef MAU het volgende:
Hoeveel moslims ken je? Ga je wel eens naar een groepje marokkanen om een vuurtje te vragen? Heb je er uberhaupt wel eens 1 gesproken? In een normale converstie bedoel ik dan. Niet bij het voorbijfietsen.

Ik ken enkele moslims, niet veel, die zijn jammer genoeg slechts met mate open over hun geloof. Ik werp de vraag meteen terug naar jou: In hoeverre ken JIJ de Amerikanen en hun overheid, in hoeverre weet jij zo zeker dat alles wat jij hiervoor, in het stuk naar aanleiding van welke ik vroeg of je moslim bent, hebt beweerd waarheidsgetrouw en relevant is?
Je valt wel een grote groep van de wereldbevolking aan, wat je op ongefundeerde emoties baseert.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2004 15:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 0:56 schreef MAU het volgende:
De enige mooie terroristische aanslag was in 1989

TERRORIZER


nou, dan heb ik goed nieuws voor je want er komt een tweede "terroristische aanslag" dit jaar. en als je terrorizer goed vind hoor je ook nausea (LA) te kennen.


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 15:59 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
Je hebt het mis.


Kan gebeuren


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 16:07 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 15:24 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ken enkele moslims, niet veel, die zijn jammer genoeg slechts met mate open over hun geloof. Ik werp de vraag meteen terug naar jou: In hoeverre ken JIJ de Amerikanen en hun overheid, in hoeverre weet jij zo zeker dat alles wat jij hiervoor, in het stuk naar aanleiding van welke ik vroeg of je moslim bent, hebt beweerd waarheidsgetrouw en relevant is?
Je valt wel een grote groep van de wereldbevolking aan, wat je op ongefundeerde emoties baseert.


Ik heb de gehele maand mei een Amerikaans meisje, de vriendin van mijn huisgenoot, in huis gehad. Topwijf! Er is niet veel verschil tussen Amerikanen en Europeanen. Haar familie stemde altijd al Republikeins. Logisch, zelfstandige ondernemers. Ze gaan nu in ieder geval niet op Dubya Bush stemmen, dus misschien wel helemaal niet. Haar vrienden en die van haar ouders denken er net zo over. Een baan is in Ohio niet te vinden. Gewoon helemaal niet. Belasting voor de middenklasse is gestegen en de inflatie ook. Het Amerikaanse volk is ook slachtoffer van die overheid.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 16:09 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

En bovendien is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking tegen de oorlog.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2004 16:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:09 schreef MAU het volgende:
En bovendien is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking tegen de oorlog.


Maar resulteert dit in een verkiezingsnederlaag voor Bush jr??? Ik hoop het, maar ik vrees het ergste.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2004 16:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juli 2004 16:07 schreef MAU het volgende:
Ik heb de gehele maand mei een Amerikaans meisje, de vriendin van mijn huisgenoot, in huis gehad. Topwijf! Er is niet veel verschil tussen Amerikanen en Europeanen. Haar familie stemde altijd al Republikeins. Logisch, zelfstandige ondernemers. Ze gaan nu in ieder geval niet op Dubya Bush stemmen, dus misschien wel helemaal niet. Haar vrienden en die van haar ouders denken er net zo over.

ja en dus?
op basis van 1 persoon beoordeel je de gehele amerikaanse bevolking.

quote:
Een baan is in Ohio niet te vinden. Gewoon helemaal niet.Belasting voor de middenklasse is gestegen en de inflatie ook.

De economie is voor een groot deel slecht geworden door 11 september, deels door de oorlogen. Geen reden om bush "alle" schuld te geven aan bush voor de economische malaise.

quote:
Het Amerikaanse volk is ook slachtoffer van die overheid.

dat zullen de verkiezingen wel uitmaken...



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2004 16:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juli 2004 16:09 schreef MAU het volgende:
En bovendien is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking tegen de oorlog.

eenmaal aan begonnen kunnen ze niet terug trekken...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2004 16:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:16 schreef ElitE het volgende:
eenmaal aan begonnen kunnen ze niet terug trekken...


met "ze" bedoel je toch niet de bevolking? want die heeft er geen klap over te zeggen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2004 16:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juli 2004 16:21 schreef attila_de_hun het volgende:
met "ze" bedoel je toch niet de bevolking? want die heeft er geen klap over te zeggen.

degene die ermee bezig zijn

maar voor de bevolking vind ik het ook hypocriet om te zeggen dat ze moeten terug trekken, dat is al helemaal slecht voor de bevolking in irak.
bovendien verliest het "machtige amerika" dan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2004 16:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:07 schreef MAU het volgende:
Een baan is in Ohio niet te vinden. Gewoon helemaal niet.



Ohio is dan ook een klote staat waar behalve de kwakkelende staalindustrie weinig te beleven is.

quote:

Belasting voor de middenklasse is gestegen en de inflatie ook.


Belasting is voor de middenklasse niet gestegen. Waar haal je die 'feiten' vandaan? Belastingen zijn voor alle inkomstengroepen gedaald.

Over de inflatie onder Bush. Hier heb je de definitieve cijfers over de laatste jaren (2000 was trouwens nog Clinton).


Inflatie USA:

2000 3.4%
2001 1.6%
2002 2.4%
2003 1.2%

Dit zijn enorm lage inflatiecijfers. Overigens heeft een president vrij weinig invloed op de inflatie. Die is TE afhankelijk van externe factoren. Een gezonde inflatie ligt ergens rond de 2-2,5%. Een zeer lage inflatie is ook niet goed want het duidt op het ontbreken van economisch groei. (dat is ook de reden waarom het de laatste jaren zo laag was). Er bestond zelfs een schrikbeeld van deflatie. Dit klinkt misschien wel leuk voor de consument maar het is allerminst leuk aangezien het op termijn zich ook vertaalt in inkomstendaling.

Dit jaar zal de inflatie volgens mijn verwachting ergens tussen de 3.5-4% uitvallen. Dit heeft te maken met het aantrekken van de US economie. In de eerste half jaar is er een op jaarbasis berekende inflatie geweest van 4.9% procent. Dit gaat verminderen aangezien de brandstofprijzen zich nu gaan stabiliseren (of zelfs iets dalen) en omdat de rente ietwat verhoogd is (vandaar mijn schatting van 3.5-4%):



quote:

In the first six months of this year, consumer prices went up at an annual rate of 4.9%, compared with a 1.9% rise for all of 2003. Core prices, meanwhile, have risen at a more moderate 2.6% rate so far this year.

"Consumers' purchasing power has eroded over the past year. But that should abate," predicted Mark Zandi, chief economist at Economy.com. "I think the worst of the acceleration in inflation is behind us and that inflation should moderate through the remainder of the year."

In an effort to make sure the expanding economy doesn't ignite an unwelcome rise in inflation, Fed Chairman Alan Greenspan and his colleagues raised interest rates for the first time in four years on June 30. The Fed increased a key rate to 1.25%, from a 46-year low of 1%.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-07-2004 19:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:09 schreef MAU het volgende:
En bovendien is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking tegen de oorlog.
Dus moeten alle Amerikanen uit Irak en Afghanistan wegrennen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 26-07-2004 21:49 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Wie gelooft er nou in die flauwekul.

[Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 26-07-2004 21:49]


MAU
Usericon van MAU
Posted 27-07-2004 1:09 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:14 schreef ElitE het volgende:
ja en dus?
op basis van 1 persoon beoordeel je de gehele amerikaanse bevolking.


De economie is voor een groot deel slecht geworden door 11 september, deels door de oorlogen. Geen reden om bush "alle" schuld te geven aan bush voor de economische malaise.


dat zullen de verkiezingen wel uitmaken...




1. Nee, dat doe ik niet. Ik geef aan dat ik Amerikanen helemaal niet vervelend vind. En ik geef aan dat er Amerikanen zijn, die altijd Republikeins hebben gestemd, en nu heel ontevreden zijn met de gang van zaken.

2. Ik geef Bush jr. nergens de schuld van. Ik geef de vrienden van Dick Cheney de schuld. Bush jr. leest alleen de teleprompter. Voor sommigen is de econimische toestand zelfs heel goed geworden na 9/11.

3. De verkiezingen zullen deze keer geen donder uitmaken.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 27-07-2004 1:12 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:16 schreef ElitE het volgende:
eenmaal aan begonnen kunnen ze niet terug trekken...


De bevolking is er niet aan begonnen


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 31-07-2004 20:04 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 17:34 schreef filosofem het volgende:
Hihihi, en wat een beveiliging .... Een politiewagentje voor de Schipholtunnel. Dat helpt als een wagen vol met explosieven zich daar opblaast.


Die politiewagentjes staan er alleen om een signaal naar mogelijke terroristen af te geven, zo van: "we weten dat er iets broeit".
De echte beveiliging zie je niet maar is wel degelijk actief. Als er een code rood wordt gegeven, zoals toen met de bomdreiging op de tunnels, zie je ineens mannetjes die er niet voor terugdeinzen om je vol te pompen met lood. En dat is niet Jan de politieman.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Der_Heckler
Usericon van Der_Heckler
Posted 01-08-2004 20:28 by Der_Heckler Wijzig reactieProfiel van Der_HecklerQuote dit berichthttp://www.lesh.nl

Van mij hadden ze wel een aanslag mogen plegen in Tilburg,

m'n ex loopt daar namelijk nog rond als 't goed is


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 02-08-2004 11:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

aardig


Kankerlul


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 02-08-2004 11:44 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:28 schreef Der_Heckler het volgende:
Van mij hadden ze wel een aanslag mogen plegen in Tilburg,

m'n ex loopt daar namelijk nog rond als 't goed is


dus moet tilburg het ontgelden, logisch


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2004 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dat zo iemand een ex heeft...


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 07-08-2004 8:54 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Radiostilte terroristen baart Amerikanen zorgen

Uitgegeven: 7 augustus 2004 08:35

WASHINGTON - Amerikaanse antiterreurfunctionarissen maken zich in toenemende mate zorgen over de terugval in de hoeveelheid 'geklets' tussen vermeende terroristen. In de aanloop naar de aanslagen van 11 september 2001 was ook een dergelijke afname merkbaar, verklaarden bronnen binnen de Amerikaanse overheid tegen CNN.


Fantastisch, tot verleden week nog was het verhaal nog dat als er veel werd gekletst dat accute dreiging betekende en nu is minder kletsen bedreigend. Is er ook een kletsniveau mogelijk waarop de dreiging afneemt zo voor de Amerikaanse verkiezingen?

Dat in de aanloop naar 911 het kletsen af zou hebben genomen is ook bullshit by the way. De 911 commissie had nog kritiek op de snelheid waarmee het kletsen werd vertaald en op 10 september zouden de kletsers nog hebben bevestigd dat "de match on" was.

De snelheid waarmee de politiek het verleden nu wil vervalsen gaat te rap. Zo dom zijn de mensen volgens mij nog niet.

Of wel?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-08-2004 1:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2004 8:54 schreef Oebe het volgende:
Fantastisch, tot verleden week nog was het verhaal nog dat als er veel werd gekletst dat accute dreiging betekende en nu is minder kletsen bedreigend.

Of het ligt aan de kranten die te weinig te schrijven hebben.

Lijkt me nogal logisch dat er weinig geklets is aangezien de terroristen groeperingen steeds meer geisoleerd worden door de plaatselijke regeringen waar zij zich bevinden en de Amerikaanse politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 08-08-2004 2:02]


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-08-2004 9:30 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Dat is de verhaallijn van Bush en dat is door zijn eigen regering al naar het rijk der fabelen verwezen in hun jaarlijks terreurrapport dat ze hebben proberen te vervalsen. (Zij zeggen dat natuurlijk niet, maar geven er een draai aan dat het per ongeluk kwam, een eerlijke vergissing, wetende dat het grote publiek toch alles geloven wat ze zeggen.)

Nee, gisteren nog moesten we geloven dat Pakistan een of andere computernerd had opgepakt en zodoende Al Qaida een "zware slag" (volkskrant) had toegebracht.

"In de havenstad Karachi had de Pakistaanse politie er op 12 juni weer één te pakken, Musaad Aruchi. Bij zijn verhoor liet hij zich ontvallen zeker te weten dat Al Qa'ida binnenkort in New York en Washington ging toeslaan, schrijft The Washington Post.

Gevraagd naar bewijs verwees hij de agenten naar Muhammad Naeem Noor Khan, een 25-jarige computerfanaat met gedetailleerde verslagen in zijn bezit van verkenningen in de VS. Ineens waren de Pakistanen met hulp van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA doorgedrongen tot het hart van een terreurcel die 'KSM' na zijn arrestatie in Pakistan in maart 2003 had achtergelaten"

http://www.volkskrant.nl/buitenland/1091859499098.html

En wat was het hart van die terreurcel?

"Mohammad Naeem Noor Khan, arrested secretly in July, was working under cover to help the authorities track down al Qaeda militants in Britain and the United States when his name appeared in U.S. newspapers."

http://www.capitolhillblue.com/artman/publish/article_4993.shtml

zo zijn er nepcellen opgerold van mossad, de terreuralarmen blijken constant nep, er worden nepverhalen verspreid zoals over een groep toerende Syrische muzikanten die aanslagen zouden voorbereiden, er worden constant mensen opgepakt maar het schijnt niet mogelijk te zijn bewijs rond te krijgen dus daarom wordt toegewerkt naar een situatie waarbij je helemaal geen bewijs meer hoeft te leveren. In praktijk is sowieso beschuldiging voldoende want het gaat hier om vreemde wezens wier gedachten langs volslagen irrationale lijnen lopen en die daarom op de een of andere nog niet verklaarde manier buiten de normale rechtsgang moeten vallen. Motivatie van deze wezens kan alleen worden gezocht in citaten uit de Koran niet langs historische lijnen en niet politieke analyses.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2004 10:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 9:30 schreef Oebe het volgende:
Dat is de verhaallijn van Bush en dat is door zijn eigen regering al naar het rijk der fabelen verwezen in hun jaarlijks terreurrapport dat ze hebben proberen te vervalsen.


Ik vraag me wel af in hoeverre dit allemaal zal veranderen mocht Kerry president worden. Ik vrees weinig. Het zou goed zijn als bijvoorbeeld een Nader-achtig type het eens enkele jaren voor het zeggen krijgen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen