IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2006 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zal wel weer organisch en old school kut zijn


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2006 9:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 april 2006 8:57 schreef Jenje het volgende:
Zal wel weer organisch en old school kut zijn


Ik ben toch wel weer nieuwsgierig. (en ook naar slayer). stel je voor dat het nu echt weer enigszins op het oude werk (dus MOP etc) zou lijken?? (maar ja, ze zeggen bij iedere nieuwe cd dat het weer op vroeger lijkt)


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-04-2006 9:16 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Idd, het zal voor velen nooit goed zijn, Ik kijk er erg naar uit als dat album uitkomt! Het leuke bij Metallica vind ik dat je nooit weet wat je kan verwachten.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2006 9:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

de beste metallica cd's zijn die cd's die alleen door hetfield/ulrich zijn geschreven met alleen een zeer beperkte inbreng van de andere leden. (dus niet (re)load en st anger*) en die methode gaan ze weer toepassen op de aanstaande cd. ik ben dus best hoopvol.



* maar ik ben waarschijnlijk de enige die deze cd toch is gaan waarderen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2006 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Denk je nu echt dat ze weer iets a la Ride the Lightning/MoP kunnen schrijven?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2006 9:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 april 2006 9:33 schreef Jenje het volgende:
Denk je nu echt dat ze weer iets a la Ride the Lightning/MoP kunnen schrijven?


Als het maar enigszins in de buurt komt kan het al okee zijn. en de nieuwe cd van celtic frost maakt duidelijk dat je toch vernieuwend kunt zijn maar zonder kwaliteitsverlies en met behoud van eigen identiteit. Metallica kan dat mogelijk ook???? maar de discussie is verder academisch; over een paar maanden weten we het zeker.


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 18-04-2006 15:44 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

metallica is dikkekanker nu.. Ze komen nooit meer met de shit van the early years. Waarschijnlijk is dit ook het laatste album van ze dat uit gaat komen, en dat is na mijn id het beste ook. MetallicA is helaas neit meer wat het is geweest. En als ze weer zo'n ruk album gaan uitbrengen als wat ze met St. Anger hebben gedaan.. Dan verliezen ze een hoop fans.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-04-2006 16:51 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

metallica doet t bij t nieuwe metalpubliek toch behoorlijk goed, wat dat betreft moet ik ze nageven dat ze erg goeie zakenlui zijn...

nieuw logo, nieuwe muzikale weg en de nieuw lichting metalheadjes, ze hebben dondersgoed door dat ook voor hunnie de jeugd de tokomst is.
De meeste van ons die metallica waarderen om hun kill em all tot justice periode zullen t nieuwe niet waarderen, daarintegen pakken de meeste 'nieuwelingen' wel die oude shit nog mee, kan iemand dan ontkennen dat je t goed doet?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-04-2006 16:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 april 2006 16:51 schreef Aaaarco het volgende:
metallica doet t bij t nieuwe metalpubliek toch behoorlijk goed, wat dat betreft moet ik ze nageven dat ze erg goeie zakenlui zijn...

nieuw logo, nieuwe muzikale weg en de nieuw lichting metalheadjes, ze hebben dondersgoed door dat ook voor hunnie de jeugd de tokomst is.
De meeste van ons die metallica waarderen om hun kill em all tot justice periode zullen t nieuwe niet waarderen, daarintegen pakken de meeste 'nieuwelingen' wel die oude shit nog mee, kan iemand dan ontkennen dat je t goed doet?




En op zo'n moment blijkt maar weer dat de woorden metal en zakenlui niet samengaan of in ieder geval niet samen horen te gaan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-04-2006 17:00 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

op t moment dat je je geld ermee verdient, je huur/hypotheek ervan betaalt enzo moet je enigzins wel zorgen dat je ook geld blijft verdienen, ik kan ze t niet kwalijk nemen dat ze nu een groter publiek bedienen en daardoor meer verdienen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2006 17:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 april 2006 16:56 schreef altx het volgende:
En op zo'n moment blijkt maar weer dat de woorden metal en zakenlui niet samengaan of in ieder geval niet samen horen te gaan.


waarom niet? ik zie metal nou ook niet echt als een kunstvorm ofzo


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2006 18:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 april 2006 16:56 schreef altx het volgende:
En op zo'n moment blijkt maar weer dat de woorden metal en zakenlui niet samengaan of in ieder geval niet samen horen te gaan.


Wat lul je nou man.. Als je van je band wilt kunnen leven EN kwaliteit wilt kunnen leveren (ergo, 100% beschikbaar zijn voor je band) moet je juist een enorm zakelijk instict hebben.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-04-2006 18:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 april 2006 18:16 schreef Snaack het volgende:
Wat lul je nou man.. Als je van je band wilt kunnen leven EN kwaliteit wilt kunnen leveren (ergo, 100% beschikbaar zijn voor je band) moet je juist een enorm zakelijk instict hebben.


Da's dus precies het probleem...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-04-2006 18:56 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

geweldig juist dat t kan, misschien niet in t bekrompen nederland....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-04-2006 19:04 by altx Profiel van altx

@Snaack & Aaaarco:

Ik mag toch wel hopen dat jullie allebei St.Anger origineel hebben, anders zijn jullie reply's nóg lachwekkender dan ze al zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-04-2006 20:31 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hm?



Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 18-04-2006 21:32 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

quote:
Op 18 april 2006 16:51 schreef Aaaarco het volgende:
metallica doet t bij t nieuwe metalpubliek toch behoorlijk goed, wat dat betreft moet ik ze nageven dat ze erg goeie zakenlui zijn...




Ze krijgen er nieuwe 14 jarige fans bij, en raken de oude vertrouwde fans kwijt ja


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-04-2006 21:36 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 18 april 2006 21:32 schreef Mister MetallicA het volgende:

Ze krijgen er nieuwe 14 jarige fans bij, en raken de oude vertrouwde fans kwijt ja

Zwartwit.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2006 21:37 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 18 april 2006 21:32 schreef Mister MetallicA het volgende:
Ze krijgen er nieuwe 14 jarige fans bij, en raken de oude vertrouwde fans kwijt ja


Ach, ze hebben jou nog...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-04-2006 21:37 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ach kom, die oude fans zijn na ...and jusitice al afgehaakt, deze tenminste wel. En die plaat komt uit 1988.

Tering, wat suckt metallica al lang.




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2006 21:48 by aerodis Profiel van aerodis

Load heerscht opoe, je wordt te oud

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-04-2006 21:48]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-04-2006 22:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Nee, hoor.

En worden?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-04-2006 22:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 april 2006 18:52 schreef altx het volgende:
Da's dus precies het probleem...
Je kunt je artistieke muziek natuurlijk alleen ontwikkelen in het keldertje van paps en mams op zaterdagavond en zondagmiddag, om vervolgens met een brakke productie je bandje uit te brengen (maximaal 200 stuks natuurlijk, cvlt!!).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-04-2006 23:44 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 april 2006 19:04 schreef altx het volgende:
@Snaack & Aaaarco:

Ik mag toch wel hopen dat jullie allebei St.Anger origineel hebben, anders zijn jullie reply's nóg lachwekkender dan ze al zijn.


lees t nou es goed...

als je volgende keer weer zulke dingen zegt log dan in onder je mr metallica account!!!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2006 23:54 by Snaack Profiel van Snaack

AltX de betweter is weer online hoor..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen