IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Vrijdag 20 augustus: Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2004 20:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vriendschap is een droom, een pakketje stront met een dun laagje chroom.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-08-2004 20:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 20:15 schreef Heiden het volgende:
Vriendschap is een droom, een pakketje stront met een dun laagje chroom.


hmmm, die 'vriendschap' mogen ze van mij houden


I can't shoot straight unless I've had a pint!


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 21-08-2004 0:56 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

paria was goed alleen het duffen publiek + geluidsman vonden van niet

voor de rest was de treinreis ook erg leuk


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 21-08-2004 1:38 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 6:51 schreef natassja het volgende:
zeg, waar blijft je e mail adres nou?


Je zit er wel erg verlegen om he?
Ben jij zo bloedjegeil, of kan je vriendje je gewoon niet bevredigen?


Drummer nodig?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-08-2004 2:33 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

paria was erg aardig idd, bij lugubre was het geluid echt bagger slecht.
Nargaroth was ook zeer goed te pruimen
aleen om even terug tevallen op de discussie over of kanewolf nou een goth is geweest of niet ----> hij zag er vandaag qua kleren iig uit alsof ie zo uit een goffikbandje was komen lopen :X


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 21-08-2004 3:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

schijn ik ff weinig gemist te hebben


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-08-2004 9:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Paria was wel een verrassing in de positieve zin. Lugubre was ook wel goed alleen geluid + publiek was zeer kut. Nargaroth was kort maar krachtig.



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-08-2004 11:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

nou wat klinkt dat boeiend zeg


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-08-2004 12:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Je hebt zeker wat gemist, mits je Nargaroth te pruimen vind.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 21-08-2004 15:20 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

Nargaroth was goed.
Vond je lugubre goed???
Ik vond ze echt zwaar klote, gitaar en bas was 1 brij en je kon alleen de drums goed horen. Ze hadden er ook weinig zin in geloof ik.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-08-2004 15:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

liwadder spirit!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-08-2004 15:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 15:20 schreef Samoht Slegov het volgende:
Vond je lugubre goed???
Ik vond ze echt zwaar klote, gitaar en bas was 1 brij en je kon alleen de drums goed horen. Ze hadden er ook weinig zin in geloof ik.


Het geluid was zoals ik al zei behoorlijk kut en vooral die zanger was daar nogal pissig over maar buiten dat vond ik het geen slecht optreden. En die Beherit cover heerschte zwaar!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 21-08-2004 16:17 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 15:45 schreef Verval het volgende:
Het geluid was zoals ik al zei behoorlijk kut en vooral die zanger was daar nogal pissig over maar buiten dat vond ik het geen slecht optreden. En die Beherit cover heerschte zwaar!

Ja ik kende Lugubre nog niet, mischien als je de nummers een beetje kent is er nog wel iets te onderscheiden maar ik hoorde er persoonlijk niet zo veel in. Ik hoorde alleen de drummer goed(wel een erg goede by the way)

[Dit bericht is gewijzigd door Samoht Slegov op 21-08-2004 16:18]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-08-2004 18:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 16:17 schreef Samoht Slegov het volgende:
Ja ik kende Lugubre nog niet, mischien als je de nummers een beetje kent is er nog wel iets te onderscheiden maar ik hoorde er persoonlijk niet zo veel in. Ik hoorde alleen de drummer goed(wel een erg goede by the way)


Ik herkende ook niet alles en ik heb de cd toch al vrij vaak gedraaid. Volgende keer beter.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 21-08-2004 19:25 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

ze hebben ook nog een splitcd en wat tapes uitgebracht, even ter verduidelijking...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-08-2004 20:02 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 19:25 schreef holtor het volgende:
ze hebben ook nog een splitcd en wat tapes uitgebracht, even ter verduidelijking...


Thanks voor de info.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-08-2004 12:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nou, paria was ok, lugubre klonk ook wel ok, al was eht geluid minder en heb ik ze vele malen beter gezien..



nargaroth, laat me niet lachen... wat een grap...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 22-08-2004 13:11 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:42 schreef irritante klootzak het volgende:
nou, paria was ok, lugubre klonk ook wel ok, al was eht geluid minder en heb ik ze vele malen beter gezien..



nargaroth, laat me niet lachen... wat een grap...

Grap?


kakker
Usericon van kakker
Posted 22-08-2004 14:36 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 22 augustus 2004 12:42 schreef irritante klootzak het volgende:
nou, paria was ok, lugubre klonk ook wel ok, al was eht geluid minder en heb ik ze vele malen beter gezien..



nargaroth, laat me niet lachen... wat een grap...


Lugubre had net als de andere 2 bands het zelfde manko, een slecht geluid op het podium (lees: monitors), waardoor de irritaties en dus ook het enthousiasme langzaam weg vloeiden.
Snap niets van die opmerkingen van Nargaroth zoals "laat me niet lachen of wat een joke" en zo.
Kanwulf doet precies hetzelfde op het podium als alle andere bands, het uiten van zijn emoties. Ieder op zijn eigen manier!! Hou toch eens op met dat gezeur, als je niets te doen hebt, blijf dan weg of ga zelf (met jezelf) spelen.
Kinderlijk vindt ik het!!!
Vond het persoonlijk een goed optreden, Kanwulf is een goede performer, alleen het geluid was hier ook niet optimaal.

Voor diegene die het gemist hebben, we hebben al wat doorgesproken en volgend jaar komen ze terug!!!!!
En zit nog meer in het verschiet.


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 22-08-2004 16:18 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 14:36 schreef kakker het volgende:
Lugubre had net als de andere 2 bands het zelfde manko, een slecht geluid op het podium (lees: monitors), waardoor de irritaties en dus ook het enthousiasme langzaam weg vloeiden.
Snap niets van die opmerkingen van Nargaroth zoals "laat me niet lachen of wat een joke" en zo.
Kanwulf doet precies hetzelfde op het podium als alle andere bands, het uiten van zijn emoties. Ieder op zijn eigen manier!! Hou toch eens op met dat gezeur, als je niets te doen hebt, blijf dan weg of ga zelf (met jezelf) spelen.
Kinderlijk vindt ik het!!!
Vond het persoonlijk een goed optreden, Kanwulf is een goede performer, alleen het geluid was hier ook niet optimaal.

Voor diegene die het gemist hebben, we hebben al wat doorgesproken en volgend jaar komen ze terug!!!!!
En zit nog meer in het verschiet.

Mee eens, ik vond het een prima show en ook goed gespeelt!

Ik vond het geluid bij nargaroth stukken beter dan de twee bands ervoor

Ik ga volgend jaar zeker weer


natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2004 16:27 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

die mp3 die ik gehoord heb klonk kut
niet het geluid maar de muziek
wat saai zeg


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-08-2004 16:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 augustus 2004 14:36 schreef kakker het volgende:


Voor diegene die het gemist hebben, we hebben al wat doorgesproken en volgend jaar komen ze terug!!!!!
En zit nog meer in het verschiet.


Mooi!!!! Hopelijk kan ik dan wel.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 22-08-2004 16:37 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Nee, kom jij maar niet.

Kanwulf haat gothics.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-08-2004 16:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 22-08-2004 17:59 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 16:27 schreef natassja het volgende:
die mp3 die ik gehoord heb klonk kut
niet het geluid maar de muziek
wat saai zeg

Ja als je nargaroth op cd niet leuk vind is de kans ook wel erg klein dat je een mp3'tje van een live concert van m wel leuk vind


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen