IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : virus / computer probleem II Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-04-2006 19:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Hoe kom ik erachter wat de hostname van mijn computer is?


Against God and Government


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-04-2006 14:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik merk de laatste tijd dat mijn DVD brander niet meer goed functioneert; hij brandt dan nog wel maar het lukt niet om te finishen, of hij kan de content op een schijfje niet lezen, of op een bepaalde snelheid niet branden, kortom mislukte brandjes.

Nu gebruik ik lens cleaner, maar ik vraag me af of het probleem puur stof op de lens is, of dat het iets anders kan zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-04-2006 14:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2006 14:40 by Chelman Profiel van Chelman

Ik weet dat CD-branders vroegah een beperktere levensduur hadden dan gewone CD-spelers. Wellicht dat het hier ook het geval is? (Gebrek aan) adequate koeling kan ook een probleem zijn.

In ieder geval denk ik dat de prijs van DVD writers tegenwoordig zo laag is, dat je jezelf een plezier doet en €50,- aan een nieuwe uitgeeft i.p.v. uren naar een potentieele oplossing zoekt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-04-2006 14:44 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 20 april 2006 19:53 schreef Rotzak het volgende:
Hoe kom ik erachter wat de hostname van mijn computer is?

My Computer > properties > Network Identification > Properties-knop


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2006 18:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 april 2006 14:40 schreef Chelman het volgende:
Ik weet dat CD-branders vroegah een beperktere levensduur hadden dan gewone CD-spelers. Wellicht dat het hier ook het geval is? (Gebrek aan) adequate koeling kan ook een probleem zijn.

In ieder geval denk ik dat de prijs van DVD writers tegenwoordig zo laag is, dat je jezelf een plezier doet en €50,- aan een nieuwe uitgeeft i.p.v. uren naar een potentieele oplossing zoekt.


Hmm dit is een ASUS DRW-0402P/D van ong 2,5 jaar oud; nogal korte levensduur dan lijkt me, toch?

Ik heb net een DVD-RW gebrand en dat ging weer wél goed, maar HP DVDR's maakt ie opeens structureel niet meer af?

Echt vaag

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-04-2006 18:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 25-04-2006 18:18 by ouwe Profiel van ouwe

2,5 jaar vind ik best lang, maar het ligt er ook aan hoe veel je het ding gebruikt..

Daarbij kan het ook aan je cd's liggen. HP had zich nooit verder met computers en assocoires bezig moeten houden, maar had zich gewoon 100% moeten storten op printers (hehehe, ik HAAT HP PC's!)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2006 23:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind het retevaag; af en toe brandt ie toch een goeie; laatst ee maxell, gister nog een Traxdata; maar enorm veel uitval.

Ik vrees dat ik idd een nieuwe moet halen; iemand een goedkope, goeie tip qua DVD +/- writer?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2006 23:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 0:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb elke keer gezeur met spellen die op een dvd staan, iemand een idee waar het aan ligt?

Regio??


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 05-05-2006 0:01 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

NEC is over algemeen niet zo heel duur en kwalitatief goed.
Nieuwere modellen van BenQ komen ook vrij goed uit de test


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 05-05-2006 0:02 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

quote:
Op 5 mei 2006 0:01 schreef Jenje het volgende:
Ik heb elke keer gezeur met spellen die op een dvd staan, iemand een idee waar het aan ligt?

Regio??


Sjah ligt eraan wat voor gezeur je hebt he...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 8:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet willen afspelen, en als ie dat wel doet na installeren spel niet willen spelen, dat soort shit .. spellen moeten makkelijk draaien op mjin pc maar ho maar ..


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 05-05-2006 10:06 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk





In principe zou je met gewone dvd spelers voor een pc geen problemen moeten hebben met regios hier althans nog nooit gehad...
Heb je deze problemen alleen met het afspelen van dvd's of ook met cd's ?

ps ik ga er vanuit dat je wel netjes legale spellen hebt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja zijn legale spellen

Rest speelt ie prima af ...
Elke keer met dvd games gaat het met veel problemen ...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-05-2006 18:54 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hm.

Ik keek altijd het nieuws op SVT.se, maar dat kan nu niet meer. Als het filmpje gebufferd is, hoor ik het geluid (monokwaliteit) en zie ik geen beeld. Ik weet dat het niet aan de site ligt, want ik heb het ook gehad op andere sites. (Maar niet op iets als YourFileHost.) Ik dacht dat het zou liggen aan Quicktime of Realplayer, dus ik heb beide players gedeïnstalleerd. Ik heb echter nog hetzelfde probleem, ook na een reboot.

Iemand enig idee?

Overigens kun je op SVT.se de instellingen wijzigen, maar die staan gewoon op Windows Media Player, hetgeen gewoon bij mij geïnstalleerd is...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-05-2006 18:59 by Mikeee Profiel van Mikeee

geef de link ff



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-05-2006 19:02 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35772

Denk niet dat je er veel aan hebt, heb het ook op andere sites...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-05-2006 19:09 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 7 mei 2006 18:54 schreef WhiteRider het volgende:
Hm.

Ik keek altijd het nieuws op SVT.se, maar dat kan nu niet meer. Als het filmpje gebufferd is, hoor ik het geluid (monokwaliteit) en zie ik geen beeld. Ik weet dat het niet aan de site ligt, want ik heb het ook gehad op andere sites. (Maar niet op iets als YourFileHost.) Ik dacht dat het zou liggen aan Quicktime of Realplayer, dus ik heb beide players gedeïnstalleerd. Ik heb echter nog hetzelfde probleem, ook na een reboot.

Iemand enig idee?

Overigens kun je op SVT.se de instellingen wijzigen, maar die staan gewoon op Windows Media Player, hetgeen gewoon bij mij geïnstalleerd is...

Ik neem aan dat je wel WMP hebt kun je niet gewoon kiezen voor Windows Media op SVT? Bij mij vraagt 'ie of ik Real of WMP wil.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-05-2006 19:44 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 7 mei 2006 19:09 schreef Mikeee het volgende:
Ik neem aan dat je wel WMP hebt kun je niet gewoon kiezen voor Windows Media op SVT? Bij mij vraagt 'ie of ik Real of WMP wil.

Ja, dat heb ik ook gedaan...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2006 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vaag probleempje: dvd/cd-rom speler doet het met cd-roms/cd's prima, dvd films speelt ie netjes af maar met spellen op dvd is het elke keer problemen. Of hij installeert wel maar wil niet spelen (pc voldoet met gemak aan de specificaties) of hij wil de dvd niet eens lezen.

Kan dit aan de regio liggen? Staat nu op regio 2 ....


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-06-2006 15:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

Dus je bedoelt dat een spel (game) op DVD-ROM wel installeert maar bij het spelen zelf niet kan worden gelezen vanaf het medium?
Indien origineel DVD-ROM: vaag idd.
Indien kopietje: mss. copy-protection die niet mee-gekopiëerd is. Zijn nl. hele geniepige dingen zoals expres bepaalde random sectoren/bytes in de ECC van de DVD image vullen met de verkeerde 1 danwel 0. Dat soort meuk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2006 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Allebei orignele dvd's ....

Gekke is wel dat ie een vergelijkbare foutmleding geeft waarbij het zover ik kan bepalen een versie/conflictfout opgeeft ....

Een dvd installeert wel (sims 2) maar speelt niet
Andere Stronghold 2 leest ie niet eens ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-06-2006 15:21 by Mikeee Profiel van Mikeee

Sommige software let ook op wanneer er image-mounting programma's geïnstaleerd zijn zoals Daemon Tools. Dan weigeren ze te runnen. D-T hoeft niet eens actoief te zijn. Aanwezig in je registry/op je hdd is genoeg.
Verder: euh, drive schoonmaak disc gebruiken? Ander drive proberen? Lenen? Kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 24-06-2006 15:21]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2006 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm .. dat heb ik OOIT eens gedraaid ...

Zit er toch aan te denken pc eens helemaal op te schonen (lees formatteren) ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-06-2006 15:29 by Mikeee Profiel van Mikeee

Mss. dan eens googlen op "Sims+daemon tools" oid.
Geen idee welke titels dat doen nl.



renYek
Usericon van renYek
Posted 24-06-2006 16:01 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 24 april 2006 14:44 schreef FRNK het volgende:
My Computer > properties > Network Identification > Properties-knop


Of windowstoets + pause
of
in een commandpromopt hostname typen en de enterknop beroeren )


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen