IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 2) Vorige pagina | Volgende pagina
axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 09-12-2006 16:29 by axegrinder Profiel van axegrinder

quote:
Op 9 december 2006 1:58 schreef cataclysm child het volgende:
Idem, het heeft weinig zin om het op voorhand al af te kraken ... wie weet komt er nog wel iets goeds van
Metallica is over de top van de berg heen, de kreativiteit, spontaniteit en originaliteit is allang verdwenen.
Wat inhoudt dat juweeltjes van nummers als Welcome home [Sanatarium] en Creeping Death niet meer gehaald worden.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-12-2006 19:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Uiteraard is de oude magie verdwenen, maar als hun inspiratie weer van hun Master of Puppets album afkomt getuige de laatste tour, zou het nog best aardig kunnen worden; Bolt thrower jat immers ook al jaren van zichzelf, dus als dat het beste is waar Metallica in staat is lijkt me dat het beste wat ze kunnen doen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-12-2006 21:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 december 2006 19:48 schreef Oud Vuil het volgende:
Nou ja, ze hebben nú tenminste ideeën.
Zouden ze dan toch die beruchte tapes van Burton hebben bemachtigd c.q. afgeperst of whatever? Ik hoop het. Tenminste, ik hoop niet dat die 'maat' die ideeen aan een zogenaamd getallenteerd iemand verkwanselt...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 09-12-2006 21:43 by Onslaught Profiel van Onslaught

metallica hoort in een bejaarden tehuis.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-12-2006 21:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

En Ozzy op een begraafplaats. Kom op, zeg. Zo oud zijn die gasten nou ook weer niet.



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 09-12-2006 21:51 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Nee inderdaad; als je Some Kind Of Monster bekijkt, lijken het nog net een stel pubers.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-12-2006 21:54 by Mikeee Profiel van Mikeee

.
damn wat een onzin


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 09-12-2006 21:57]



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-12-2006 1:50 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 9 december 2006 21:51 schreef Skyggesang het volgende:
Nee inderdaad; als je Some Kind Of Monster bekijkt, lijken het nog net een stel pubers.



En wat heeft dat ermee te maken? Als ze bloedserieus zouden doen, zou hun muziek daardoor beter worden?


Faustian Spirit of the Earth


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:13 by Onslaught Profiel van Onslaught

Get real ....vanaf black album ging het met metallica al bergafwaarts....met als gigantisch dieptepunt st. anger...wat een kut album is dat zeg...
Die james met zn angst voor de camera op some kind of monster...paar uurtjes per dag gitaar spelen en niet meer.....die gasten zijn het gewoon kwijt....dus opzouten en laat andere bands de fakkel maar overnemen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2006 20:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Welke bands dienen dan die fakkel over te nemen volgens u?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:17 by Onslaught Profiel van Onslaught

Godsmack is wel een goeie vind ik...let wel het is puur mijn mening...ik zag een tijd terug james op een podium staan en de enige die er een beetje lol in had was Rob...de rest stond er een beetje bij van´nou het moet maar´


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:18 by Onslaught Profiel van Onslaught

Enne......Zeg maar jij tegen U eh!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:18 by spectre Profiel van spectre

wat een gedram zeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:20 by Onslaught Profiel van Onslaught

leuk dat een mening als gedram gezien word....zal jij een hoop gedram in je leven aan moeten horen niet??


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:21 by spectre Profiel van spectre

net nog ja.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2006 20:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Godsmack? Ik dacht dat Trivium de fakkel wou overnemen, maar tot nu toe weet ik geen band te noemen die de oude Metallica-stijl kan evenaren laat staan overtreffen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:25 by Onslaught Profiel van Onslaught

mja...nu vind ik persoonlijk trivium geen reet aan en godsmack wel....en zoals ik al zei...totaan black album was het wel goed....daarna was het al weinig meer....en er zijn tegenwoordig zoveel jongens die nog meer talent hebben als heel metallica bij elkaar...bv: decapitated...andere stijl weliswaar...maar die jongen begonnen rond hun 15e...als je Nihility gaat luisteren en dan de techniek eens onder de loep neemt...nou daar kan metallica ook nog wel wat van leren.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:26 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 20:21 schreef spectre het volgende:
net nog ja.



Vraag me dan af wat jij op een forum doet....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 20:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 20:25 schreef Onslaught het volgende:
mja...nu vind ik persoonlijk trivium geen reet aan en godsmack wel....en zoals ik al zei...totaan black album was het wel goed....daarna was het al weinig meer....en er zijn tegenwoordig zoveel jongens die nog meer talent hebben als heel metallica bij elkaar...bv: decapitated...andere stijl weliswaar...maar die jongen begonnen rond hun 15e...als je Nihility gaat luisteren en dan de techniek eens onder de loep neemt...nou daar kan metallica ook nog wel wat van leren.


Jij hebt geen talent voor het communicatieve deel van schrijven en geen techniek voor het grammaticale deel van schrijven. Moet jij dan ook maar optiefen? JA!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 10-12-2006 20:28 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

www.deviance.nl

Die zijn ook 15 en gaan het best wel maken denk ik


"Sehnsucht"


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:28 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 20:27 schreef ZelThoR het volgende:
Jij hebt geen talent voor het communicatieve deel van schrijven en geen techniek voor het grammaticale deel van schrijven. Moet jij dan ook maar optiefen? JA!


Bepaal jij dat?? Nee..
En niet zo´n grote bek knul....want dat werkt averechts bij mij....dus verspilde moeite.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:30 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2006 20:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Decapitated lijkt me niet bepaald vergelijkbaar; buiten de oude Metallica stijl ken ik ook bergen betere bands, maar juist binnen díe specifieke Metallica stijl...? Eerste Annihilator (Alice in hell) maar daar houdt het mi wel op...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2006 20:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 20:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2006 20:28 schreef Onslaught het volgende:
Bepaal jij dat?? Nee..
En niet zo´n grote bek knul....want dat werkt averechts bij mij....dus verspilde moeite.


En bepaal jij welke bands bestaansrecht hebben?!? Nee!

Knul.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:32 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 10 december 2006 20:30 schreef ZelThoR het volgende:
En bepaal jij welke bands bestaansrecht hebben?!? Nee!

Knul.


Dat jij niet leest is niet mijn probleem...want dat had je gezien dat ik al zei: Het is puur mijn mening...dus als iemand metallica tegenwoordig nog helemaal geweldig vind..fine...maar ik vind het al jaren bagger.

stumper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen