IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Vrijdag 20 augustus: Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 21:14 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 augustus 2004 20:47 schreef Super trouper het volgende:
NecroNoud spannende naam.
Wat moet ik hier achterzoeken beste man?
Nee laat ik de vraag anders stellen. Ben jij soms een roadie van nagaroth? Misschien ben jij wel de liedjesschrijver. Jij neemt het zo hoog op. Of zit je achter 'n pc in de bijlmer-bajes, kan ook nog. Nee ik heb niets meer te vragen.


Je hoeft er niks achter te zoeken. Ik ben geen necrofiel, geen roadie van nargaroth en geen liedjesschrijver van nargaroth.

Een aantal van jullie zijn kennelijk zo simpel dat jullie alles wat een beetje op fel discussiëren lijkt "hoog op nemen"/"te druk over maken" noemen.


don't mistake lack of talent for genius


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2004 21:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 21:08 schreef Jenje het volgende:
blekkies vinden alles kut inclusief blekkies en blekmetal ... raar is dat, maar dat mogen ze zelf weten.

als ik er maar lol om mag hebben.


Altijd alles op één hoop gooien. Lekker makkelijk.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 18-08-2004 21:36 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

maar hij heeft wel gelijk voor de verandering hehe


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 18-08-2004 21:37 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Wauw, NecroNoud vecht op twee fora om zijn gelijk, of zijn het er nog meer?


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 18-08-2004 21:49 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 21:12 schreef Super trouper het volgende:
Zo te lezen, bent jij geen liefhebber van black metal. Dan mis je echt iets van het leven.

hehehe, wat dan ? Make up ?


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 22:33 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

waar het hart van vol is........


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-08-2004 22:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Bijna zaterdag - dan kan er eindelijk een slot op dit topic met een ergerlijk kinderachtig niveau.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 22:36 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

pff ik hoop niet dat dat je eigen foto is


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 18-08-2004 22:40 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 22:34 schreef Y Draig Goch het volgende:
Bijna zaterdag - dan kan er eindelijk een slot op dit topic met een ergerlijk kinderachtig niveau.

waarom reageer je dan, homo ?


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 22:48 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 augustus 2004 21:37 schreef CoenV het volgende:
Wauw, NecroNoud vecht op twee fora om zijn gelijk, of zijn het er nog meer?


Wat doe jij hier dan?


don't mistake lack of talent for genius


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 18-08-2004 23:01 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

De muziek van nargaroth is trouwens enorm goed (denkt aan rasluka p2), alleen jammer dat de man erachter jammer genoeg zo in en in triest is.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 18-08-2004 23:18 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

Wat ik ervan begrepen heb is dat het slechts een tweederangs burzum / krieg imitatie is... maar ja, ik heb dan ook geen verstand van blek mettel.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-08-2004 9:31 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 23:18 schreef Lord Gore het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb is dat het slechts een tweederangs burzum / krieg imitatie is... maar ja, ik heb dan ook geen verstand van blek mettel.
Het komt nog lang niet in de buurt van Death Metal (of nog erger, hardcore) dus het is allemaal echt niet zo slecht...


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 9:47 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 15:38 schreef natassja het volgende:
fijn hoe je mensen met 1 zin toch zo kunt opwinden

en dat alles zonder interpunctie


Als je denkt dat je me hebt opgewonden, heb je het mis.
Het enige waar je mij plotseling geil mee zou krijgen, is correct gebruik van grammatica, spelling en interpunctie.

Jammer dat je denkt dat je zo belangrijk bent, ik heb namelijk vannacht niet wakker van je gelegen. Daarentegen kan ik me voorstellen dat je wel degelijk in je bedje zat na te snotteren, bang voor de eventuele gevolgen van jouw gepost.
Have a nice life-time!


Drummer nodig?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 9:50 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 20:36 schreef Super trouper het volgende:
Ik begrijp ook geen drol van jou.
Een vrouw uitmaken voor hoer dat is kinderachtig en respectloos. Dat doe je toch niet, en dat allemaal om die clown nagaroth.
Volgens mij zit jij in de put en moet iemand jou eruit halen.


Ik maak haar niet uit voor hoer, en zeker niet OM Nargaroth.
Het is een uitdrukking, dat hoef ik toch niet voor je uit te spellen hoop ik? Frappant overigens dat jij je daar druk om maakt.

Ik in de put? Jij bent degene die je teveel druk maakt. Denk een beetje om je hartslag meisje.


Drummer nodig?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-08-2004 9:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Offtopic: Sjoerd, ben jij al afgestudeerd?

Groeten Jaap


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 9:51 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 22:36 schreef natassja het volgende:
pff ik hoop niet dat dat je eigen foto is


Treffende reactie voor iemand die 12 is en op het internet een grote mond heeft, maar irl te lelijk is om aan te pakken...

Ergo --> Nee, jij!


Drummer nodig?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 9:53 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 9:50 schreef Jebes het volgende:
Offtopic: Sjoerd, ben jij al afgestudeerd?

Groeten Jaap


Japie!

Volgens mij hebben ze hier mail voor uitgevonden, maar ala, ik ben de kwaadste niet!

Nope, nog niet, u wel? En heeft u wellicht een plek voor mij?

Cheerz mate!


Drummer nodig?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-08-2004 9:56 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 augustus 2004 9:53 schreef MystuS het volgende:
Japie!

Volgens mij hebben ze hier mail voor uitgevonden, maar ala, ik ben de kwaadste niet!

Nope, nog niet, u wel? En heeft u wellicht een plek voor mij?

Cheerz mate!


Ach ja mail, zo gaat het toch ook

Maar ik ben nog niet afgestudeerd, moet 26 augustus m'n rapport verdedigen. Ik kan wel aan het bedrijf vragen waar ik het afgelopen jaar heb gelopen of ze voor het komende jaar een plaats hebben. Alleen de manager van de afdeling waar ik stage heb gelopen is tot begin september op vakantie....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2004 9:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat een kansloos gelul hier.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 10:08 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 9:56 schreef Jebes het volgende:
Ach ja mail, zo gaat het toch ook

Maar ik ben nog niet afgestudeerd, moet 26 augustus m'n rapport verdedigen. Ik kan wel aan het bedrijf vragen waar ik het afgelopen jaar heb gelopen of ze voor het komende jaar een plaats hebben. Alleen de manager van de afdeling waar ik stage heb gelopen is tot begin september op vakantie....


Spannend man! Alvast veel succes!!
Doet mij effe mailen op nick @ zonnet . nl, dan doet ik jou effe mijn brief en cv toekomen. Kijk maar of je er wat mee kan, zou top zijn!! Begin september, ach, ik heb op dit moment toch niet de illusie dat ik voor 1 september ergens kan beginnen.
Laat maar weten, top man!!


Drummer nodig?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 10:12 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 9:57 schreef Heiden het volgende:
Wat een kansloos gelul hier.


En dit is idd een post met een G.I.G.A.N.T.I.S.C.H.E. toegevoegde waarde...


Drummer nodig?


natassja
Usericon van natassja
Posted 19-08-2004 11:54 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 9:47 schreef MystuS het volgende:
Als je denkt dat je me hebt opgewonden, heb je het mis.
Het enige waar je mij plotseling geil mee zou krijgen, is correct gebruik van grammatica, spelling en interpunctie.




Zo, heb je al een harde plasser?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 19-08-2004 12:13 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 11:54 schreef natassja het volgende:
Zo, heb je al een harde plasser?



Jep, en nou volhouden.

Kom op meisje, je kan het!


Drummer nodig?


natassja
Usericon van natassja
Posted 19-08-2004 12:16 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dit is wel een hele trieste poging tot sex via het internet


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen