IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 2) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 20:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 20:52 schreef Onslaught het volgende:
Ik hou van ozzy tot origin..en die twee bands heb ik ook...vind ik persoonlijk wel goed...als jij dat niet vind...
En ik zeg niet dat ze niet MOGEN bestaan...ik zeg dat ze naar MIJN mening beter kunnen stoppen...omdat wat ze vroeger presteerden niet meer halen.
is het duidelijk zo??

Reageer alsjeblieft ook eens inhoudelijk op de inhoudelijke punten in mijn post hiervoor, Onslaught. Dat ik gefrustreerd ben, prima, ik beledig jou ook wel weer in mijn volgende post...

Ik geef je echt nog een kans door je niet ALLEEN maar de grond in te boren, en zelfs dan weet jij geen fatsoenlijk antwoord te genereren. Voor iemand die zo overtuigd is van zijn eigen 'beliefs' kom je niet erg overtuigend over.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2006 20:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 december 2006 20:38 schreef Onslaught het volgende:
Ah nog een die een forum kiest om daar eens zn frustraties eruit te gooien...ga dat lekker tegen je leraar of je ouders doen.....


Hmmm, ik denk dat je ff de leeftijd die je in je hoofd hebt met 2 moet vermenigvuldigen, dan ben je aardig in de buurt.

Voor de rest, ga zo door. Ik heb sinds tijden niet meer zo gelachen hier op ZM.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:59 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 20:55 schreef ZelThoR het volgende:
Reageer alsjeblieft ook eens inhoudelijk op de inhoudelijke punten in mijn post hiervoor, Onslaught. Dat ik gefrustreerd ben, prima, ik beledig jou ook wel weer in mijn volgende post...

Ik geef je echt nog een kans door je niet ALLEEN maar de grond in te boren, en zelfs dan weet jij geen fatsoenlijk antwoord te genereren. Voor iemand die zo overtuigd is van zijn eigen 'beliefs' kom je niet erg overtuigend over.


Dus jij gaat even bepalen wat ik neer moet typen en wat niet??
Dacht het niet...de baas ga je maar tegen je hond spelen.
En ik heb genoeg redenen gegeven waarom ik metallica geen reet meer aan vind...lees maar ff ipv meteen je bek open te doen.
En mij nog een kans geven...whahaha de arrogantie...


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:00 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 20:56 schreef altx het volgende:
Hmmm, ik denk dat je ff de leeftijd die je in je hoofd hebt met 2 moet vermenigvuldigen, dan ben je aardig in de buurt.

Voor de rest, ga zo door. Ik heb sinds tijden niet meer zo gelachen hier op ZM.


Het zal mij een rotzorg wezen hoe oud je bent...dat het hier op een theekransje lijkt waarop iedereen het met elkaar eens is als iemand een mening heeft die niet strookt met de meerderheid is mij allang duidelijk.
Echt jullie reageren net als een stel poten die uitgescholden worden.....beetje eng zoals jullie reageren´....ja hoor je hebt gelijk...onslaught is een eikel´....jeez dude......


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 20:59 schreef Onslaught het volgende:
Dus jij gaat even bepalen wat ik neer moet typen en wat niet??
Dacht het niet...de baas ga je maar tegen je hond spelen.
En ik heb genoeg redenen gegeven waarom ik metallica geen reet meer aan vind...lees maar ff ipv meteen je bek open te doen.
En mij nog een kans geven...whahaha de arrogantie...


Goed ik zal je enigszins op weg helpen, ik had het namelijk niet over de redenen die je aanhaalt waarom je Metallica geen ruk aan vindt want daar ging de post waar ik op reageerde helemaal niet over. Ik gaf je overigens niet NOG een kans, ik gaf je uberhaupt een kans. Een kans om te laten zien dat je na wat ongelukkige beginposts toch nog voor rede vatbaar bent.

Het volgende had ik te zeggen over jouw mening dat Metallica geen bestaansrecht heeft en de argumenten die je daarbij gebruikt. Kijk zelf maar op welke delen je reageert en of je uberhaupt reageert, maar het zou me deugd doen om te zien dat jij een weloverwegen mening kunt verdedigen tegenover een kritisch publiek. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar je reacties op onderdeel 2, 4.1 en 4.2.

1 Inleiding plus belediging
Jij hebt de mening uit te dragen dat Metallica moet opzouten omdat er betere bands zijn, ik heb de mening dat JIJ moet opzouten (wat inderdaad ordinair stoken was, dank je Muti ). Lijkt me prima toch? Wat doe jij eigenlijk op fora als je daar niet tegen kan?

2 Onderuithalen originele uitgangspunt
Ik vind (let op, he) dat het uberhaupt onzin is om een band het bestaansrecht te ontzeggen. Dat het je mening is maakt daarbij niet uit (ik kan ook niet bedenken waarom je zou denken dat we jouw schrijfsels als feit zouden aanzien, maar dat terzijde). Naast dat bestaansrecht een veel te esoterisch begrip is om mee aan de haal te gaan moet je als persoon niet de pretentie hebben dat jij het recht of de kunde hebt om daar over te oordelen.

3 Buiten beschouwing laten dat het originele uitgangspunt onzin is
Zelfs buiten dat; als ook maar een iemand er naar wil luisteren of het wil spelen (inclusief bandleden) heeft het bestaansrecht. Laat staan een band die miljoenen CD's verkoopt!

4 Redenen die het originele uitganspunt onderschrijven onder de loep nemen
En daarbij zijn de redenen die je aanhaalt KUL (ik heb inderdaad je post gezien waarin je mij van bullshit beschuldigt, ik draag anders toch echt alleen een mening uit, hehe).

4.1 Behandeling van 1ste argument plus tegenargument
Je noemt bijvoorbeeld bands die 'beter' of 'getalenteerder' zouden zijn. Zelfs als je dat op een objectieve genreoverschrijdende manier zou kunnen bepalen zou het betekenen dat er maar 1 band bestaansrecht heeft? Of maar 1 band per genre? Nee, goed bezig hoor!

4.2 Behandeling van 2e argument
Begin je ook nog over techniek te blaten en dat heeft zo mogelijk NOG minder dan het voorgaande met het bestaansrecht van een band te maken.

5 Advies
Hou het er gewoon bij dat je de muziek niets (meer) aan vindt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-12-2006 21:09 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Godsamme, wat is dit leuk om na te lezen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2006 21:11 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 december 2006 21:09 schreef ZelThoR het volgende:
Goed ik zal je enigszins op weg helpen, ik had het namelijk niet over de redenen die je aanhaalt waarom je Metallica geen ruk aan vindt want daar ging de post waar ik op reageerde helemaal niet over. Ik gaf je overigens niet NOG een kans, ik gaf je uberhaupt een kans. Een kans om te laten zien dat je na wat ongelukkige beginposts toch nog voor rede vatbaar bent.

Het volgende had ik te zeggen over jouw mening dat Metallica geen bestaansrecht heeft en de argumenten die je daarbij gebruikt. Kijk zelf maar op welke delen je reageert en of je uberhaupt reageert, maar het zou me deugd doen om te zien dat jij een weloverwegen mening kunt verdedigen tegenover een kritisch publiek. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar je reacties op onderdeel 2, 4.1 en 4.2.

1 Inleiding plus belediging
Jij hebt de mening uit te dragen dat Metallica moet opzouten omdat er betere bands zijn, ik heb de mening dat JIJ moet opzouten (wat inderdaad ordinair stoken was, dank je Muti ). Lijkt me prima toch? Wat doe jij eigenlijk op fora als je daar niet tegen kan?

2 Onderuithalen originele uitgangspunt
Ik vind (let op, he) dat het uberhaupt onzin is om een band het bestaansrecht te ontzeggen. Dat het je mening is maakt daarbij niet uit (ik kan ook niet bedenken waarom je zou denken dat we jouw schrijfsels als feit zouden aanzien, maar dat terzijde). Naast dat bestaansrecht een veel te esoterisch begrip is om mee aan de haal te gaan moet je als persoon niet de pretentie hebben dat jij het recht of de kunde hebt om daar over te oordelen.

3 Buiten beschouwing laten dat het originele uitgangspunt onzin is
Zelfs buiten dat; als ook maar een iemand er naar wil luisteren of het wil spelen (inclusief bandleden) heeft het bestaansrecht. Laat staan een band die miljoenen CD's verkoopt!

4 Redenen die het originele uitganspunt onderschrijven onder de loep nemen
En daarbij zijn de redenen die je aanhaalt KUL (ik heb inderdaad je post gezien waarin je mij van bullshit beschuldigt, ik draag anders toch echt alleen een mening uit, hehe).

4.1 Behandeling van 1ste argument plus tegenargument
Je noemt bijvoorbeeld bands die 'beter' of 'getalenteerder' zouden zijn. Zelfs als je dat op een objectieve genreoverschrijdende manier zou kunnen bepalen zou het betekenen dat er maar 1 band bestaansrecht heeft? Of maar 1 band per genre? Nee, goed bezig hoor!

4.2 Behandeling van 2e argument
Begin je ook nog over techniek te blaten en dat heeft zo mogelijk NOG minder dan het voorgaande met het bestaansrecht van een band te maken.

5 Advies
Hou het er gewoon bij dat je de muziek niets (meer) aan vindt.


En aanvullend:

5.1:
Stoor ons niet bij ons theekransje ja!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 21:09 schreef Metalhead22 het volgende:
Godsamme, wat is dit leuk om na te lezen

Ik heb gehoor gegeven aan Muti's oproep, wanneer ga jij dat doen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:12 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:09 schreef ZelThoR het volgende:
Goed ik zal je enigszins op weg helpen, ik had het namelijk niet over de redenen die je aanhaalt waarom je Metallica geen ruk aan vindt want daar ging de post waar ik op reageerde helemaal niet over. Ik gaf je overigens niet NOG een kans, ik gaf je uberhaupt een kans. Een kans om te laten zien dat je na wat ongelukkige beginposts toch nog voor rede vatbaar bent.

Het volgende had ik te zeggen over jouw mening dat Metallica geen bestaansrecht heeft en de argumenten die je daarbij gebruikt. Kijk zelf maar op welke delen je reageert en of je uberhaupt reageert, maar het zou me deugd doen om te zien dat jij een weloverwegen mening kunt verdedigen tegenover een kritisch publiek. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar je reacties op onderdeel 2, 4.1 en 4.2.

1 Inleiding plus belediging
Jij hebt de mening uit te dragen dat Metallica moet opzouten omdat er betere bands zijn, ik heb de mening dat JIJ moet opzouten (wat inderdaad ordinair stoken was, dank je Muti ). Lijkt me prima toch? Wat doe jij eigenlijk op fora als je daar niet tegen kan?

2 Onderuithalen originele uitgangspunt
Ik vind (let op, he) dat het uberhaupt onzin is om een band het bestaansrecht te ontzeggen. Dat het je mening is maakt daarbij niet uit (ik kan ook niet bedenken waarom je zou denken dat we jouw schrijfsels als feit zouden aanzien, maar dat terzijde). Naast dat bestaansrecht een veel te esoterisch begrip is om mee aan de haal te gaan moet je als persoon niet de pretentie hebben dat jij het recht of de kunde hebt om daar over te oordelen.

3 Buiten beschouwing laten dat het originele uitgangspunt onzin is
Zelfs buiten dat; als ook maar een iemand er naar wil luisteren of het wil spelen (inclusief bandleden) heeft het bestaansrecht. Laat staan een band die miljoenen CD's verkoopt!

4 Redenen die het originele uitganspunt onderschrijven onder de loep nemen
En daarbij zijn de redenen die je aanhaalt KUL (ik heb inderdaad je post gezien waarin je mij van bullshit beschuldigt, ik draag anders toch echt alleen een mening uit, hehe).

4.1 Behandeling van 1ste argument plus tegenargument
Je noemt bijvoorbeeld bands die 'beter' of 'getalenteerder' zouden zijn. Zelfs als je dat op een objectieve genreoverschrijdende manier zou kunnen bepalen zou het betekenen dat er maar 1 band bestaansrecht heeft? Of maar 1 band per genre? Nee, goed bezig hoor!

4.2 Behandeling van 2e argument
Begin je ook nog over techniek te blaten en dat heeft zo mogelijk NOG minder dan het voorgaande met het bestaansrecht van een band te maken.

5 Advies
Hou het er gewoon bij dat je de muziek niets (meer) aan vindt.


Ik hoop niet voor je dat je dacht dat ik echt van plan was om dat allemaal te gaan lezen...maar punt 5 had ik toch allang ingevuld dacht ik zo.
Dat hier nou van die kleuters zitten die metallica op een goden voetstuk geplaatst hebben daar kan ik niks aan doen...


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:13 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:11 schreef altx het volgende:
En aanvullend:

5.1:
Stoor ons niet bij ons theekransje ja!



Neem er een koekje bij en be happy eh!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 21:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik pas


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 21:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 december 2006 21:13 schreef Onslaught het volgende:
Neem er een koekje bij en be happy eh!


Effe storen hoor, was je gister ook op de AMM? DAN ZAG IK JOU.. w00t!!!

Okee, ga verder..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:12 schreef Onslaught het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je dacht dat ik echt van plan was om dat allemaal te gaan lezen...maar punt 5 had ik toch allang ingevuld dacht ik zo.
Dat hier nou van die kleuters zitten die metallica op een goden voetstuk geplaatst hebben daar kan ik niks aan doen...

#

Dat heb je echt wel allemaal gelezen. Of heb je een leesprobleem?


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 21:12 schreef Onslaught het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je dacht dat ik echt van plan was om dat allemaal te gaan lezen...maar punt 5 had ik toch allang ingevuld dacht ik zo.
Dat hier nou van die kleuters zitten die metallica op een goden voetstuk geplaatst hebben daar kan ik niks aan doen...

Jammer, jongen. Ik heb ten eerste nergens gezegd dat ik Metallica goed vind en ten tweede doet dat er ook niet toe in deze discussie. Zoals al ik al zei: zolang er maar 1 iemand is die het leuk vindt is het genoeg!

Daarbij vind ik jou meer een kleuter. Je durft wel heel stoer te verkondigen dat Metallica (volgens jou) moet opzouten. Dat is je goed recht, maar als je dat niet met goede argumenten kunt onderbouwen ben je gewoon erg kinderachtig 'stoertje' aan het spelen. Dapper hoor, een van de oude fossielen zijn die Metallica afschrijven omdat ze andere muziek zijn gaan maken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:17 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:14 schreef MMayo het volgende:
Effe storen hoor, was je gister ook op de AMM? DAN ZAG IK JOU.. w00t!!!

Okee, ga verder..


Nope.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 21:18 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 december 2006 21:17 schreef Onslaught het volgende:
Nope.


Dan heb je een dubbelganger, is me dat even gaaf nieuws niet?


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:20 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:15 schreef ZelThoR het volgende:
Jammer, jongen. Ik heb ten eerste nergens gezegd dat ik Metallica goed vind en ten tweede doet dat er ook niet toe in deze discussie. Zoals al ik al zei: zolang er maar 1 iemand is die het leuk vindt is het genoeg!

Daarbij vind ik jou meer een kleuter. Je durft wel heel stoer te verkondigen dat Metallica (volgens jou) moet opzouten. Dat is je goed recht, maar als je dat niet met goede argumenten kunt onderbouwen ben je gewoon erg kinderachtig 'stoertje' aan het spelen. Dapper hoor, een van de oude fossielen zijn die Metallica afschrijven omdat ze andere muziek zijn gaan maken


Dat jij bepaalde argumenten niet genoeg vind is niet mijn probleem...En ik heb nergens gezegd dat JIJ ze zo goed vind toch??
En alles wat andere muziek begint te maken of ineens wat anders doet krijgt commentaar...kijk naar dimmu die in het engels begonnen ipv noors...
Ik vind die cd van six feet under waar een rapper op voorkomt ook zwaar kut...dan ben je als band voor mij gewoon afgeschreven.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:20 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:18 schreef MMayo het volgende:
Dan heb je een dubbelganger, is me dat even gaaf nieuws niet?


eh....joehoe?


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:21 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:18 schreef MMayo het volgende:
Dan heb je een dubbelganger, is me dat even gaaf nieuws niet?



wel leuk om te zien dat ze me hier toch wel zó interesant vinden dat ze allemaal toch ff op myspace gaan kijken....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 21:20 schreef Onslaught het volgende:
Dat jij bepaalde argumenten niet genoeg vind is niet mijn probleem...En ik heb nergens gezegd dat JIJ ze zo goed vind toch??

Waarom begin je er dan over als je op mij reageert? En nogmaals: het doet er ook niet toe.
quote:

En alles wat andere muziek begint te maken of ineens wat anders doet krijgt commentaar...kijk naar dimmu die in het engels begonnen ipv noors...
Ik vind die cd van six feet under waar een rapper op voorkomt ook zwaar kut...dan ben je als band voor mij gewoon afgeschreven.

En wat doet dit ertoe?

Waarom reageer je alleen op die delen van posts die er niet toe doen? Heb je nooit geleerd hoofd- van bijzaak te onderscheiden?

Ik beschuldig je er verdomme van dat je een MIETJE bent die niet zijn standpunten KAN of DURFT te verdedigen! En waar ga jij het over hebben? Over andere bands die commentaar hebben gekregen wegens een stijlverandering


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:24 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:14 schreef Lainedil het volgende:
#

Dat heb je echt wel allemaal gelezen. Of heb je een leesprobleem?


neuh....maar geen zin in om een heel zeik verhaaltje te gaan lezen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 21:24 schreef Onslaught het volgende:
neuh....maar geen zin in om een heel zeik verhaaltje te gaan lezen.

Mietje.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:27 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:23 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom begin je er dan over als je op mij reageert? En nogmaals: het doet er ook niet toe.

En wat doet dit ertoe?

Waarom reageer je alleen op die delen van posts die er niet toe doen? Heb je nooit geleerd hoofd- van bijzaak te onderscheiden?

Ik beschuldig je er verdomme van dat je een MIETJE bent die niet zijn standpunten KAN of DURFT te verdedigen! En waar ga jij het over hebben? Over andere bands die commentaar hebben gekregen wegens een stijlverandering


Whahaha....´verdomme´....toch wel gefrustreerd eh!
En ik beschuldig jouw ervan dat jij zo´n kneus bent die alleen hier een grote bek hebt en verder nergens..
Dus wie is het mietje....en ik ben geenzins verplicht om jouw honger naar argumenten te stillen...ik heb genoeg over metallica gezegd...dus als jij zonodig offtopic moet blijven gaan en denkt even een ander te kunnen vertellen wat ie wel en niet moet......dan ben je rijp voor een tehuis voor geestelijk zwakkeren(en dat is waar ik jullie onderhand allemaal van verdenk)


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:28 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 21:26 schreef ZelThoR het volgende:
Mietje.



Whahahaha.....nee dat heet lui....en desinteresse aangaande jou.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-12-2006 21:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen