IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : virus / computer probleem II Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-07-2006 22:26 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik probeer al eventjes om Firefox te deïnstalleren (jawel, het staat er echt), alleen lukt me dat om duistere redenen niet. Zowel bij gebruikmaking van de optie Configuratiescherm --> Software als van het 'uninstall' bestand dat zich in C:\Program Files\Mozilla Firefox\uninstall bevind gebeurt er niks. Help?


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 14-07-2006 22:27 by Babylon Profiel van Babylon

CTRL+A
Delete

Do you really want to blablaat?
Yes


zo kan ie wel weer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 22:28 by M. Profiel van M.

Er gebeurt niks? Firefox blijft gewoon staan, en het deinstallatieprogramma doet *niets*?

Curieus....


Probeer eens ehh Ctrl-alt-delete, dan krijg je de task manager voor je neus. En dan het tabblad "processes" (weet ik veel wat het in het nederlands is, tweede van links iig hehe) en kijk even of er nog zaken tussen staan die met firefox of met die deinstaller te maken hebben...
Al die zaken moet je stuk voor stuk ff aanklikken en dan op "end process" klikken, en als ze dan allemaal echt weg zijn ff opnieuw proberen met die deinstaller. Wat gebeurt er dan?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2006 22:35 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 juli 2006 17:43 schreef BitchSlap het volgende:
ff een vraag;

mijn computer loopt om de haverklap vast. je hoort een "kraak" en vervolgens doettie niets meer. op control alt delete reageerd hij dan ook niet.
dit is eigenlijk pas sinds het weer zeg maar weer wat warmer is...
kan dat daardoor komen?



of is dit een vreselijke n00bvraag


Koeling lijkt me ja, open je kast eens en kijk naar de hoeveelheid stof. Dat eerst wegblazen, dat scheelt al zo enkele graden en laat je cpu koeler ook beter werken. Dus koelen, ipv. isolatie door het stof.


"This one is older than shit, heavier than time!"


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 14-07-2006 22:39 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

klint stom, maar heb hem met de stofzuiger compleet "uitgezogen" en nu doet ie het beter...



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 22:40 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 14 juli 2006 22:26 schreef Hexegot het volgende:
Ik probeer al eventjes om Firefox te deïnstalleren (jawel, het staat er echt), alleen lukt me dat om duistere redenen niet. Zowel bij gebruikmaking van de optie Configuratiescherm --> Software als van het 'uninstall' bestand dat zich in C:\\Program Files\\Mozilla Firefox uninstall bevind gebeurt er niks. Help?

Er staat ook nog keiveel in C:\\Documents and Settings\\<JeInlogNaam> en misschien ook in C:\\Documents and Settings\\All Users en de andere subsirs.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-07-2006 22:40]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2006 22:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 14 juli 2006 22:39 schreef BitchSlap het volgende:
klint stom, maar heb hem met de stofzuiger compleet "uitgezogen" en nu doet ie het beter...




Het is ook handig om met compressielucht even de cpu koeler uit te blazen. Houd dan wel een potlood tussen de bladen zodat de koeler niet kapot gaat. Zo kan je het stof tussen je koeler verwijderen. Scheelt ook weer!


"This one is older than shit, heavier than time!"


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 14-07-2006 22:43 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

wat is een cpu koeler?


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 14-07-2006 22:45 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Schroef de computer open en zoek de ophopingen van stof, een daarvan verbergt je cpu-koeler


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 14-07-2006 22:47 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

zoals ik al zei, ik ben een vrouw dus neem het me niet kwalijk


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 22:48 by M. Profiel van M.

Je cpu is de centrale chip in je PC. De koeler is zo'n blok wat erboven op zit, meestal met een vrij flinke ventilator erbij. En dat is dus een stofnest .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 22:49 by Mikeee Profiel van Mikeee

MANNEN! LEZEN!
quote:
Op 14 juli 2006 22:47 schreef BitchSlap het volgende:
ik ben een vrouw

mooie plaatjes van wat ze bedoelen



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-07-2006 22:57 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 14 juli 2006 22:28 schreef M. het volgende:

Er gebeurt niks? Firefox blijft gewoon staan, en het deinstallatieprogramma doet *niets*?

Curieus....


Probeer eens ehh Ctrl-alt-delete, dan krijg je de task manager voor je neus. En dan het tabblad "processes" (weet ik veel wat het in het nederlands is, tweede van links iig hehe) en kijk even of er nog zaken tussen staan die met firefox of met die deinstaller te maken hebben...
Al die zaken moet je stuk voor stuk ff aanklikken en dan op "end process" klikken, en als ze dan allemaal echt weg zijn ff opnieuw proberen met die deinstaller. Wat gebeurt er dan?

Er stond maarliefst twee keer 'uninstall' in de task manager. M.a.w. hij doet gewoon geen flikker.

quote:
Op 14 juli 2006 22:40 schreef Mikeee het volgende:

Er staat ook nog keiveel in C:\Documents and Settings\<JeInlogNaam> en misschien ook in C:\Documents and Settings\All Users en de andere subsirs.

Niks te zien hier anders...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 23:00 by Mikeee Profiel van Mikeee

Oke, als volgens jou "niks anders te zien" is, waaraan zie je dan dat het er nog WEL staat? Maak anders een screenshot want je maakt jezelf niet echt duidelijk zo.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-07-2006 23:16 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 14 juli 2006 23:00 schreef Mikeee het volgende:

Oke, als volgens jou "niks anders te zien" is, waaraan zie je dan dat het er nog WEL staat? Maak anders een screenshot want je maakt jezelf niet echt duidelijk zo.

Ik maak dat Firefox nog steeds geïnstalleerd staat op uit het feit dat ik het nog altijd gewoon op kan starten en gebruiken, zoals ik nu dus ook doe.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 23:20 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hahaha! Oke, en inmiddels is er dus niks meer in C:\\Program Files\\Mozilla Firefox ???
Vaagheid.
Rechts-klik dan op de SNELKOPPELING die gebruikt om Firefox te starten en kijk bij Properties (of Eigenschappen in de NL versie) waar het naartoe leidt.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-07-2006 8:27 by Hexegot Profiel van Hexegot

Gewoon naar C -> Program Files-> Mozilla Firefox -> firefox.exe... Heb inmiddels wel gezien dat er wat 'happen' missen in het configuratiebestand uninstall.ini, enig idee waar ik een vervangend bestand vandaan kan halen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 15-07-2006 8:27]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-07-2006 16:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Heul wazig; heb ik mjin DVD brander vervangen door een adner exemplaar; werkt ie op zich gewoon goed, al is deze kieskeurig in het lezen/accepteren van bepaalde DVD's; of je pakt alles, of je pakt niets, maar sommige niet en alle andere wel...?

Overigens pakt de divx speler die schijfjes gewoon wél.

Weet iemand dit op te lossen zonder weer een andere DVD speler erin te bouwen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2006 16:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-07-2006 16:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nee, en ik snap het ook niet

Er is geen overeenkomst in de schijfjes die hij wel/niet pakt?

Gekopieerd? +/-? etc.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-07-2006 16:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juli 2006 16:47 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, en ik snap het ook niet

Er is geen overeenkomst in de schijfjes die hij wel/niet pakt?

Gekopieerd? +/-? etc.


Het zijn allemaal gebrande video's maar er is geen merk dat opvalt; hij pakt sommige ARITA niet, sommige BASF niet....komt heel willekeurig over


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-07-2006 16:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 juli 2006 16:50 schreef Mutilator het volgende:
Het zijn allemaal gebrande video's maar er is geen merk dat opvalt; hij pakt sommige ARITA niet, sommige BASF niet....komt heel willekeurig over

Tsja, het kan ook zijn dat een aantal van je schijfjes wat vies/beschadigd zijn en dat je nieuwe speler een lens heeft die daar niet zo goed mee om kan gaan.

Het is niet iets met DVD+ of DVD-?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-07-2006 16:56 by Mikeee Profiel van Mikeee

Inventariseer welke schijfjes het niet doen.
De oude weer inbouwen en kijken of ze het ineens wel doen.
Zo ja, rippen op je hdd en herbranden met je nieuwe brander.
Nieuw firmware wil ook helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-07-2006 16:57]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-07-2006 18:48 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 17 juli 2006 16:45 schreef Mutilator het volgende:
Heul wazig; heb ik mjin DVD brander vervangen door een adner exemplaar; werkt ie op zich gewoon goed, al is deze kieskeurig in het lezen/accepteren van bepaalde DVD's; of je pakt alles, of je pakt niets, maar sommige niet en alle andere wel...?

Overigens pakt de divx speler die schijfjes gewoon wél.

Weet iemand dit op te lossen zonder weer een andere DVD speler erin te bouwen?


Sommige merken hebben dit gewoon, daarom koop ik pioneer omdat die niet kieskeurig is met media. Vaak kan een firmware update ook helpen. Verder ben je aangewezen op het internet. Zoek met model en mediacode combinatie en je zal zien of het compatible is of niet.

Kijk hier voor een lijst:
http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?order=Mediacode


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 17-07-2006 19:06 by Lothar Profiel van Lothar

sommige drives zijn wat gevoeliger dan andere modellen. gebrande cd's en dvd's hebben geen eeuwig leven, de kwaliteit neemt met de jaren af. Misschien dat je nieuwe drive de wat oudere schijven niet goed pakt.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 17-07-2006 19:25 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Iemand nog een goede tip om een software matig access point te bouwen zónder linux?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen