IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Vrijdag 20 augustus: Nargaroth Vorige pagina
Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 22-08-2004 18:42 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 17:59 schreef Samoht Slegov het volgende:
Ja als je nargaroth op cd niet leuk vind is de kans ook wel erg klein dat je een mp3'tje van een live concert van m wel leuk vind


Ik vindt nargaroth op cd goed, maar live klinkt het net als een verse drol die je in de cd speler doet en afspeelt.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 22-08-2004 18:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 16:18 schreef Samoht Slegov het volgende:
Mee eens, ik vond het een prima show en ook goed gespeelt!

Ik vond het geluid bij nargaroth stukken beter dan de twee bands ervoor

Ik ga volgend jaar zeker weer

My thoughts exactly!
Alle drie bands goed gespeeld. Prima avond en herrie gehad voor m'n 7 pleuro's. Top
Persoonlijk vond ik Kanwulf meer een echte showman. Positief dus.



natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2004 21:28 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 17:59 schreef Samoht Slegov het volgende:
Ja als je nargaroth op cd niet leuk vind is de kans ook wel erg klein dat je een mp3'tje van een live concert van m wel leuk vind


wie zegt dat ik het op cd niet goed vind dan?


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 22-08-2004 21:54 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 21:28 schreef natassja het volgende:
wie zegt dat ik het op cd niet goed vind dan?

Dat nam ik aan (fout van mij mischien)
Maar hoezo saai? Hij speelt gewoon de nummers zoals ze bedoelt zijn en dus op de cd staan.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-08-2004 23:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En het gezeik gaat maar door

Nargaroth was gewoon prima.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-08-2004 10:40 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Godver de godver, heb je effe drie weekjes vakantie en kom je in die tijd niet op i-net, blijkt Nargaroth op te treden en mis je dat gewoon volledig! Waarom nou?


Op je knie en pijp voor genade!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-08-2004 11:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nargaroth was niet prima....

de muziek was wel okee



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


natassja
Usericon van natassja
Posted 24-08-2004 11:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 21:54 schreef Samoht Slegov het volgende:
Dat nam ik aan (fout van mij mischien)
Maar hoezo saai? Hij speelt gewoon de nummers zoals ze bedoelt zijn en dus op de cd staan.


ik ken maar 1 cd en daar irriteer ik me niet aan

ik vond het nummer wat ik hoorde op die mp3 gewoon supersaai


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 24-08-2004 18:18 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

Een vriend van me was er ook. Volgens hem speelde Lugubre vals en was Nagaroth meer clown aan het spelen dan zingen.


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 24-08-2004 18:21 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

Black Metal bands spelen altijd vals maar door dat rotte geluid van de bands hoor je dat meestal niet.


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 24-08-2004 18:31 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 18:21 schreef Lord Gore het volgende:
Black Metal bands spelen altijd vals maar door dat rotte geluid van de bands hoor je dat meestal niet.


Nou gore ga je reet eens afvegen, want niet alle black metal bands zuigen als stront.
Secrets of the moon en/of behexen zijn van een heel ander kaliber dan nagaroth en dan heb ik het nog niet gehad over frozen shadows en/of khold.

[Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 24-08-2004 18:32]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-08-2004 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je bent fan van Abba?


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 24-08-2004 18:34 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

zegt me allemaal geen flikker die bands die je opnoemt, en het kan me allemaal vrij weinig boeien ook. En m'n undersign moet je maar niet al te serieus nemen...Doe ik met al die evile bm ventjes ook niet.


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 24-08-2004 18:37 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 18:34 schreef ghoulliette het volgende:
je bent fan van Abba?


Jazeker ben ik fan van Abba en Black sabbath en deep purple ook draai ik graag de nieuwe unearth en luister ik ook veel naar death en black metal. ik eet eigenlijk alles. Meer vragen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-08-2004 18:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 18:37 schreef Super trouper het volgende:
Jazeker ben ik fan van Abba en Black sabbath en deep purple ook draai ik graag de nieuwe unearth en luister ik ook veel naar death en black metal. ik eet eigenlijk alles. Meer vragen?

Doe je dit ook op feestjes?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 24-08-2004 18:40 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

he %$#@@$%^&**(()())%$ dat was mijn vraag.


Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 24-08-2004 18:42 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 18:38 schreef M. het volgende:
Doe je dit ook op feestjes?


Ik heb helaas maar weinig party's de laatste tijd. Maar swingen op dancing queen bedoel je. Jazeker ga helemaal uit mn dak.


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-09-2004 14:56 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Heeft er iemand foto's beschikbaar?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen