IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 2) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2004 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 oktober 2004 10:05 schreef Orion het volgende:
Ik hoor nog steeds liever james dan dat ik John Bush hoor ( Armored Saint/Anthrax , gelukkig dat hij nooit de zanger van metallica is geworden toendertijd(of is het nu toentertijd?)


met een "d". Ik vind Joh Bush wel een goede zanger maar hij hoort idd niet thuis bij Metallica.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2004 12:20 by spectre Profiel van spectre

haha, ja ik hoor ook liever die gast dan dat ik pipi de clown hoor bij die band , iemand die dvd die bij st. anger zit al eens bekeken? valser kan je haast niet zingen... toch nog knap van die engineer dattie ie het er redelijk op de de plaat heeft gekregen. Live is M. echt ongelovelijk ruk, en dan vooral de zang.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-10-2004 18:31 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 27 oktober 2004 23:12 schreef Orion het volgende:
waar is creeping death seun!?

Vergeten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-10-2004 21:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 oktober 2004 9:58 schreef X-Act het volgende:
onlangs had ik ook wat recente live-beelden gezien, en ik had de indruk dat James op snellere nummers meer een soort begeleiding speelt en Kirk het nummer echt moet dragen (en veel luider in de mix zit).

Verbeelding of waarheid ?


Op die bootleg, waar dave lombardo op drumt en die knakker van slipknot is iig 1 van de 2 gitaristen niet zo best, ik hoorde hoopje onstrakke passages.

James, mijn held van de slaggitaar. Damn.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-10-2004 21:33 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 oktober 2004 12:20 schreef spectre het volgende:
Live is M. echt ongelovelijk ruk, en dan vooral de zang.

Ja, dat weet ik ook wel, daarom ben ik ook gestopt met optreden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-10-2004 21:34 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 oktober 2004 21:33 schreef M. het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, daarom ben ik ook gestopt met optreden.



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-10-2004 21:35 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2004 21:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 oktober 2004 21:33 schreef M. het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, daarom ben ik ook gestopt met optreden.
ik wist dat je dit ging doen mijn mensenkennis wordt bevestigd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-10-2004 21:51 by M. Profiel van M.

Never change a winning team .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-10-2004 22:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 oktober 2004 21:51 schreef M. het volgende:
Never change a winning team .


Misschien kom je weer bij elkaar en ga je een reunie optreden doen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2004 22:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 oktober 2004 21:51 schreef M. het volgende:
Never change a winning team .

Ga aub weer aan de drank .. je staat nu als een halfvolle zaak aardappelen op het podium ...

Of sterf, dan wordt je tenminste nog een legende


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2004 3:10 by spectre Profiel van spectre

ja doe dat jan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-11-2004 10:59 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik heb net de film "Some kind of monster" bekeken. Leuk om 's te zien, maar ook niet meer dan dat. Ik vind Lars nog steeds een eikel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 11:13 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 2 oktober 2004 0:24 schreef CoenV het volgende:
Dark Angel? Bestaat toch allang niet meer?



alweer een tijdje bij elkaar hoor. Momenteel met één gitarist (Eric) en een nieuwe bassist. Ze zijn volgens hun site en forum al een tijd bezig met het schrijven van een nieuw album.
Blijkbaar hebben ze ook zelfs nog een aantal nummers liggen die vlak na 'Time Does Not Heal' geschreven zijn. Dat moet haast wel de ultieme thrashplaat worden!


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 20-11-2004 11:17 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 28 oktober 2004 10:27 schreef attila_de_hun het volgende:
met een "d". Ik vind Joh Bush wel een goede zanger maar hij hoort idd niet thuis bij Metallica.


Het is toentertijd, met een 't'


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-11-2004 12:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 november 2004 11:17 schreef DCLXVI het volgende:
Het is toentertijd, met een 't'


Je hebt gelijk. Sta ik effe voor paal.
Maar goed weer wat bijgeleerd.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 13:01 by neefherbert Profiel van neefherbert

Ik vind het eigenlijk best sneu voor Metallica. Er staan zeker een aantal erg goede ideeën op St Anger. Vooral de eerste 5 nummers zijn an sich niet slecht. ze hadden alleen:
1 - Beter/anders moeten produceren
2- de nummer compacter moeten schrijven, ze zijn nu te langdradig waardoor ze aan krachtn inboeten
3- meer tijd moeten besteden aan zuiver / goed inzingen!

maar goed, over die plaat is al wel genoeg gesproken.

Ik heb de dvd nog niet gezien maar weet ook niet of ik wel zit te wachten op een hoop gelul en geruzie. Zoals Brabanders het zo goed weten te formuleren: SPEULUH !!!!!!






varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-11-2004 15:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 oktober 2004 22:38 schreef Mutilator het volgende:
Misschien kom je weer bij elkaar en ga je een reunie optreden doen


Net zoals ook Michael Jackson ooit weer bijelkaar komt


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-11-2004 17:54 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 20 november 2004 13:01 schreef neefherbert het volgende:
Zoals Brabanders het zo goed weten te formuleren: SPEULUH !!!!!!







volgens mij zegt heel NL dat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 21-11-2004 0:00 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 20 november 2004 17:54 schreef Orion het volgende:
volgens mij zegt heel NL dat


Ondertussen wel ja...

maareh, plagiaat. beste kerel, plagiaat dus


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2004 1:57 by BARABAS Profiel van BARABAS

Van blabbermouth:

CLIFF BURTON: Demos And Jams Of Late METALLICA Bassist Unearthed - Dec. 6, 2004
RollingStone.com is reporting that a longtime friend of late METALLICA bassist Cliff Burton has a batch of his unreleased demo tapes, which he hopes to donate to a burgeoning musician. Burton was killed in 1986 when the band's bus crashed in Sweden on the "Master of Puppets" tour.

"There are METALLICA mega-hits that will never be," says Dave DiDonato, a drummer in his own right, of the tapes. "All these killer riffs . . . he was working on them until he died."

Such tapes were key to METALLICA's songwriting process. Burton, singer-guitarist James Hetfield and lead guitarist Kirk Hammett (and his predecessor, Dave Mustaine) would record them, and bandleaders Hetfield and drummer Lars Ulrich would then sift through them to construct songs. After Burton's death, the bassist earned a posthumous songwriting credit when one of his riffs served as the foundation for "To Live Is to Die", from 1998's "...And Justice for All".

Burton's parents gave DiDonato the tapes after their son's death, and DiDonato wants to get them in the hands of someone who can continue in Burton's spirit. "I would love to find a young bass musician following in [Cliff's] footsteps," he says, "someone who would utilize this material to improve his craft and appreciate the music, and devote himself to doing what Cliff was doing." (Interested parties can contact DiDonato through his RotGrub.com web site.)


Goverdomme, gaan al die riffs straks zeker ook nog verneukt worden.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-12-2004 1:58]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-12-2004 3:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 december 2004 1:57 schreef BARABAS het volgende:
...

Such tapes were key to METALLICA's songwriting process. Burton, singer-guitarist James Hetfield and lead guitarist Kirk Hammett (and his predecessor, Dave Mustaine) would record them, and bandleaders Hetfield and drummer Lars Ulrich would then sift through them to construct songs...


Dit onderstreept dat Metallica ook creatief is gestorven met Cliff's dood.

Ergens hoop ik dat ze zijn ideeen alsnog gaan gebruiken om nog 1 keer een plaat in de oude stijl te maken...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 08-12-2004 9:23 by CoenV Profiel van CoenV

Misschien bekend, misschien niet. Een ontzettend leuke, niet als te objectieve site over Metallica

http://basementbar.com/DefaultN1.asp?GoTo=EditorialN1.asp


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2004 13:05 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 8 december 2004 3:47 schreef Mutilator het volgende:
Dit onderstreept dat Metallica ook creatief is gestorven met Cliff's dood.

Ergens hoop ik dat ze zijn ideeen alsnog gaan gebruiken om nog 1 keer een plaat in de oude stijl te maken...

Dat zou nog altijd beter zijn dan dat een of andere onbekende pipo de clown die dingen gaat verneuken


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2004 14:37 by BARABAS Profiel van BARABAS

Dit is de site van die knakker: http://rotgrub.com/


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen