IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Vrijdag 20 augustus: Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-08-2004 23:10 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

vraag om zijn handtekening als je zo op em geilt


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 0:24 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 17 augustus 2004 23:10 schreef HgarrothwulfF het volgende:
vraag om zijn handtekening als je zo op em geilt


Leg me eens uit in welke zin/stuk tekst ik "geil" op Nargaroth.


don't mistake lack of talent for genius


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 18-08-2004 0:25 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

je hebt een website aan hem gericht


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 0:34 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 augustus 2004 0:25 schreef HgarrothwulfF het volgende:
je hebt een website aan hem gericht


Het feit dat je dat als reden opgeeft, geeft al aan wat voor simpel pubertje je bent.


don't mistake lack of talent for genius


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 18-08-2004 0:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

adooreer jij nargaroth omdat het ''kvlt'' is, of omdat hij make up draagt?

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 18-08-2004 0:36]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 18-08-2004 0:41 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

het verhaal van bronnen dichtbij hem zegt iets anders dan de info van de biografie op je site. er staat namelijk niks over dat hij eigenlijk voor 1997 een gothicnicht was, het hele gedeelte van voor 1997 verzonnen heeft en demo's heeft zitten verspreiden die zogenaamd ouder waren...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 0:41 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Kun je niet lezen?
Zoals ik dus eerder schreef: "Het gaat er gewoon om dat Nargaroth vette platen heeft afgeleverd..."

En kap nou maar met je achterlijk poging om mij uit de tent te lokken, ik ga er verder niet meer op in. Ik heb betere dingen te doen dan met seniele randfiguren als jij te "chatten".


don't mistake lack of talent for genius


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-08-2004 0:44 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 augustus 2004 0:41 schreef holtor het volgende:
het verhaal van bronnen dichtbij hem zegt iets anders dan de info van de biografie op je site. er staat namelijk niks over dat hij eigenlijk voor 1997 een gothicnicht was, het hele gedeelte van voor 1997 verzonnen heeft en demo's heeft zitten verspreiden die zogenaamd ouder waren...


Staat er niet in nee. Omdat dat nog een groter gerucht is dan het belachelijke gerucht dat die demo's er later bij verzonnen zijn.


don't mistake lack of talent for genius


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-08-2004 1:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ga hier misschien wel een kijkje nemen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 18-08-2004 1:30 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Zou de bmm poep op hem gooien?



You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 18-08-2004 3:07 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 0:44 schreef NecroNoud het volgende:
Staat er niet in nee. Omdat dat nog een groter gerucht is dan het belachelijke gerucht dat die demo's er later bij verzonnen zijn.


jij kende hem voor 97? (ik overigens ook niet maar ken wel mensen die wel degelijk erbij waren geweest, blijft hoe dan ook onduidelijk maar ik vertrouw mijn bronnen meer dan het verdachte gedoe van kanwulf)


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 18-08-2004 3:09 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 0:41 schreef NecroNoud het volgende:
Kun je niet lezen?
Zoals ik dus eerder schreef: "Het gaat er gewoon om dat Nargaroth vette platen heeft afgeleverd..."

En kap nou maar met je achterlijk poging om mij uit de tent te lokken, ik ga er verder niet meer op in. Ik heb betere dingen te doen dan met seniele randfiguren als jij te "chatten".


mn punt dus: iemand die zo zn reputatie bij elkaar verzint, is de stront op zn hasses niet eens waard. en wat beteft de muziek, nee niet echt mijn muziek met zn onsamenhangende intentie en zn geswitch tussen pseudogaaf doen over oude tijden en het huilerige geouwehoer over het weer van nu.


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-08-2004 6:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 3:09 schreef holtor het volgende:
het huilerige geouwehoer over het weer van nu.


Ik ben overigens niet aanwezig. Ik ga al uit eten.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


kakker
Usericon van kakker
Posted 18-08-2004 7:25 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 17 augustus 2004 22:26 schreef NecroNoud het volgende:
Wat een hoop gezeik hier van personen die er niks maar dan ook niks van begrijpen.
Ik ben er hopelijk (als ik vervoer terug heb tenminste), maar dat is op dit moment fifty fifty.
Ben niet bang voor traangasaanvallen en dergelijke, het is idd eens voorgekomen maar daar is genoeg over gesproken lijkt mij.
Het gaat er gewoon om dat Nargaroth vette platen heeft afgeleverd en een concert van Nargaroth maak je niet zo maar mee.
En als webmaster van herbstleyd.cjb.net ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan.


Couldn't say it better!!!


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 9:30 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

is die nargaroth trouwens alleen ofzo?
dacht dat het een meermansband was

maar goed wie vertrouwt er nou een duitser?
of zit ik daar ook al naast?


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-08-2004 9:30 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Hij/ze kom(t)(en) toch niet.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-08-2004 10:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 9:30 schreef Pink Floyd het volgende:
Hij/ze kom(t)(en) toch niet.


Poging om grappig te zijn?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-08-2004 10:34 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wat een gezever hier. Nargaroth, tja, Herbstleyd blijft echt wel subliem. de shitload andere releases zijn echter heel wat minder, wat tracks op Amarok niet te nagesproken.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-08-2004 10:37 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

[pest-humeur-reactie-modus]
Ik snap niet wat iedereen nu loopt te janken, als je het niks vindt dan prima, luister het niet, ga er niet heen en hou gewoon je bek.
Het is wel duidelijk dat niemand zich in je gewauwel interesseerd
Voor de rest moet die roze rel-elf ook eens echt zijn bek dicht gaan houden, die weet toch wel telkens weer het stereotype "grote bek op Internet, miezerig ventje in real life" te bewijzen en dat loopt nog een keer slecht voor em af.
Das overigens geen bedreiging, ik ga mijn energie niet aan zoiets minderwaardigs verspillen verder.
[/pest-humeur-reactie-modus]

Maar voor diegenen die vrijdag komen genieten:


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 18-08-2004 10:53 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Ik heb een cd-r van een nargaroth optreden "Nargaroth-Erfut99".

Als je hem wilt hebben moet je contact opnemen.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-08-2004 10:59 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 10:37 schreef Magistus het volgende:
[pest-humeur-reactie-modus]
Ik snap niet wat iedereen nu loopt te janken, als je het niks vindt dan prima, luister het niet, ga er niet heen en hou gewoon je bek.
Het is wel duidelijk dat niemand zich in je gewauwel interesseerd
Voor de rest moet die roze rel-elf ook eens echt zijn bek dicht gaan houden, die weet toch wel telkens weer het stereotype "grote bek op Internet, miezerig ventje in real life" te bewijzen en dat loopt nog een keer slecht voor em af.
Das overigens geen bedreiging, ik ga mijn energie niet aan zoiets minderwaardigs verspillen verder.
[/pest-humeur-reactie-modus]

Hm, wel eens van cliche's gehoord? In dit geval i.v.m. Nargaroth? Overigens vind ik band absoluut niet slecht, ze schijnen alleen nergens op te komen dagen, was niet slecht bedoeld ofzo..sjonge.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2004 11:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zit weer eens naar Geliebte des Regens te luisteren en dat is toch zeker een goeie plaat.


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 11:55 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 9:30 schreef natassja het volgende:
is die nargaroth trouwens alleen ofzo?
dacht dat het een meermansband was

maar goed wie vertrouwt er nou een duitser?
of zit ik daar ook al naast?


ik zou wel graag een antwoord krijgen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 18-08-2004 11:56 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 11:55 schreef natassja het volgende:
ik zou wel graag een antwoord krijgen


Nargaroth is een eenmansband ja.


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 11:58 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dan is het wel de moeite waard

lijkt me wel gaaf te zien hoe iemand alle instrumenten zelf bespeeld


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen