IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Vrijdag 20 augustus: Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-08-2004 15:55 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Hmm, das een leuke verassing, net na het moeilijke besluit genomen te hebben om NIET naar Summer Breeze te gaan...
Helaas moet ik dan wel met het openbaar vervoer gaan lopen kloten
Iemand die vanuit Utrecht gaat?


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-08-2004 16:36 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wordt er rekening gehouden met de mensen die met de trein komen? Want anders mis ik straks nargaroth omdat ik de trein al vroeg terug moet hebben. Of kan ik + nog iemand anders bij iemand blijven pitten?



Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 12-08-2004 16:52 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

ik neem aan dat ik die "+ nog iemand anders" plek wel mag invullen he erik


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-08-2004 16:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 augustus 2004 15:55 schreef Magistus het volgende:

Iemand die vanuit Utrecht gaat?


Ja.


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-08-2004 16:57 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 12 augustus 2004 16:52 schreef Slave to Darkness het volgende:
ik neem aan dat ik die "+ nog iemand anders" plek wel mag invullen he erik


Eigenlijk wou m'n moeder mee, maar voor deze keer mag jij mee



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-08-2004 16:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-08-2004 16:59]


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-08-2004 16:59 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 16:53 schreef BurZum het volgende:
Ja.
Trein / auto?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-08-2004 16:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 augustus 2004 16:59 schreef Magistus het volgende:
Trein / auto?


Trein.

Ik heb geen auto, maarja als je met de auto gaat kan je niet zuipen en dat zuigt.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-08-2004 17:02]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-08-2004 17:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 20:40 schreef uniqueleader het volgende:
http://www.uniqueleader-europe.com/nargaroth.jpg


Hier ben ik zeker bij.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-08-2004 17:50 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik kan er niet heen, ik moet 's avonds werken en de volgende ochtend...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 18:06 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Gaat misschien niet door, volgens de email die ik heb gehad van Patrick(No colours) is niks zeker. En wordt alleen reclame gemaakt voor de 2 andere bands. Kanwulf had ook niets aangekondigd. Dus is onzeker of dit doorgaat.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-08-2004 18:13 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 18:06 schreef Faust het volgende:
Gaat misschien niet door, volgens de email die ik heb gehad van Patrick(No colours) is niks zeker. En wordt alleen reclame gemaakt voor de 2 andere bands. Kanwulf had ook niets aangekondigd. Dus is onzeker of dit doorgaat.


Dit is toch heel iets anders als wat heer kakker te melden had.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-08-2004 18:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als het doorgaat, kom ik ook zeker kijken .


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 18:18 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 18:13 schreef Verval het volgende:
Dit is toch heel iets anders als wat heer kakker te melden had.


Je moet naar de site van no colours en dan even een mailtje sturen, dan krijg je gelijk bericht terug, en weet je het gelijk of hij komt die lui van no colours zijn goede gasten jammer van hen met die nazi praktijken. Ik had no colours nog wel kunnen emailen Maar de email schijnt het nu niet meer te doen. Kanwulf leid aan depressies hij kan nog een uur voor de optreden afzeggen. Zoals vorig jaar in Zwitserland.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-08-2004 18:27]


kakker
Usericon van kakker
Posted 12-08-2004 18:32 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 12 augustus 2004 18:06 schreef Faust het volgende:
Gaat misschien niet door, volgens de email die ik heb gehad van Patrick(No colours) is niks zeker. En wordt alleen reclame gemaakt voor de 2 andere bands. Kanwulf had ook niets aangekondigd. Dus is onzeker of dit doorgaat.


Dit is ONZIN!!! Heb net 5 minuten geleden met Kanwulf nog wat details besproken, dus het is wel zeker.
Kanwulf had niets aangekondigd omdat de Mexico tour gecanceld is. Ik kreeg telefoon van hem persoonlijk met de vraag of ik iets kon regelen en dat is bij deze geregeld.


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-08-2004 18:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 augustus 2004 18:06 schreef Faust het volgende:
Gaat misschien niet door, volgens de email die ik heb gehad van Patrick(No colours) is niks zeker. En wordt alleen reclame gemaakt voor de 2 andere bands. Kanwulf had ook niets aangekondigd. Dus is onzeker of dit doorgaat.


Dan hoop ik dat het uitgesteld wordt, dan kan ik er wel heen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-08-2004 18:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 augustus 2004 18:32 schreef kakker het volgende:
Dit is ONZIN!!! Heb net 5 minuten geleden met Kanwulf nog wat details besproken, dus het is wel zeker.
Kanwulf had niets aangekondigd omdat de Mexico tour gecanceld is. Ik kreeg telefoon van hem persoonlijk met de vraag of ik iets kon regelen en dat is bij deze geregeld.


Helaasch voor mij dus, maar voor de mensen die dus wel gaan, veel plezier!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 18:40 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 18:32 schreef kakker het volgende:
Dit is ONZIN!!! Heb net 5 minuten geleden met Kanwulf nog wat details besproken, dus het is wel zeker.
Kanwulf had niets aangekondigd omdat de Mexico tour gecanceld is. Ik kreeg telefoon van hem persoonlijk met de vraag of ik iets kon regelen en dat is bij deze geregeld.


Zijn de kaarten al in voorverkoop? Kanwulf is een persoon die net als Fenriz van Darkthrone nooit te vertrouwen is. Ik vindt het al knap dat ie optreed met Lugubre niet echt zn stijl Black Metal, als ie Lugubre al hoord loopt hij al weg. Fenriz treed nooit op de rede hij wil alleen maar met Black metal bands ala Nagaroth optreden. Bv Darkthrone staat naast Morbid Angel, Immortal en Motorhead, Fenriz hoort dit een uur voor het optreden begint, speelt hij al niet meer. Zo is het ook met Kanwulf, dit zijn een en zelfde persoon. Deze mensen zijn tot op de laatste seconden niet ter vertrouwen. Ook al heb je 5 minuten geleden een deal afgesloten. Volgens Patrick heeft Kanwulf niets aangekondigd over een concert in Holland.


uniqueleader
Usericon van uniqueleader
Posted 12-08-2004 19:11 by uniqueleader Wijzig reactieProfiel van uniqueleaderQuote dit berichthttp://www.uniqueleader-europe.com

Jij denkt wel erg veel te weten van bepaalde iconen in de blackmetal? Jammer dat je het nergens, maar dan ook nergens op gebaseerd hebt.

Nargaroth heeft ook opgetreden in belgie. Dit met Antaeus, Demonizer en Enthroned. Dat is zeker ook niet zijn soort black metal? Sterker nog, Demonizer is niet eens pure black metal.

Ik ga volgende week lekker bier zuipen en wat toffe bandjes kijken, als je slim bent doe je hetzelfde joh.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:11 schreef uniqueleader het volgende:
Jij denkt wel erg veel te weten van bepaalde iconen in de blackmetal? Jammer dat je het nergens, maar dan ook nergens op gebaseerd hebt.

Nargaroth heeft ook opgetreden in belgie. Dit met Antaeus, Demonizer en Enthroned. Dat is zeker ook niet zijn soort black metal? Sterker nog, Demonizer is niet eens pure black metal.

Ik ga volgende week lekker bier zuipen en wat toffe bandjes kijken, als je slim bent doe je hetzelfde joh.



Nagaroth is niks, Kanwulf kan niks. En als jij van Unique Leader bent ben jij in ieder geval een sukkel die ze moeten ontslaan. Want een ras echter Deather heeft niets te zoeken bij Kutwulf.


kakker
Usericon van kakker
Posted 12-08-2004 20:34 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 12 augustus 2004 18:40 schreef Faust het volgende:
Zijn de kaarten al in voorverkoop? Kanwulf is een persoon die net als Fenriz van Darkthrone nooit te vertrouwen is. Ik vindt het al knap dat ie optreed met Lugubre niet echt zn stijl Black Metal, als ie Lugubre al hoord loopt hij al weg. Fenriz treed nooit op de rede hij wil alleen maar met Black metal bands ala Nagaroth optreden. Bv Darkthrone staat naast Morbid Angel, Immortal en Motorhead, Fenriz hoort dit een uur voor het optreden begint, speelt hij al niet meer. Zo is het ook met Kanwulf, dit zijn een en zelfde persoon. Deze mensen zijn tot op de laatste seconden niet ter vertrouwen. Ook al heb je 5 minuten geleden een deal afgesloten. Volgens Patrick heeft Kanwulf niets aangekondigd over een concert in Holland.


Om hier even op in te gaan.
Patrick weet van niets aangezien hij niet op de hoogte gesteld is door Kanwulf. En zoals ik al zei heeft hij contact met MIJ gezocht en niet andersom. Uiteraard kun je mensen niet 100% vertrouwen al is in het geval van Nargaroth ook veel gevoed door de bekende roddel.
Ik regelde ook het concert van Nargaroth wat niet doorging in Hengelo. Het zou wel heeeel merkwaardig en dom van hem zijn (aangezien ik precies weet wie hij is) om nu weer af te zeggen. Ach, deze 2 situaties zijn helemaal niet met elkaar te vergelijken.
Hoop dat je volgende week vrijdag gewoon komt en geniet van een lekker potje BM voorgeschoteld door 3 interessante bands (helaas kon Merrimack niet, was het helemaal compleet geweest).


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


uniqueleader
Usericon van uniqueleader
Posted 12-08-2004 21:20 by uniqueleader Wijzig reactieProfiel van uniqueleaderQuote dit berichthttp://www.uniqueleader-europe.com

quote:
Op 12 augustus 2004 19:45 schreef Faust het volgende:
Nagaroth is niks, Kanwulf kan niks. En als jij van Unique Leader bent ben jij in ieder geval een sukkel die ze moeten ontslaan. Want een ras echter Deather heeft niets te zoeken bij Kutwulf.


Beetje moeilijk ontslaan als je de BAAS bent, denk je niet? Dat je me gelijk een sukkel noemt is jammer, een zwaktebod, wat ondanks dat het een paar regels op een forum zijn, veel over je zegt. Verder even de feiten op een reitje:

Nargaroth heeft een select aantal optredens gedaan, deze zijn over het algemeen altijd goed gegaan. Alleen Hengelo is afgelast, dit omdat een of deels van de sessie leden het op het laatste moment af lieten weten. Verder zijn de honderden geruchten dat Kahnwulf met geweren schiet tijdens live shows, de voorste rij publiek met traangas onderspuit, en aanverwante verhalen totale nonsens.

Wat betreft Darkthrone is het zo dat Fenriz -nooit- maar dan ook -nooit- geboekt is om een optreden met Darkthrone the doen met Morbid Angel en de andere bands die jij noemt. Sterker nog Darkthrone is er altijd erg, maar dan ook erg duidelijk in geweest dat zij nooit zullen spelen (dit alles uiteraard nadat ze in het prille begin een paar shows hebben gedaan). Ze zijn vaak gevraagd, zo heeft Wacken hun elk jaar gevraagd en zijn ze vaak gevraagd om in Engeland een show te doen. Beide partijen hebben hun bedragen tussen de 30 en 50 duizend duitse mark geboden om te komen spelen, echter hierin hebben ze nooit toegezegd. Ook al werd dit keer op keer aangeboden.

Nocturnal Culto vertelde me een paar jaar geleden op Wacken dat ze dit nu eenmaal besloten hadden en dat het ongeloofwaardig zou zijn om toch te spelen, ook al wilde hij dit wel graag, voor zichzelf en voor de fans. Gezien de tour die Nocturnal Culto gedaan heeft met Satyricon in het verleden is zijn interesse in het live spelen altijd gebleven. Fenriz wilde inderdaad niet, en aangezien het binnen Darkthrone een democratie van 2 personen betreft hebben ze dit ook nooit gedaan.

Verleden jaar heeft Nocturnal Culto zich laten overhalen om toch op de 10 jaar Moonfog party te spelen. Dit onder de noemer Satyricon& Nocturnal Culto. Op deze avond heeft zelfs Fenriz even meegedrumd, dit omdat het bloed nou eenmaal op rare plaatsen kruipt. Als oplossing voor de fans en de aanhoudende drang van Wacken hebben ze deze constructie, zonder Fenriz, ook toegepast voor Wacken. Letterlijke woorden van Nocturnal Culto "We owe it to our fans to do atleast something, but we owe it to ourselves to not play real Darkthrone gigs live. Apart from that it would be hard to find the right session members to do so, as I would like to concentrate on singing alone when I would play live".

Het is verder niet erg dat je mee probeert te praten in de grote mensenwereld. Maar als je er niks van af weet val je snel door de mand, vind je niet? Jammer dat je dan alleen maar kan antwoorden door te schelden en over "echter deathers" en "unique leader" kan beginnen. Dat maakt je van voor tot achter, van onder tot boven, niets meer dan een kneus. Het zij zo.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 12-08-2004 21:28 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:08]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-08-2004 21:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hmmm, en dan zegt hij vlak ervoor weer af!
Te ver voor wat het is (niet slecht, daar niet van)en werken, niet dat dat iemand boeit


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-08-2004 18:19 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 21:20 schreef uniqueleader het volgende:
Beetje moeilijk ontslaan als je de BAAS bent, denk je niet? Dat je me gelijk een sukkel noemt is jammer, een zwaktebod, wat ondanks dat het een paar regels op een forum zijn, veel over je zegt. Verder even de feiten op een reitje:

Nargaroth heeft een select aantal optredens gedaan, deze zijn over het algemeen altijd goed gegaan. Alleen Hengelo is afgelast, dit omdat een of deels van de sessie leden het op het laatste moment af lieten weten. Verder zijn de honderden geruchten dat Kahnwulf met geweren schiet tijdens live shows, de voorste rij publiek met traangas onderspuit, en aanverwante verhalen totale nonsens.

Wat betreft Darkthrone is het zo dat Fenriz -nooit- maar dan ook -nooit- geboekt is om een optreden met Darkthrone the doen met Morbid Angel en de andere bands die jij noemt. Sterker nog Darkthrone is er altijd erg, maar dan ook erg duidelijk in geweest dat zij nooit zullen spelen (dit alles uiteraard nadat ze in het prille begin een paar shows hebben gedaan). Ze zijn vaak gevraagd, zo heeft Wacken hun elk jaar gevraagd en zijn ze vaak gevraagd om in Engeland een show te doen. Beide partijen hebben hun bedragen tussen de 30 en 50 duizend duitse mark geboden om te komen spelen, echter hierin hebben ze nooit toegezegd. Ook al werd dit keer op keer aangeboden.

Nocturnal Culto vertelde me een paar jaar geleden op Wacken dat ze dit nu eenmaal besloten hadden en dat het ongeloofwaardig zou zijn om toch te spelen, ook al wilde hij dit wel graag, voor zichzelf en voor de fans. Gezien de tour die Nocturnal Culto gedaan heeft met Satyricon in het verleden is zijn interesse in het live spelen altijd gebleven. Fenriz wilde inderdaad niet, en aangezien het binnen Darkthrone een democratie van 2 personen betreft hebben ze dit ook nooit gedaan.

Verleden jaar heeft Nocturnal Culto zich laten overhalen om toch op de 10 jaar Moonfog party te spelen. Dit onder de noemer Satyricon& Nocturnal Culto. Op deze avond heeft zelfs Fenriz even meegedrumd, dit omdat het bloed nou eenmaal op rare plaatsen kruipt. Als oplossing voor de fans en de aanhoudende drang van Wacken hebben ze deze constructie, zonder Fenriz, ook toegepast voor Wacken. Letterlijke woorden van Nocturnal Culto "We owe it to our fans to do atleast something, but we owe it to ourselves to not play real Darkthrone gigs live. Apart from that it would be hard to find the right session members to do so, as I would like to concentrate on singing alone when I would play live".

Het is verder niet erg dat je mee probeert te praten in de grote mensenwereld. Maar als je er niks van af weet val je snel door de mand, vind je niet? Jammer dat je dan alleen maar kan antwoorden door te schelden en over "echter deathers" en "unique leader" kan beginnen. Dat maakt je van voor tot achter, van onder tot boven, niets meer dan een kneus. Het zij zo.


Het is goed jongen. Van 2 walletjes eten. Fake Deather. En Agiel op de hoop gooien. Wie is hier dan een kneus? Ik heb roddels vernomen dat je erg lui was met het versturen van cd's naar distro's. En trouwens jij hebt het ook maar overgenomen van Wilko. Over Wilko was er niets te klagen, maar sinds jij aan het roer bent, is het gerotzooi bij Unique Leader niet van de lucht.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-08-2004 18:20]


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen