IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : virus / computer probleem II Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-05-2005 15:09 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 20 april 2005 15:37 schreef rajackar het volgende:
Succes shaep!


Ik gebruik tijdelijk weer een gewoon netwerk totdat ik mijn vader weer zie, maar dankjewel!

Heeft iemand nog links naar goede websites die vertellen hoe je je computer kan optimaliseren?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-05-2005 15:13 by Shredhead Profiel van Shredhead

google op 'tune xp' of 'tune w2k' of wat voor os je ook hebt.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-05-2005 15:14 by Schaep Profiel van Schaep

Dankjewel!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2005 17:15 by bazzio Profiel van bazzio



Bazzio Attacks!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-05-2005 0:20 by aerodis Profiel van aerodis

Sinds kort bulkt mijn PC van de SpyWare, terwijl ik sinds het begin der tijden zowel Kaspersky 5.x + SpyBot draai, en deze tot nog toe alle shit wisten te blocken.

Ik heb nu de enorm prettige startpagina www. quicknavigate . com . Deze opent ook wanneer ik bijvoorbeeld mijn hotmail/yahoo email wil checken.

Iemand enig idee? Tóch SP2 downloaden?
Ik draai trouwens Win XP home.

EDIT: de downloadpage van microsoft is óók onbereikbaar. Op het moment dat ik die wil openen verschijnt automatisch bovengenoemde site.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-05-2005 1:12]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2005 2:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik krijg alles weg met Ad Aware, ook dat soort search sites (erg irritant, overigens), maar meestal kosten die het meeste moeite.

Als je na een scan en verwijdering nog last hebt (na rebooten of opnieuw browser opstarten), start dan opnieuw in safe mode en herhaal het proces. Mocht het nog misgaan, doe bovenstaande samen met het afzoeken van het register voor keys met "Quick Navigate" of whatever.

edit: SP2 houdt wel veel dingen tegen, maar waar jij last van hebt is erg aggresief, dat wil er nog weleens door komen. Het gebruiken van FireFox is overigens zéér aan te raden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-05-2005 2:09]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-05-2005 2:09 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Firefox !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2005 2:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

hehe, timing


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-05-2005 2:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 mei 2005 0:20 schreef aerodis het volgende:
Sinds kort bulkt mijn PC van de SpyWare, terwijl ik sinds het begin der tijden zowel Kaspersky 5.x + SpyBot draai, en deze tot nog toe alle shit wisten te blocken.

Ik heb nu de enorm prettige startpagina www. quicknavigate . com . Deze opent ook wanneer ik bijvoorbeeld mijn hotmail/yahoo email wil checken.

Iemand enig idee? Tóch SP2 downloaden?
Ik draai trouwens Win XP home.

EDIT: de downloadpage van microsoft is óók onbereikbaar. Op het moment dat ik die wil openen verschijnt automatisch bovengenoemde site.


Probeer anders even de gratis testversie van spysweeper, die is meestal wel redelijk effectief tegen dit soort dingen.
Zodra die je computer heeft opgeschoond is SP2 toch wel handig om dit soort dingen in het vervolg te voorkomen denk ik zo.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-05-2005 23:40 by aerodis Profiel van aerodis

En hij draait weer als voorheen thanks.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2005 22:18 by M. Profiel van M.

Godverdomme.... ik heb een TV-out op m'n NVidia GeForce 6800 GT, ik draai windows XP, ik koop een S-Video kabeltje met een SCART-converter, sluit hem op m'n TV aan, Clone View aan in de NVidia display settings en ja hoor, zwart wit beeld.

Vrij kut, maar goed. Alles geprobeerd, enfin, wat blijkt, als je TV geen S-Video ondersteunt (wat-ie dan blijkbaar volgens mij niet doet) dan krijg je met een SCART-blokkie en een S-Video kabel tussen PC en TV dus zwart/wit beeld en meer niet. (nee ik heb dus geen S-Video poort op m'n TV -- een "omleiding" via m'n DVD-speler werkt ook niet).

Enfin, gewoon te ouwe TV dus. Wil ik alles weer terug zetten, ik draai een resolutie van 1600 x 1200, zie ik opeens twee verticale zwarte balken aan beide zijkanten van m'n monitor. Blijkbaar kan hij het beeld niet meer helemaal op m'n monitor spreiden -- ik heb een Iiyama Vision Master 1451, en die settings vertellen me toch echt dat de horizontal spread 100% is! Meer kan niet... waarom zie ik dan twee zwarte balken aan de zijkant?

En waarom zie ik opeens dit in m'n device manager???



Ik bedoel, ik heb ze maar gedisabled, ik kan ze ook best weghalen, maar als ik "Add New Hardware" doe detecteert Windows ze weer.

RAARRRRR. En intussen kan ik dus niet meer m'n favoriete resolutie draaien, ja kan wel, maar dan dus niet meer verspreid over het hele display. Sjonge jonge wat irritant. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:24 by Snaack Profiel van Snaack

Maarten, werkt de befaamde WIndoowz methode niet? Gewoon alles wegflikkeren in je device manager en opnieuw laten detecteren/ installen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2005 22:26 by M. Profiel van M.

Nee, na dat weghalen detecteert hij ze dus gewoon weer opnieuw.

Die vier monitors extra in m'n device manager vind ik niet zo erg, wat ik erger vind is dat die resolutie dus niet meer over het hele scherm weergegeven wordt... ik bedoel WTF, 1600x1200 opeens dik 2 cm te smal??? Dit is echt één van de meest gaye dingen die Windooz me geflikt heeft .

*edit* gek genoeg wordt 1280x1024 dan weer wel over de hele breedte weergegeven, maar DAT WIL IK NIET he.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-05-2005 22:26]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:27 by Snaack Profiel van Snaack

raar man... euhm... misschien staat je refresh rate op die resolutie te hoog ofzo?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2005 22:28 by M. Profiel van M.

Nee, die staat op 60 Hz, niet aan gerommeld verder.



*edit* lol, drivers opnieuw geintalleerd. Hij ging opnieuw automatisch naar clone view, die heb ik teruggezet op single view en toen deed hij weer normaal!!! al blijven die vier rare monitors helaas wel in m'n device manager staan, maar da's een minor problem

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-05-2005 22:49]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:58 by Snaack Profiel van Snaack

hehe, beter


Ik heb vandaag trouwens na veel gegodver een system restore op XP terug moeten zetten. Had last van een "tamelijk" hardnekkig spyware progje.

* Werd bij startup geladen
* creërde en starte een proces met een random naam
* "hoofd" proces stond niet in mijn proceslist (ook niet als ik met een tooltje naar de hidden processes keek)
* killen van het child process en deleten van de .exe --> nieuw radnom bestand aangemaakt

EDIT: had geen last van pop-ups ofzo, maar werd een beetje knetter van mijn virusscanner die om de 30 seconden een bestandje ging deleten en mij dat liet weten. En explorer werd kanx0rtraag.


Ergo, toen ik er zelfs met HijackThis en gekloot in mijn registry niet uitkwam kwam ik op het briljante idee een system restore terug te zetten

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-05-2005 22:59]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2005 23:00 by M. Profiel van M.

Enig idee waar dat progje vandaan kwam dan? Vage shit...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 23:05 by Snaack Profiel van Snaack

Geen idee. Kon het "moeder" bestand niet terugvinden dus ik kon daar niet op g00glen. De virusscanner kon er ook niets mee.

Denk dat het bij zo'n lamme kankersite vandaan komt waar je, je een weg banende door 10,000 dode links, p0rn pop-ups en andere meuk, met wat geluk een serial kan vinden voor een één of ander lam kutprogramma

De laptop waar het probleem zich op voordeed is net nieuw, had hem nog niet dichtgetimmerd. Firewall stond uit enzo

Eigen schuld, dikke kankerbult dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-05-2005 23:05]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-05-2005 8:47 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 10 mei 2005 23:05 schreef Snaack het volgende:
Geen idee. Kon het "moeder" bestand niet terugvinden dus ik kon daar niet op g00glen. De virusscanner kon er ook niets mee.

Denk dat het bij zo'n lamme kankersite vandaan komt waar je, je een weg banende door 10,000 dode links, p0rn pop-ups en andere meuk, met wat geluk een serial kan vinden voor een één of ander lam kutprogramma

De laptop waar het probleem zich op voordeed is net nieuw, had hem nog niet dichtgetimmerd. Firewall stond uit enzo

Eigen schuld, dikke kankerbult dus.


Klinkt als aurora. Is nog weinig tegen te doen als je niet heel erg handig bent.
Ik wacht ook al een tijdje tot anti spyware tools dit gaan verhelpen om hier wat gebruikers gelukkig te maken.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-06-2005 11:18 by ouwe Profiel van ouwe

Ik heb een probleem met mijn netwerk thuis...

Ik heb de volgende hub:
3COM 3C16180 RETAIL/3COM 8 PORT 10 BT LINK BUILDER HUB



Ik kan hiermee een inkomende ADSL verbinding splitsen naar meerdere computers en deze in een netwerk zetten.

Nu krijg ik 3 PC's verbonden, maar een 4e erbij lukt me niet! Op de foto doen de verbindingen 1x, 2x en 3x het dus. Als ik daarnaast een kabel inplug, werkt het niet. Heeft iemand enig idee hoe dit kan, en of het uberhaupt wel mogelijk is met deze hub??


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-06-2005 11:48 by ouwe Profiel van ouwe

komop, kan iemand mij helpen??


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 03-06-2005 11:53 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

Als het goed is moet dat gewoon werken. Ik kan helaas even geen specs vinden dus het is een aardig vreemd iets... Maar ik zal voor je even rond vragen bij computer nerds! Als ge even een momentje heeft nog



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-06-2005 11:55 by ouwe Profiel van ouwe

Ik heb nog een momentje hehe.

ik kan ook geen specs vinden. die 3com site is chaotisch! maar het type nummer is dus 3C16180



Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 03-06-2005 11:58 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

dat las ik idd



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-06-2005 12:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 juni 2005 11:18 schreef ouwe het volgende:

Nu krijg ik 3 PC's verbonden, maar een 4e erbij lukt me niet! Op de foto doen de verbindingen 1x, 2x en 3x het dus. Als ik daarnaast een kabel inplug, werkt het niet.


Je heb meerdere poorten geprobeert of alleen 4?

Neem aan van wel...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen